BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Odnośniki

Wyszukiwarka

Odnośniki

Nawigacja

Treść strony


Wymagane dokumenty.

Wniosek o wydanie zezwolenia na utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną – w formie podania lub druku wniosku.

Podstawa prawna.

Zezwolenie wydaje się na podstawie art.10 ust.1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt (Dz.U. z 2003r. Nr 106, poz. 1002 z późniejszymi zmianami).
Uzyskania zezwolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie wykazu raz psów uznawanych za agresywne (Dz.U. z 2003r. Nr 77, poz. 687), wymagane jest na utrzymanie psa następującej rasy: amerykański bit bull terrier, pies z Majorki (Perro de Presa Mallorquin), buldog amerykański, dog argentyński, pies kanadyjski (Perro de Presa Canario), tosa inu, rottweiler, akbash dog, anatolian karabash, moskiewski stróżujący, owczarek kaukaski.

Miejsce złożenia wniosku.

Urząd Miasta Chełmży, ul.Gen.J.Hallera 2, parter, pokój nr 2 – sekretariat,w poniedziałki, środy, czwartki i piątki w godzinach od 7,00 do 15,00, we wtorek w godzinach od 8,00 do 16,00
Wnioski można również nadsyłać pocztą na w/w adres Urzędu.

Termin załatwienia sprawy.

W terminie 30 dni od daty złożenia wniosku a w sprawach szczególnie skomplikowanych w terminie 60 dni od daty złożenia wniosku.

Opłaty skarbowe.

Za wniosek – 5,00zł w znakach opłaty skarbowej.
Za każdy załącznik – 0,50zł w znakach opłaty skarbowej.
Za zezwolenie – 76,00zł w znakach opłaty skarbowej.
Podstawa prawna – na podstawie art.1 ust.1 pkt.1 lit a) i d) ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2000r. Nr 86, poz.960 z późniejszymi zmianami) oraz części I ust.1 i 2 kol.3 i części IV ust.44 pkt 2 kol.3 załącznika do w/w ustawy.
Znaki opłaty skarbowej można nabyć w kasie Urzędu codziennie w godzinach od 8,00 do 10,00 i do 11,00 do 14,15, a we wtorki od 8,00 do 10,00 i od 11,00 do 15,15.

Wydział prowadzący sprawę.

Wydział Gospodarki Miejskiej – specjalista ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej, pokój nr 17 na I piętrze w Małym Ratuszu – tel. 675-22-91, w. 48.

Tryb odwoławczy.

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem Burmistrza Miasta Chełmży, w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji . Odwołanie składa się w sekretariacie Urzędu.

Opłata skarbowa od odwołania.

Za odwołanie – 5,00zł w znakach opłaty skarbowej.
Za każdy załącznik – po 0,50zł w znakach opłaty skarbowej.
Podstawa prawna – na podstawie art.1 ust.1 pkt.1 lit a) ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2000r. Nr 86, poz.960 z późniejszymi zmianami) oraz części I ust.1 i 2 kol.3 załącznika do w/w ustawy.
Znaki opłaty skarbowej można nabyć w kasie Urzędu codziennie w godzinach od 8,00 do 1000 i do 11,00 do 14,15, a we wtorki od 8,00 do 10,00 i od 11,00 do 15,15.

Uwagi.

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów lub niekompletnego wypełnienia wniosku, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w sekretariacie Urzędu.

drukuj ()

  • opublikował: Małgorzata Karpińska
    data publikacji: 2004-02-04 11:32

drukuj ()

  • opublikował: Małgorzata Karpińska
    data publikacji: 2004-02-04 12:37

Redakcja

Redaguje: Małgorzata Karpińska, Biuro Rady Miejskiej, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 43

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.