Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla gminy miasta Chełmży oraz jej jednostek organizacyjnych z wyłączeniem Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. w Chełmży oraz Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Chełmży w latach - 2014-2016.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU ZOSTAŁO OPUBLIKOWANE W BIULETYNIE

ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

W DNIU 28.11.2013r. poz. 255361 - 2013

Chełmża: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla gminy miasta Chełmży oraz jej jednostek organizacyjnych z wyłączeniem Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. w Chełmży oraz Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Chełmży.
Numer ogłoszenia: 255361 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Chełmża , ul. Gen. Hallera 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 675-22-91, faks 056 675-21-22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chelmza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla gminy miasta Chełmży oraz jej jednostek organizacyjnych z wyłączeniem Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. w Chełmży oraz Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Chełmży..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla gminy miasta Chełmży oraz jej jednostek organizacyjnych z wyłączeniem Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. w Chełmży oraz Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Chełmży. 2). Obsługa prawna obejmuje w szczególności: a) udzielanie porad prawnych, konsultacji oraz wyjaśnień w zakresie zadań ustawowych samorządu gminnego; b) sporządzanie i wydawanie na piśmie opinii prawnych; c) uczestnictwo w opracowywaniu i opiniowanie dokumentów wewnętrznych, uchwał, zarządzeń, regulaminów, instrukcji oraz innych dokumentów; d) uczestnictwo w rokowaniach związanych z nawiązaniem, zmianą, rozwiązaniem stosunku prawnego; e) interpretowanie obowiązujących przepisów prawnych, udzielanie informacji o zmianach w przepisach oraz uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach uchybień; f) opiniowanie pod względem prawnym, poprawianie i akceptowanie umów, porozumień i ugód oraz uczestniczenie w ich tworzeniu; g) opiniowanie treści korespondencji Urzędu Miasta z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi w sprawach szczególnie skomplikowanych; h) występowanie w charakterze pełnomocnika Zamawiającego przed sądami i urzędami, prowadzenie spraw przed organami orzekającymi z wykorzystaniem wszystkich przewidzianych przez prawo środków dla ochrony uzasadnionych interesów gminy miasta Chełmży; i) zapewnienie dalszego prowadzenia i reprezentacji we wskazanych przez Zamawiającego postępowaniach sądowych, administracyjnych lub innych sprawach będących w toku ( rozpoczętych przed udzieleniem zamówienia); j) uczestniczenie w sesjach Rady Miejskiej Chełmży, prezentowanie stanowiska prawnego oraz świadczenie pomocy prawnej Burmistrzowi Chełmży i Radzie Miejskiej Chełmży w zakresie podejmowanych uchwał; k) bieżące informowanie Burmistrza Chełmży o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działalności gminy miasta Chełmży oraz o stanie zaawansowania spraw prowadzonych w imieniu gminy miasta Chełmży; l) składanie Burmistrzowi, raz do roku, pisemnego sprawozdania o stanie prowadzonych spraw sądowych; m) sprawowanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności gminy miasta Chełmży oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego. 3). Wykonawca zobowiązany jest do udzielania opinii i porad prawnych pracownikom Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych gminy. Opinie prawne winny być sporządzane na piśmie w terminie od dnia otrzymania zapytania, odpowiednio: a) do 2 dni roboczych - w sprawach nieskomplikowanych; b) do 5 dni roboczych - w sprawach szczególnie skomplikowanych lub zawiłych. W przypadku braku możliwości wywiązania się z powyższych terminów Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia osoby występującej o opinię wraz z podaniem okoliczności, które spowodowały ten stan rzeczy w celu ustalenia nowego terminu wydania opinii prawnej. W przypadkach uzasadnionych okolicznościami faktycznymi danej sprawy dopuszcza się możliwość wydawania opinii prawnej lub udzielenia porady prawnej w formie ustnej. 4). Wykonawca opiniuje projekty aktów normatywnych Rady Miejskiej Chełmży oraz zarządzeń Burmistrza Miasta Chełmży niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia ich przekazania. Zamawiający wymaga, aby wykonywanie przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego odbywało się 3 razy w tygodniu, w wymiarze minimum 18 roboczogodzin w tygodniu, w godzinach pracy Urzędu Miasta, zgodnie z harmonogramem ustalonym w umowie. Wykonawca zapewnia kontakt telefoniczny pod wskazanymi numerami telefonów oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej w pozostałe dni urzędowania Urzędu Miasta..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8, 79.11.10.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/ nie spełnia
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli w dokumentach i oświadczeniach Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres działalności jest krótszy , w tym okresie należycie świadczyły lub świadczą stałą obsługę prawną dla jednostek dowolnego szczebla samorządu terytorialnego ( gminnego, powiatowego, wojewódzkiego ) w zakresie związanym bezpośrednio z realizacją zadań realizowanych przez daną jednostkę przez okres minimum 2 lat wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów*, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. *dowodami, o których mowa są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wdane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, - w przypadku zamówień na usługi - oświadczenia wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń, o których mowa powyżej. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 1. pkt 2. SIWZ, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Wykonawca, w miejsce dowodów, o których mowa wyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/ nie spełnia
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli Wykonawca jednoznacznie wykaże, dysponuje lub będzie dysponował co najmniej trzema osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego, adwokata lub prawnika zagranicznego świadczącego pomoc prawną w RP na podstawie zaświadczenia o wpisie na listę radców prawnych właściwej Okręgowej Izby Radców Prawnych lub adwokatów właściwej Okręgowej Rady Adwokackiej lub innego równoważnego dokumentu. Spośród wykazanych osób, minimum 2 osoby muszą posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego, adwokata lub prawnika zagranicznego świadczącego pomoc prawną w RP w obsłudze jednostek dowolnego szczebla samorządu terytorialnego ( gminnego, powiatowego, wojewódzkiego ) w zakresie związanym bezpośrednio z realizacją zadań realizowanych przez daną jednostkę. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chełmży, ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża, pokój nr 18a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Chełmży, ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża, pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Burmistrz Miasta Chełmży

                                                                                                          mgr Jerzy Czerwiński

 

drukuj (OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla gminy miasta Chełmży oraz jej jednostek organizacyjnych z wyłączeniem Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. w Chełmży oraz Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Chełmży w latach - 2014-2016.)

Metryka

  • opublikował: Administrator - UM Chełmża
    data publikacji: 2013-11-28 11:25
  • zmodyfikował: Administrator - UM Chełmża
    ostatnia modyfikacja: 2013-11-28 11:29

Metryka

  • opublikował: Administrator - UM Chełmża
    data publikacji: 2013-11-28 11:25

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 422444
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2022-10-19 07:59:30