Burmistrz Miasta Chełmży zaprasza do składania ofert cenowych na wykonanie ulotek informacyjnych dotyczących szczegółowych zasad gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie miasta Chełmży.
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie kolorowej ulotki informacyjnej na podstawie przekazanych przez zamawiającego materiałów, po wcześniejszym zaakceptowaniu przez zamawiającego ostatecznej wersji ulotki przeznaczonej do druku.
Ulotki powinny zostać wydrukowane na papierze o gramaturze min.135 g/m2
w formacie 3xA5, złożone w „Z” (cena powinna obejmować również łamanie ulotki), treść ułożona w pionie, nadruk dwustronny w pełnym kolorze CMYK 4+4.
Projekt ulotki do zaakceptowania należy dostarczyć zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy na wykonanie przedmiotowej usługi.
Termin wykonania zamówienia: najpóźniej 5 dni roboczych, od dnia zaakceptowania ostatecznej wersji przedmiotowej ulotki przez zamawiającego, dostarczonej przez wykonawcę w formacie PDF. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do siedziby zamawiającego w powyższym terminie.
Przedłożona oferta powinna zawierać kwotę za wykonanie przedmiotu zamówienia w trzech wariantach, w zależności od liczby ulotek, dla2000 szt., dla 3000 szt. oraz dla 5000 szt.
Ofertę cenową w kwocie brutto (z wyszczególnieniem na kwotę netto oraz VAT),
z podziałem na poszczególne ilości ulotek ( 2.000 szt., 3.000 szt., 5.000 szt.) proszę przesłać w terminie do dnia 22 maja 2013 r. drogą elektroniczną na adres: gkmum@post.pl
z dopiskiem w tytule wiadomości „Oferta na wykonanie ulotek promocyjnych
– gospodarowanie odpadami komunalnymi”.
Jedynym kryterium wyboru oferty będzie zaoferowana przez Wykonawcę cena.
W przypadku jakichkolwiek pytań i wątpliwości w przedmiocie zamówienia proszę kontaktować się z następującymi osobami: Beata Siwek i Beata Weber, pod numerem telefonu 56 639 23 52 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: gkmum@post.pl.
BURMISTRZ MIASTA
/-/ mgr Jerzy Czerwiński