Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

1. Nazwa usługi: Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące cudzoziemca.                 

2. Nazwa wydziału: Wydział Spraw Społecznych i Obywatelskich

- ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych,

- rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 maja 2020r. w sprawie określenia wzorów i  sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego.

3.  Wymagane dokumenty:

druk meldunkowy „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego” lub „Zgłoszenie wymeldowania z  miejsca pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące”.

do wglądu:

- paszport,

- dokument uprawniający do pobytu na terytorium Rzeczypospolitej.

4. Opłaty: 

nie podlega opłacie.

5. Komórka i osoba odpowiedzialna za usługę:

stanowisko ds. ewidencji ludności Sylwia Piątkowska – inspektor.

Nr pokoju: 13  ( Mały Ratusz – parter). Nr telefonu:   56  675 20 17.            

6. Tryb odwoławczy: 

nie przysługuje.

7. Inne Informacje:

obowiązek wymeldowania dotyczy cudzoziemców, którzy opuszczają miejsce zamieszkania przed upływem okresu zgłoszonego przy zameldowaniu na pobyt czasowy.

Metryka

  • opublikował: Administrator - UM Chełmża
    data publikacji: 2012-12-21 13:07
  • zmodyfikował: Jarosław Smyczyński
    ostatnia modyfikacja: 2020-05-29 10:35

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 11816
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2020-05-29 10:35:43