BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Odnośniki

Wyszukiwarka

Odnośniki

Nawigacja

Treść strony

1. Nazwa usługi: Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące cudzoziemca.                 

2. Nazwa wydziału: Wydział Spraw Społecznych i Obywatelskich

- art. 2, art. 4 pkt 1, art. 23-27 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.),

- rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych  (Dz. U. z 2012 r. poz. 1475).

4.  Wymagane dokumenty:

druk meldunkowy „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego” lub „Zgłoszenie wymeldowania z  miejsca pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące”.

do wglądu:

- paszport,

- dokument uprawniający do pobytu na terytorium Rzeczypospolitej.

5. Opłaty: 

nie podlega opłacie.

6. Komórka i osoba odpowiedzialna za usługę:

stanowisko ds. ewidencji ludności Sylwia Piątkowska – inspektor.

Nr pokoju: 13  ( Mały Ratusz – parter). Nr telefonu:   56  675 20 17.            

7. Tryb odwoławczy: 

nie przysługuje.

8. Inne Informacje:

obowiązek wymeldowania dotyczy cudzoziemców, którzy opuszczają miejsce zamieszkania przed upływem okresu zgłoszonego przy zameldowaniu na pobyt czasowy.

  • opublikował: Administrator - UM Chełmża
    data publikacji: 2012-12-21 13:07
  • zmodyfikował: Administrator - UM Chełmża
    ostatnia modyfikacja: 2015-01-29 10:31

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.