Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym prowadzonym na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na: pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją i okresie gwarancji i rękojmi zadań pn.: „Utworzenie Środowiskowego Centrum Aktywności” i „Modernizacja przybudówki w Szkole Podstawowej nr 3 budynek B”

Chełmża, dnia 06.03.2020 r.

GKM.271.2.2.2020

 

Zaproszenie do złożenia oferty

Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 30 000 euro, prowadzone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).

W związku z zamiarem przystąpienia do realizacji zadań inwestycyjnych z podziałem          na zadania, Zadanie Nr 1: „Utworzenie Środowiskowego Centrum Aktywności”, Zadanie    Nr 2: „Modernizacja przybudówki w Szkole Podstawowej nr 3 budynek B, Burmistrz Miasta Chełmży zaprasza do składania ofert cenowych na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedmiotowej inwestycji.

I. Zamawiający

Nazwa:           Gmina Miasto Chełmża

Adres:            ul. Gen. J. Hallera 2

87-140 Chełmża

NIP:                879 258 24 81

REGON:        871118690

II. Opis Przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad realizacją             i w okresie gwarancji i rękojmi zadań inwestycyjnych pn.: „Utworzenie Środowiskowego Centrum Aktywności” i „Modernizacja przybudówki w Szkole Podstawowej nr 3 budynek B”. Zakres usług obejmuje m. in. koordynowanie, nadzór, kontrolę i rozliczenie realizacji zadania w zakresie robót budowlanych. Zakres obowiązków inspektora wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (Dz. U.      z 2019 r. poz. 1186 ze zm.).

Pełnienie nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności następujące branże:

  1. Konstrukcyjno- budowlaną,
  2. Instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
  3. Instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetyczną.

Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (klasyfikacji CPV)

CPV    71520000-9     Usługi nadzoru budowlanego

            71247000-1     Nadzór nad robotami budowlanymi

III. Termin wykonania zamówienia

Zadanie pn.: Realizacja inwestycji z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1: „Utworzenie Środowiskowego Centrum Aktywności”, Zadanie Nr 2: „Modernizacja przybudówki w Szkole Podstawowej nr 3 budynek B” będzie realizowane w okresie od momentu podpisania umowy z Wykonawcą dot. przetargu nieograniczonego – przekazania placu budowy: [ https://www.bip.chelmza.pl/1532,zamowienia-publiczne?tresc=74821 ] do dnia 2020-07-24 [planowany termin realizacji przedmiotu zamówienia].

Minimalny termin gwarancji na roboty budowlane będzie wynosił 36, zaś maksymalnie termin gwarancji będzie wynosił 60 miesięcy od dnia dokonania bezusterkowego odbioru wszystkich robót. Gwarancja na prawidłowe wykonanie usługi kończy się wraz z upływem okresu gwarancji wykonawcy robót budowlanych podlegających nadzorowi.

Okres prowadzenia nadzoru rozpoczyna się nie wcześniej niż od dnia protokolarnego przekazania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych przez Zamawiającego          i będzie obowiązywał do dnia upływu terminu rękojmi i gwarancji udzielonych przez wykonawcę robót budowlanych. Zamawiający oczekuje obecności Inspektora Nadzoru na budowie przynajmniej raz w tygodniu w okresie prowadzenia robót budowlanych oraz na każde wezwanie Zamawiającego w razie zaistnienia konieczności pobytu na budowie.

Czas trwania nadzoru może zostać przedłużony lub skrócony stosownie do czasu wykonania robót budowlanych dla inwestycji pn.: Realizacja inwestycji z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1: „Utworzenie Środowiskowego Centrum Aktywności”, Zadanie Nr 2: „Modernizacja przybudówki w Szkole Podstawowej nr 3 budynek B” oraz terminu rozstrzygnięcia przetargu i podpisania umowy na wykonanie robót budowlanych.

IV. Wynagrodzenie

Za wykonanie przedmiotu zamówienia strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe brutto. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy.

 V. Kryteria oceny ofert i sposób ich obliczania

Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:

Nr

Nazwa kryterium

Waga

1

Cena brutto

100,00%

Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Maksymalna liczna punktów, jaką może uzyskać Wykonawca = 100,00 punktów.

Kryterium nr 1 – Cena: Każda oferta poddana ocenie otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą ze wzoru:

P(x) =Cmin/Cx×100

gdzie:

P(x) – całkowita/łączna liczba punktów otrzymanych przez ofertę „x”

Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert

Cx – cena podana w badanej ofercie „x”

Maksymalna liczba punktów, które może być przyznana ofercie: 100,00 punktów.

 

Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów przyznaną wg wzoru wskazanego powyżej.

VI. Miejsce, termin i sposób składania i przygotowania ofert

Ofertę cenową w kwocie brutto z wyszczególnieniem kwot netto oraz VAT należy przesłać na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania, do dnia 16 marca 2020 r. (Liczy się data faktycznego dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego a nie data stempla pocztowego nadania listu), na adres Urzędu Miasta Chełmży ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża (pokój Nr 2 – Sekretariat) - pocztą tradycyjną lub elektroniczną na adres przetargi@um.chelmza.pl z dopiskiem „Oferta na nadzór – Utworzenie ŚCA, Modernizacja SP3”.

  1. Do Oferty należy dostarczyć pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony.
  2. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Wystarczające jest tłumaczenie Wykonawcy.
  3. Formularz ofertowy oraz załączniki muszą być podpisane przez osobę/y składającą/ce Ofertę. Kopię dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/y składające Ofertę. Natomiast w przypadku składania ofert drogą elektroniczną konieczny jest podpis Oferenta (dotyczy dokumentu w formie skanu wypełnionego i podpisanego).

Oferty złożone po terminie oraz niezgodnie ze sposobem złożenia określonym w zapytaniu nie będą rozpatrywane.

VII. Warunki udziału w postępowaniu

Zamawiający zastrzega sobie możliwość, najpierw dokonać oceny ofert [stworzyć ranking ofert] a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z niniejszym ogłoszeniem. Jeżeli wykonawca, o którym mowa powyżej, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji zamówień o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej:

Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien przedłożyć:

1) Wykaz usług Załącznik Nr 3 – w którym Wykonawca wykaże, iż zrealizował (świadczył usługi) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (wraz z podaniem przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane) minimum jedno zadanie (zamówienie) polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru:

- nad inwestycją o charakterze tożsamym do przedmiotu zamówienia [tj. polegającą na budowie, odbudowie, rozbudowie, remoncie, przebudowie budynków],

- o wartości nie mniejszej niż 1 250 000,00 zł brutto dla wskazanej roboty budowlanej objętej nadzorem.

Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie ww. warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.

Ponadto Zamawiający zastrzega sobie możliwość do wezwania, w wyznaczonym terminie  Wykonawcy, w szczególności Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza do załączenia dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenia wykonawcy. Z wskazanych referencji bądź innych dokumentów [np. protokołów odbioru] powinno wynikać, iż usługa została wykonana należycie.

 

2) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca przedłoży Załącznik Nr 4 i wskaże w nim osobę skierowaną do pełnienia funkcji inspektora nadzoru (dla poszczególnych branż), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi min.:

- w specjalności konstrukcyjno- budowlanej,

- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

- w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji kierowników robót i sprawowanie ich przez jedną osobę pod warunkiem posiadania przez tę osobę odpowiednich uprawnień.

 

Uprawnienia te zostały wydane zgodnie przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadają im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub innych przepisów. Ponadto, Zamawiający dopuszcza równoważne uprawnienia, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców na zasadzie „Spełnia/ Nie spełnia”.

VIII. Dodatkowe informacje

  1. Zamówienie zostanie udzielone zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom Prawo zamówień publicznych.
  2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty, np. z powodu niewystarczającej ilości środków finansowych
  4. Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Zamawiającego z tytułu otrzymania zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia oferty na to zapytanie.
  5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony pisemnie lub telefonicznie o wyborze jego oferty oraz o terminie podpisania umowy.
  6. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od terminu, w którym upływa dzień na składanie ofert.

IX. Kontakt z zamawiającym

W przypadku pojawienia się jakichkolwiek pytań i wątpliwości proszę o kontakt z osobą prowadzącą postępowanie, Zdzisławem Stasik – Naczelnikiem Wydziału Gospodarki Miejskiej Urzędu Miasta Chełmży, pod numerem telefonu 56 639 23 35 lub Tomaszem Szreiber, pod numerem telefonu 56 639 23 47, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: przetargi@um.chelmza.pl

X. Załączniki

- Załącznik Nr 1 Formularz ofertowy

- Załącznik Nr 2 – Wzór umowy

- Załącznik Nr 3 – Wykaz usług

- Załącznik Nr 4 – Wykaz osób

Burmistrz Miasta Chełmży

(-) Jerzy Czerwiński

drukuj (Ogłoszenie o zamówieniu publicznym prowadzonym na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na: pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją i okresie gwarancji i rękojmi zadań pn.: „Utworzenie Środowiskowego Centrum Aktywności” i „Modernizacja przybudówki w Szkole Podstawowej nr 3 budynek B”)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2020-03-06
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2020-03-06 12:41
  • zmodyfikował: Jarosław Smyczyński
    ostatnia modyfikacja: 2020-03-06 13:05

Załączniki - Ogłoszenie o zamówieniu publicznym prowadzonym na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na: pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją i okresie gwarancji i rękojmi zadań pn.: „Utworzenie Środowiskowego Centrum Aktywności” i „Modernizacja przybudówki w Szkole Podstawowej nr 3 budynek B”.

  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
      data wytworzenia: 2020-03-06
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2020-03-06 12:44
  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
      data wytworzenia: 2020-03-06
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2020-03-06 12:44
  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
      data wytworzenia: 2020-03-06
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2020-03-06 12:44
  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
      data wytworzenia: 2020-03-06
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2020-03-06 12:44

drukuj (Załączniki - Ogłoszenie o zamówieniu publicznym prowadzonym na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na: pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją i okresie gwarancji i rękojmi zadań pn.: „Utworzenie Środowiskowego Centrum Aktywności” i „Modernizacja przybudówki w Szkole Podstawowej nr 3 budynek B”.)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2020-03-06
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2020-03-06 12:36
  • zmodyfikował: Jarosław Smyczyński
    ostatnia modyfikacja: 2020-03-06 12:42

Ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na: pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją i okresie gwarancji i rękojmi zadań pn.: „Utworzenie Środowiskowego Centrum Aktywności” i „Modernizacja przybudówki w Szkole Podstawowej nr 3 budynek B”.

drukuj (Ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na: pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją i okresie gwarancji i rękojmi zadań pn.: „Utworzenie Środowiskowego Centrum Aktywności” i „Modernizacja przybudówki w Szkole Podstawowej nr 3 budynek B”.)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2020-04-03
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2020-04-03 13:09

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 422084
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2022-10-19 07:59:30