Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

Drugi przetarg nieograniczony na „Wykonanie instalacji solarnych oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Miasta Chełmża” w zakresie: Zadanie 1 –Montaż instalacji solarnych wytwarzających energię cieplną na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej o dopasowanej optymalnej mocy szacunkowej w 14 indywidualnych gospodarstwach domowych.

 
Ogłoszenie nr 521876-N-2018 z dnia 2018-02-22 r.
Gmina Miasto Chełmża: „Wykonanie instalacji solarnych oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Miasta Chełmża” w zakresie: Zadanie 1 –Montaż instalacji solarnych wytwarzających energię cieplną na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej o dopasowanej optymalnej mocy szacunkowej w 14 indywidualnych gospodarstwach domowych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 działanie 3.1 Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Chełmża, krajowy numer identyfikacyjny 87111869000000, ul. ul. Gen. Hallera  2 , 87140   Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 056 675-22-91, e-mail gkmum@post.pl, faks 056 675-21-22.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://www.bip.chelmza.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego osobiście - Urząd Miasta Chełmży, ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża, pokój nr 2 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12.03.2018 r. do godziny 10:00. 2. Oferty nadesłane pocztą lub dostarczone przez kuriera będą zakwalifikowane do postępowania przetargowego pod warunkiem ich dostarczenia do terminu określonego w pkt.1. 3. Ofertę należy dostarczyć w zamkniętej, zabezpieczonej kopercie (kopertach: wewnętrznej, zawierającej informacje o firmie/nazwie lub imieniu i nazwisku Wykonawcy, jego adresie oraz zewnętrznej, zaadresowanej jak poniżej w rozdz. X ust. 3 SIWZ, uniemożliwiającej odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia opakowania. Za sposób zabezpieczenia kopert/y odpowiada Wykonawca. Złe oznakowanie koperty może być przyczyną otwarcia jej przed upływem terminu otwarcia ofert, co spowoduje, że oferta taka nie będzie traktowana jako złożona w ramach niniejszego postępowania.
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Wykonanie instalacji solarnych oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Miasta Chełmża” w zakresie: Zadanie 1 –Montaż instalacji solarnych wytwarzających energię cieplną na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej o dopasowanej optymalnej mocy szacunkowej w 14 indywidualnych gospodarstwach domowych.
Numer referencyjny: GKM.271.1.8.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Podstawę do sporządzenia oferty stanowi załącznik nr 9 do SIWZ „ Program funkcjonalno – użytkowy” oraz Projekty technologiczne stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia wykonania robót budowlanych (jeśli będą wymagane prawem), oraz wszelkie prace budowlano – montażowe, przeprowadzenie szkolenia użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji, serwisowanie instalacji w okresie gwarancji celem kompleksowego zaprojektowania i montażu instalacji solarnych wytwarzających energię cieplną na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej o dopasowanej optymalnej mocy szacunkowej w 14 indywidualnych gospodarstwach domowych. Instalacje o łącznej mocy minimum 51 794 W = 51,79 kW (moc jednego kolektora minimum 1363 W, zainstalowanych zostanie 38 szt.) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach mieszkańców Miasta Chełmży – łącznie na 14 obiektach. W zależności od uwarunkowań technicznych przewiduje się montaż instalacji na dachach lub elewacjach budynków mieszkalnych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 9 do SIWZ „Program funkcjonalno-użytkowy” - Część pierwsza – INSTALACJE SOLARNE.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV
09332000-5
44112110-5
45000000-0
45231000-5
45300000-0
45310000-3
45330000-9
45400000-1
71200000-0
71300000-1
71324100-3
71321000-4
71326000-9
71334000-8



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w rozumieniu przepisu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości co najmniej 90 000 PLN brutto każda, polegającej na wykonaniu minimum 10 instalacji kolektorów słonecznych każda wraz z usługą minimum rocznego serwisu dla każdej z inwestycji . O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, posiadającymi prawo wykonywania zawodu oraz wymagane uprawnienia budowlane tj.: • minimum 1 osoba wskazana do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, która pełniła funkcję kierownika budowy, robót lub koordynatora całości zadania w odniesieniu do min. 1 roboty związanej z wykonaniem minimum 10 instalacji solarnych w ramach jednej umowy. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium RP wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 290 z późn. zm.) oraz pozostałych przepisów ww. ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., nr 65) oraz art. 20a ustawy z dn. 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 1725)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ Oryginał 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ Oryginał 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku w oparciu o złożone przez Wykonawcę: • oświadczenie - wykaz wykonanych robót budowlanych. Wzór załącznika stanowi Załącznik nr 7 do SWIZ. • dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wymagana forma złożenia dokumentów: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku w oparciu o: • oświadczenie - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego. Wzór załącznika stanowi Załącznik nr 8 do SWIZ. Wymagana forma złożenia oświadczenia: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wymagana forma złożenia oświadczenia: Oryginał. 2. Wykonawcy zagraniczni, 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rodz. III ust 1 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.500,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 12.03.2018r. do godz. 10:00 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016, poz. 359). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na konto podane w rozdz. I pkt 1 SIWZ z adnotacją: „Wadium - nr sprawy: GKM.271.1.8.2018”. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 12.03.2018 do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, adres jak w rozdz. I ust. 1 SIWZ w sekretariacie. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP, tj: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 8. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Czas reakcji serwisu na usterki (wady) 20,00
Okres gwarancji 20,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

 

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

 

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

 

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

 

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

 

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

 


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

 


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

 


Informacje dodatkowe:

 

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej i mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy PZP. 2. W przypadku ujawnienia w trakcie prowadzenia robót odstępstw od Projektu Budowlano - Wykonawczego, w zakresie konstrukcji ścian i stropów, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych, instalacji cieplnych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób, biorących udział w realizacji zamówienia, w stosunku do osób wskazanych w ofercie (dalej specjalistów) w przypadku: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących specjalisty, b) nie wywiązywania się lub nienależytego wywiązywania się specjalisty z obowiązków wynikających z umowy, c) jeżeli zmiana specjalisty stanie się konieczna z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji itp.) - pod warunkiem, iż nowy specjalista będzie spełniał wymagania określone w SIWZ dla danego specjalisty i wykonawca uprzednio uzyska pisemną zgodę Zamawiającego na dokonanie tej zmiany. 4. W przypadku nie wywiązywania się lub nienależytego wywiązywania się specjalisty z obowiązków wynikających z umowy, na żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany go zmienić na innego, spełniającego warunki określone dla danego specjalisty w SIWZ, w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany osób biorących udział w realizacji zamówienia po stronie Zamawiającego w przypadku: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących tej osoby, b) nie wywiązywania się tej osoby z obowiązków, c) jeżeli zmiana tej osoby stanie się konieczna z innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, d) zaistnienia innych przyczyn. 6. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie ewentualnego przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia: a) w przypadku zaistnienia przeszkód, uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca, np. zawieszenie robót przez Zamawiającego, b) w przypadku zmiany Projektu Budowlano - Wykonawczego - o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany, jednak nie dłuższy niż 7 dni kalendarzowych, c) w przypadku napotkania przeszkód (w tym w szczególności nieoznaczonych w dokumentach instalacji), których istnienia mimo należytej staranności Zamawiający i Wykonawca nie mogli przewidzieć.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Burmistrz Miasta

/-/ Jerzy Czerwiński

drukuj (Drugi przetarg nieograniczony na „Wykonanie instalacji solarnych oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Miasta Chełmża” w zakresie: Zadanie 1 –Montaż instalacji solarnych wytwarzających energię cieplną na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej o dopasowanej optymalnej mocy szacunkowej w 14 indywidualnych gospodarstwach domowych.)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasik
    data wytworzenia: 2018-02-22
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2018-02-22 13:11

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasik
    data wytworzenia: 2018-02-22
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2018-02-22 13:11

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Wykonanie instalacji solarnych oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Miasta Chełmża”

Chełmża, dnia 05 marca 2018r.

 

GKM.271.1.8.2018

Wykonawcy uczestniczący           

w postępowaniu nr GKM.271.1.8.2018

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:

„Wykonanie instalacji solarnych oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Miasta Chełmża” w zakresie:

Zadanie 1 –Montaż instalacji solarnych wytwarzających energię cieplną na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej o dopasowanej optymalnej mocy szacunkowej w 14 indywidualnych gospodarstwach domowych.

 

Działając w trybie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, Zamawiający przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:

Pytanie 1:

 

Pragniemy zaznaczyć, że zdecydowana większość zrealizowanych dotychczas instalacji solarnych w drodze zamówień publicznych, w tym największe projekty gminne ostatnich lat, oparta jest o zbiorniki emaliowane wyposażane w trwałą anodę tytanową, pełniącą funkcję dodatkowego zabezpieczenia przeciw korozji. Dzięki takiemu podwójnemu zabezpieczeniu podgrzewacze emaliowane uznawane są na rynku za trwalsze niż podgrzewacze ze stali nierdzewnej, które nie posiadają żadnej ochrony dodatkowej i również narażone są na korozję, zachodzącą w określonych warunkach.

Ponadto dopuszczenie do zastosowania tylko jednego typu stali oraz określenie minimalnej jej grubości, stanowi czyn ograniczenia uczciwej konkurencji z uwagi na to, że na rynku istnieją inne rozwiązania, na przykład podgrzewacze emaliowane wyposażone w trwałą anodę tytanową, które gwarantują zaspokojenie rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w takim samym lub wyższym stopniu. Z uwagi na powyższe prosimy o dopuszczenie do zastosowania w zakresie parametrów równoważności podgrzewaczy solarnych emaliowanych bez ograniczania grubości ścianek.

Odpowiedź:

Zamawiający zaprzecza jokoby jego działanie prowadziły do ograniczenia konkurencji
i jednocześnie wyjaśnia, że to iż konkretny producent lub wykonawca nie jest w stanie złożyć oferty lub nie posiada produktów spełniających SIWZ nie jest ograniczeniem konkurencyjności. Wymogi określone w SIWZ wynikają z możliwości technicznych stwierdzonych przez Zamawiającego przed przystąpieniem do postepowania przetargowego. Tym samym wymagane przez Zamawiającego minimalne parametry podrzewacza w żaden sposób nie ograniczają zasad neutralności, ponieważ według wiedzy Zamawiającego na rynku istnieje wiele produktów spełniających wymagania przetargowe. Zamawiający dopuszcza każdy podgrzewacz równoważny do opisanych, który spełni minimalne parametry techniczne.

 

Zalety stosowania zasobników ze stali nierdzewnej :

1. Zasobniki ciepłej wody użytkowej wykonane z wysokogatunkowej stali nierdzewnej DUPLEX charakteryzującej się wyjątkową odpornością na korozję środowisku wodnym.

2. Gładkie wężownice wykonane ze stali nierdzewnej 316L o grubości ścianki 0.8 mm.

3. Brak dodatkowej ochrony anodą magnezową w przeciwieństwie do zasobników emaliowanych gdzie anoda jest wymagana i musi być wymieniana co roku aby zasobnik przetrwał działanie związków chemicznych zawartych w wodzie. Wiąże się to również z dodatkowymi kosztami co w efekcie końcowym wyrównuje cenę zasobnika nierdzewnego.

4. Każdy z zasobników nierdzewnych ze stali nierdzewnej DUPLEX poddawany jest procesowi pasywacji , wytrawieniu.  Wytrawianie polega na usuwaniu cienkiej warstwy metalu  z powierzchni stali nierdzewnej. Do trawienia stosuje się mieszaninę kwasu azotowego i fluorowodorowego. Polega to na zanurzeniu zasobnika w tych kwasach na 30 minut. Wytrawianie jest to proces stosowany do usuwania przebarwień pozostałych po spawaniu stali nierdzewnej, tam gdzie została zmniejszona zawartość chromu na powierzchni stali. Proces ten powoduje eliminację korozji wżerowej oraz szczelinowej.

5. Zredukowany ciężar zasobnika nierdzewnego do 50% w stosunku do podgrzewaczy emaliowanych. Np. zasobnik solarny ze stali nierdzewnej DUPLEX waży zaledwie 60kg gdzie zasobnik emaliowany waży około 115 kg.

6.  Zbiorniki ze stali nierdzewnej mają stosunkowo krótki czas nagrzewania i wysoką wydajność.

7. Stal nierdzewna jest materiałem o bardzo gładkiej powierzchni, co zapobiega odkładaniu się różnego rodzaju osadów, w których mogłyby rozwijać się chorobotwórcze drobnoustroje, w tym min. Bakterie legionelli. Woda ze zbiornika ze stali nierdzewnej pozbawiona jest więc jakichkolwiek skażeń, jest maksymalnie higieniczna i czysta.

8. Zasobniki ocieplone są izolacją z pianki PU , wolnej od freonów, wtryskiwanej ciśnieniowo pod obudowę stalową.

9. Zasobniki nierdzewne posiadają unikalną długość gwarancji 12 lat w porównaniu z 5 letnią gwarancją emaliowanych odpowiedników.

 

Pytanie 2:

Zamawiający w opisie przedmiotu określił parametr dla kolektorów płaskich „Powierzchnia apertury jednego kolektora nie mniejsza niż 1,94 m2”. Taki wymóg nie posiada żadnego uzasadnienia technicznego, szczególnie jeżeli Zamawiający określił minimalną moc urządzania jakiej wymaga, a ta zawsze jest uzależniona od powierzchni apertury. Na rynku dostępne są kolektory spełniające  wszystkie wymagania minimalne i posiadające powierzchnię mniejszą niż minimalna wymagana przez Zmawiającego, co świadczy o wysokiej wydajności takich kolektorów. Wobec powyższego Zamawiający ograniczając parametr powierzchni apertury od dołu, ogranicza możliwość zastosowana lepszych - sprawniejszych urządzeń. Takie działanie Zamawiającego narusza art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) poprzez powodowanie ograniczenia uczciwej konkurencji oraz z racji korzystania ze środków publicznych jest działaniem na szkodę interesu społecznego.

Z uwagi na powyższe prosimy o potwierdzenie, ze Zamawiający dopuszcza do zastosowania kolektora o dowolnej powierzchni apertury, pod warunkiem, że kolektor spełnia wszystkie pozostałe wymagania, w tym posiada niemniejszą  wydajność, określoną w postaci mocy.

 

Odpowiedź:

Zamawiający wymaga zastosowania urządzeń o powierzchni apertury jednego kolektora nie mniejszej niż 1,94 m2. Wymagane  zastosowanie urządzeń o  minimalnych parametrów opisanych PFU, projektach oraz pozostałych dokumentach przetargowych.

Pytanie 3:

 

Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający dopuszcza do zastosowania kolektor o współczynniku strat a2 nie większym niż 0,015 W/(m²K²) oraz sprawności optycznej nie mniejszej niż 82,9%.

 

Odpowiedź:

Zamawiający wymaga zastosowania minimalnych parametrów urządzeń opisanych w PFU, projektach technologicznych  oraz pozostałych dokumentach przetargowych.

 

Burmistrz Miasta

/-/ Jerzy Czerwiński

drukuj (Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Wykonanie instalacji solarnych oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Miasta Chełmża”)

Metryka

  • opublikował: Paweł Zdrojewski
    data publikacji: 2018-03-05 11:09
  • zmodyfikował: Paweł Zdrojewski
    ostatnia modyfikacja: 2018-03-05 11:10

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT w przetargu nieograniczonym na: „Wykonanie instalacji solarnych oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Miasta Chełmża”

Chełmża, dnia 12.03.2018 r.

GKM.271.1.8.2018

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

w przetargu nieograniczonym

(art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych)

na

„Wykonanie instalacji solarnych oraz instalacji fotowoltaicznych

na terenie Gminy Miasta Chełmża” w zakresie:

 

Zadanie 1 –Montaż instalacji solarnych wytwarzających energię cieplną na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej o dopasowanej optymalnej mocy szacunkowej
w 14 indywidualnych gospodarstwach domowych.

  1. Zamawiający na otwarciu ofert poinformował, iż na ww. zamówienie zamierza przeznaczyć kwotę 160.000,00 zł brutto.
  1. W przetargu w terminie została złożona jedna oferta tj.:

Oferta nr 1 – F. H.U.P „ARIS” Zbigniew Rolbiecki Grzegorz 8, 87-140 Chełmża

  1. Cena, termin wykonania zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności zawarte w ofercie:

- cena – 180.000,00zł brutto z VAT,

- czas reakcji serwisu na usterki (wady)- 24 godziny ,

- termin wykonania zadania – od podpisania umowy do 31.10.2018r.,

- gwarancja – 72 miesiące

- termin płatności - 30 dni licząc od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.

 

Burmistrz Miasta

/-/ mgr Jerzy Czerwiński

drukuj (INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT w przetargu nieograniczonym na: „Wykonanie instalacji solarnych oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Miasta Chełmża”)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasik
    data wytworzenia: 2018-03-12
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2018-03-12 11:41

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na „Wykonanie instalacji solarnych oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Miasta Chełmża” w zakresie: Zadanie 1 –Montaż instalacji solarnych wytwarzających energię cieplną na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej o dopasowanej optymalnej mocy szacunkowej w 14 indywidualnych gospodarstwach domowych.

Chełmża, dnia 15.03.2018 r.

 

GKM.271.1.8.2018

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579, z późn. zm.) niniejszym informuję, iż w prowadzonym przez Gminę Miasto Chełmża, z siedzibą przy ul. Gen. J. Hallera 2 w Chełmży, postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego na Wykonanie instalacji solarnych oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Miasta Chełmża z podziałem na zadania: Zadanie 1 – Montaż instalacji solarnych wytwarzających energię cieplną na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej o dopasowanej optymalnej mocy szacunkowej w 14 indywidualnych gospodarstwach domowych, Zadanie 2 – Montaż instalacji fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną na potrzeby Podmiotu Inwestycji o dopasowanej optymalnej mocy szacunkowej w 87 indywidualnych gospodarstwach domowych  (znak GKM.271.1.8.2018), jako ofertę najkorzystniejszą na realizację Zadania 1 – Montaż instalacji solarnych wytwarzających energię cieplną na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej o dopasowanej optymalnej mocy szacunkowej w 14 indywidualnych gospodarstwach domowych, wybrano ofertę nr 1 złożoną przez Firmę Handlowo-Usługowo-Produkcyjną „ARIS” Rolbiecki Zbigniew, Grzegorz 8, 87-140 Chełmża.

 

Nazwa (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty na realizację Zadania 2. wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert, zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.

 

Nr oferty

Wykonawca (nazwa firmy lub nazwisko) i adres Wykonawcy

Liczba punktów w kryterium Nr 1 - Cena

Liczba punktów w kryterium Nr 2 – czas reakcji serwisu na usterki (wady)

Liczba punktów w kryterium Nr 3 – Okres gwarancji

Łączna liczba punktów

1.

Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna „ARIS” Rolbiecki Zbigniew, Grzegorz 8, 87-140 Chełmża

60,00

20

20

100,00

 

Uzasadnienie wyboru oferty:

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a złożona oferta jest zgodna z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Zamawiający wybrał ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. cena – waga kryterium 60%, czas reakcji serwisu na usterki (wady) – waga kryterium 20%, okres gwarancji – waga 20%. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.


Burmistrz Miasta

(-) Jerzy Czerwiński

drukuj (INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na „Wykonanie instalacji solarnych oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Miasta Chełmża” w zakresie: Zadanie 1 –Montaż instalacji solarnych wytwarzających energię cieplną na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej o dopasowanej optymalnej mocy szacunkowej w 14 indywidualnych gospodarstwach domowych.)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasik
    data wytworzenia: 2018-03-15
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2018-03-15 10:18

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 422527
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2022-10-19 07:59:30