BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Odnośniki

Wyszukiwarka

Odnośniki

Nawigacja

Treść strony

1. Nazwa usługi: Wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.

2. Nazwa wydziału: Wydział Gospodarki Miejskiej.

3. Podstawa prawna: art. 60 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i  zagospodarowaniu przestrzennym ( t. j . Dz. U. z 2012 r., poz.647).

4. Wymagane dokumenty:

Wniosek o wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.

 Do wniosku o wydanie  decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu  należy dołączyć 3 szt.  mapy zasadniczej obejmującej teren, którego wniosek dotyczy i obszar, na który inwestycja będzie oddziaływać z oznaczeniem granic terenu objętego wnioskiem, graficznie przedstawiony planowany sposób zagospodarowania terenu oraz charakterystyka zabudowy i zagospodarowania terenu , w tym przeznaczenie i gabaryty projektowanych obiektów budowlanych, w określonych przypadkach raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.

5. Opłaty:     Na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej ( Dz. U. Nr 225, poz. 1635 ze zm.), obowiązek uiszczenia zapłaty skarbowej powstaje z chwilą dokonania złożenia wniosku o wydanie warunków zabudowy..

Zapłaty skarbowej dokonuje się gotówką w kasie organu podatkowego lub bezgotówkowo na rachunek tego organu. Przy składaniu wniosku należy udokumentować wniesienie opłaty skarbowej.

Na podstawie części I poz. 8 załącznika do ustawy o opłacie skarbowej pobiera się 107 zł. opłaty skarbowej.

Sprawy dotyczące budownictwa mieszkaniowe są zwolnione z opłat skarbowych – art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy o opłacie skarbowej.

 Na podstawie art. 7 w/w ustawy zwalnia się od opłaty skarbowej m.in. jednostki budżetowe, jednostki samorządu terytorialnego, organizacje pożytku publicznego, osoby korzystające ze świadczeń pomocy społecznej z powodu ubóstwa.

6. Komórka i osoba odpowiedzialna za usługę:

Hanna Zielińska – inspektor  -  Wydział Gospodarki Miejskiej

Urząd Miasta 87-140 Chełmża  ul. Gen. Józefa Hallera 2, pokój nr 17 tel. 56 639-23-59.

7. Tryb odwoławczy:  przysługuje tryb odwoławczy do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji, za pośrednictwem Burmistrza Miasta Chełmży..

8. Inne informacje: Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej - nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania

  • opublikował: Administrator - UM Chełmża
    data publikacji: 2012-12-17 12:57
  • zmodyfikował: Administrator - UM Chełmża
    ostatnia modyfikacja: 2013-01-29 11:35
  • opublikował: Administrator - UM Chełmża
    data publikacji: 2012-12-17 12:56

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.