BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Odnośniki

Wyszukiwarka

Odnośniki

Nawigacja

Treść strony

Wydanie zaświadczenia o wysokości zaległości podatnika ZAS-P

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Ordynacja podatkowa (Dz. U. Nr 137, poz.926 z późn. zm.) – art.306g
Ustawa z dnia 9 września 2000 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2000r., Nr 86, poz.960 z późn. zm.)
Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 5 grudnia 2000 roku w sprawie sposobu pobrania, zapłaty i zwrotu opłaty skarbowej oraz sposobu prowadzenia rejestru tej opłaty (Dz. U. Nr 110, poz.1176)

Wymagane dokumenty:
- wniosek podatnika zawierający m.in.: dane podatnika, NIP, uzasadnienie wniosku

Opłaty:
- 5 zł na wniosek
- 15 zł na zaświadczenie

Jednostka prowadząca sprawę:
Urząd Miasta Chełmży, ul. Hallera 2, 87-140 Chełmża, pok.nr 6
tel. (0-56) 675-22-91 wew.32

Termin i sposób załatwienia sprawy:
niezwłocznie - najpóźniej w ciągu 7 dni

Treść i postać dokumentu urzędowego rozstrzygającego sprawę:
Przedstawiona poniżej

Uwagi:
- wniosek można złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta Chełmży lub za pośrednictwem poczty wraz z uiszczeniem wymaganej opłaty skarbowej

drukuj ()

  • opublikował: Małgorzata Karpińska
    data publikacji: 2004-04-22 10:13

« wstecz

Redakcja

Redaguje: Małgorzata Karpińska, Biuro Rady Miejskiej, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 43

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.