Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.chelmza.pl
Treść strony
Drugi przetarg nieograniczony na „Wykonanie instalacji solarnych oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Miasta Chełmża” w zakresie: Zadanie 1 –Montaż instalacji solarnych wytwarzających energię cieplną na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej o dopasowanej optymalnej mocy szacunkowej w 14 indywidualnych gospodarstwach domowych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 działanie 3.1 Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://www.bip.chelmza.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego osobiście - Urząd Miasta Chełmży, ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża, pokój nr 2 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12.03.2018 r. do godziny 10:00. 2. Oferty nadesłane pocztą lub dostarczone przez kuriera będą zakwalifikowane do postępowania przetargowego pod warunkiem ich dostarczenia do terminu określonego w pkt.1. 3. Ofertę należy dostarczyć w zamkniętej, zabezpieczonej kopercie (kopertach: wewnętrznej, zawierającej informacje o firmie/nazwie lub imieniu i nazwisku Wykonawcy, jego adresie oraz zewnętrznej, zaadresowanej jak poniżej w rozdz. X ust. 3 SIWZ, uniemożliwiającej odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia opakowania. Za sposób zabezpieczenia kopert/y odpowiada Wykonawca. Złe oznakowanie koperty może być przyczyną otwarcia jej przed upływem terminu otwarcia ofert, co spowoduje, że oferta taka nie będzie traktowana jako złożona w ramach niniejszego postępowania.
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Wykonanie instalacji solarnych oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Miasta Chełmża” w zakresie: Zadanie 1 –Montaż instalacji solarnych wytwarzających energię cieplną na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej o dopasowanej optymalnej mocy szacunkowej w 14 indywidualnych gospodarstwach domowych.
Numer referencyjny: GKM.271.1.8.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Podstawę do sporządzenia oferty stanowi załącznik nr 9 do SIWZ „ Program funkcjonalno – użytkowy” oraz Projekty technologiczne stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia wykonania robót budowlanych (jeśli będą wymagane prawem), oraz wszelkie prace budowlano – montażowe, przeprowadzenie szkolenia użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji, serwisowanie instalacji w okresie gwarancji celem kompleksowego zaprojektowania i montażu instalacji solarnych wytwarzających energię cieplną na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej o dopasowanej optymalnej mocy szacunkowej w 14 indywidualnych gospodarstwach domowych. Instalacje o łącznej mocy minimum 51 794 W = 51,79 kW (moc jednego kolektora minimum 1363 W, zainstalowanych zostanie 38 szt.) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach mieszkańców Miasta Chełmży – łącznie na 14 obiektach. W zależności od uwarunkowań technicznych przewiduje się montaż instalacji na dachach lub elewacjach budynków mieszkalnych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 9 do SIWZ „Program funkcjonalno-użytkowy” - Część pierwsza – INSTALACJE SOLARNE.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
09332000-5 |
44112110-5 |
45000000-0 |
45231000-5 |
45300000-0 |
45310000-3 |
45330000-9 |
45400000-1 |
71200000-0 |
71300000-1 |
71324100-3 |
71321000-4 |
71326000-9 |
71334000-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w rozumieniu przepisu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-10-31
II.9) Informacje dodatkowe:
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości co najmniej 90 000 PLN brutto każda, polegającej na wykonaniu minimum 10 instalacji kolektorów słonecznych każda wraz z usługą minimum rocznego serwisu dla każdej z inwestycji . O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, posiadającymi prawo wykonywania zawodu oraz wymagane uprawnienia budowlane tj.: • minimum 1 osoba wskazana do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, która pełniła funkcję kierownika budowy, robót lub koordynatora całości zadania w odniesieniu do min. 1 roboty związanej z wykonaniem minimum 10 instalacji solarnych w ramach jednej umowy. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium RP wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 290 z późn. zm.) oraz pozostałych przepisów ww. ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., nr 65) oraz art. 20a ustawy z dn. 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 1725)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ Oryginał 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.500,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 12.03.2018r. do godz. 10:00 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016, poz. 359). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na konto podane w rozdz. I pkt 1 SIWZ z adnotacją: „Wadium - nr sprawy: GKM.271.1.8.2018”. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 12.03.2018 do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, adres jak w rozdz. I ust. 1 SIWZ w sekretariacie. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP, tj: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 8. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Czas reakcji serwisu na usterki (wady) | 20,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej i mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy PZP. 2. W przypadku ujawnienia w trakcie prowadzenia robót odstępstw od Projektu Budowlano - Wykonawczego, w zakresie konstrukcji ścian i stropów, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych, instalacji cieplnych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób, biorących udział w realizacji zamówienia, w stosunku do osób wskazanych w ofercie (dalej specjalistów) w przypadku: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących specjalisty, b) nie wywiązywania się lub nienależytego wywiązywania się specjalisty z obowiązków wynikających z umowy, c) jeżeli zmiana specjalisty stanie się konieczna z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji itp.) - pod warunkiem, iż nowy specjalista będzie spełniał wymagania określone w SIWZ dla danego specjalisty i wykonawca uprzednio uzyska pisemną zgodę Zamawiającego na dokonanie tej zmiany. 4. W przypadku nie wywiązywania się lub nienależytego wywiązywania się specjalisty z obowiązków wynikających z umowy, na żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany go zmienić na innego, spełniającego warunki określone dla danego specjalisty w SIWZ, w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany osób biorących udział w realizacji zamówienia po stronie Zamawiającego w przypadku: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących tej osoby, b) nie wywiązywania się tej osoby z obowiązków, c) jeżeli zmiana tej osoby stanie się konieczna z innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, d) zaistnienia innych przyczyn. 6. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie ewentualnego przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia: a) w przypadku zaistnienia przeszkód, uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca, np. zawieszenie robót przez Zamawiającego, b) w przypadku zmiany Projektu Budowlano - Wykonawczego - o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany, jednak nie dłuższy niż 7 dni kalendarzowych, c) w przypadku napotkania przeszkód (w tym w szczególności nieoznaczonych w dokumentach instalacji), których istnienia mimo należytej staranności Zamawiający i Wykonawca nie mogli przewidzieć.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Burmistrz Miasta
/-/ Jerzy Czerwiński
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-02-22
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-02-22 13:11
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-02-22
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-02-22 13:11
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-02-22
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-02-22 13:11
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-02-22
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-02-22 13:11
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-02-22
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-02-22 13:11
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-02-22
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-02-22 13:11
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-02-22
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-02-22 13:11
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-02-22
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-02-22 13:11
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-02-22
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-02-22 13:11
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-02-22
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-02-22 13:11
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-02-22
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-02-22 13:11
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-02-22
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-02-22 13:11
- Załącznik nr 9 do SIWZ-PFU Chelmża (PDF) 1549.59kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-02-22
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-02-22 13:11
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-02-22
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-02-22 13:11
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-02-22
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-02-22 13:11
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Wykonanie instalacji solarnych oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Miasta Chełmża”
Chełmża, dnia 05 marca 2018r.
GKM.271.1.8.2018
Wykonawcy uczestniczący
w postępowaniu nr GKM.271.1.8.2018
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
„Wykonanie instalacji solarnych oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Miasta Chełmża” w zakresie:
Zadanie 1 –Montaż instalacji solarnych wytwarzających energię cieplną na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej o dopasowanej optymalnej mocy szacunkowej w 14 indywidualnych gospodarstwach domowych.
Działając w trybie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, Zamawiający przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Pytanie 1:
Pragniemy zaznaczyć, że zdecydowana większość zrealizowanych dotychczas instalacji solarnych w drodze zamówień publicznych, w tym największe projekty gminne ostatnich lat, oparta jest o zbiorniki emaliowane wyposażane w trwałą anodę tytanową, pełniącą funkcję dodatkowego zabezpieczenia przeciw korozji. Dzięki takiemu podwójnemu zabezpieczeniu podgrzewacze emaliowane uznawane są na rynku za trwalsze niż podgrzewacze ze stali nierdzewnej, które nie posiadają żadnej ochrony dodatkowej i również narażone są na korozję, zachodzącą w określonych warunkach.
Ponadto dopuszczenie do zastosowania tylko jednego typu stali oraz określenie minimalnej jej grubości, stanowi czyn ograniczenia uczciwej konkurencji z uwagi na to, że na rynku istnieją inne rozwiązania, na przykład podgrzewacze emaliowane wyposażone w trwałą anodę tytanową, które gwarantują zaspokojenie rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w takim samym lub wyższym stopniu. Z uwagi na powyższe prosimy o dopuszczenie do zastosowania w zakresie parametrów równoważności podgrzewaczy solarnych emaliowanych bez ograniczania grubości ścianek.
Odpowiedź:
Zamawiający zaprzecza jokoby jego działanie prowadziły do ograniczenia konkurencji
i jednocześnie wyjaśnia, że to iż konkretny producent lub wykonawca nie jest w stanie złożyć oferty lub nie posiada produktów spełniających SIWZ nie jest ograniczeniem konkurencyjności. Wymogi określone w SIWZ wynikają z możliwości technicznych stwierdzonych przez Zamawiającego przed przystąpieniem do postepowania przetargowego. Tym samym wymagane przez Zamawiającego minimalne parametry podrzewacza w żaden sposób nie ograniczają zasad neutralności, ponieważ według wiedzy Zamawiającego na rynku istnieje wiele produktów spełniających wymagania przetargowe. Zamawiający dopuszcza każdy podgrzewacz równoważny do opisanych, który spełni minimalne parametry techniczne.
Zalety stosowania zasobników ze stali nierdzewnej :
1. Zasobniki ciepłej wody użytkowej wykonane z wysokogatunkowej stali nierdzewnej DUPLEX charakteryzującej się wyjątkową odpornością na korozję środowisku wodnym.
2. Gładkie wężownice wykonane ze stali nierdzewnej 316L o grubości ścianki 0.8 mm.
3. Brak dodatkowej ochrony anodą magnezową w przeciwieństwie do zasobników emaliowanych gdzie anoda jest wymagana i musi być wymieniana co roku aby zasobnik przetrwał działanie związków chemicznych zawartych w wodzie. Wiąże się to również z dodatkowymi kosztami co w efekcie końcowym wyrównuje cenę zasobnika nierdzewnego.
4. Każdy z zasobników nierdzewnych ze stali nierdzewnej DUPLEX poddawany jest procesowi pasywacji , wytrawieniu. Wytrawianie polega na usuwaniu cienkiej warstwy metalu z powierzchni stali nierdzewnej. Do trawienia stosuje się mieszaninę kwasu azotowego i fluorowodorowego. Polega to na zanurzeniu zasobnika w tych kwasach na 30 minut. Wytrawianie jest to proces stosowany do usuwania przebarwień pozostałych po spawaniu stali nierdzewnej, tam gdzie została zmniejszona zawartość chromu na powierzchni stali. Proces ten powoduje eliminację korozji wżerowej oraz szczelinowej.
5. Zredukowany ciężar zasobnika nierdzewnego do 50% w stosunku do podgrzewaczy emaliowanych. Np. zasobnik solarny ze stali nierdzewnej DUPLEX waży zaledwie 60kg gdzie zasobnik emaliowany waży około 115 kg.
6. Zbiorniki ze stali nierdzewnej mają stosunkowo krótki czas nagrzewania i wysoką wydajność.
7. Stal nierdzewna jest materiałem o bardzo gładkiej powierzchni, co zapobiega odkładaniu się różnego rodzaju osadów, w których mogłyby rozwijać się chorobotwórcze drobnoustroje, w tym min. Bakterie legionelli. Woda ze zbiornika ze stali nierdzewnej pozbawiona jest więc jakichkolwiek skażeń, jest maksymalnie higieniczna i czysta.
8. Zasobniki ocieplone są izolacją z pianki PU , wolnej od freonów, wtryskiwanej ciśnieniowo pod obudowę stalową.
9. Zasobniki nierdzewne posiadają unikalną długość gwarancji 12 lat w porównaniu z 5 letnią gwarancją emaliowanych odpowiedników.
Pytanie 2:
Zamawiający w opisie przedmiotu określił parametr dla kolektorów płaskich „Powierzchnia apertury jednego kolektora nie mniejsza niż 1,94 m2”. Taki wymóg nie posiada żadnego uzasadnienia technicznego, szczególnie jeżeli Zamawiający określił minimalną moc urządzania jakiej wymaga, a ta zawsze jest uzależniona od powierzchni apertury. Na rynku dostępne są kolektory spełniające wszystkie wymagania minimalne i posiadające powierzchnię mniejszą niż minimalna wymagana przez Zmawiającego, co świadczy o wysokiej wydajności takich kolektorów. Wobec powyższego Zamawiający ograniczając parametr powierzchni apertury od dołu, ogranicza możliwość zastosowana lepszych - sprawniejszych urządzeń. Takie działanie Zamawiającego narusza art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) poprzez powodowanie ograniczenia uczciwej konkurencji oraz z racji korzystania ze środków publicznych jest działaniem na szkodę interesu społecznego.
Z uwagi na powyższe prosimy o potwierdzenie, ze Zamawiający dopuszcza do zastosowania kolektora o dowolnej powierzchni apertury, pod warunkiem, że kolektor spełnia wszystkie pozostałe wymagania, w tym posiada niemniejszą wydajność, określoną w postaci mocy.
Odpowiedź:
Zamawiający wymaga zastosowania urządzeń o powierzchni apertury jednego kolektora nie mniejszej niż 1,94 m2. Wymagane zastosowanie urządzeń o minimalnych parametrów opisanych PFU, projektach oraz pozostałych dokumentach przetargowych.
Pytanie 3:
Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający dopuszcza do zastosowania kolektor o współczynniku strat a2 nie większym niż 0,015 W/(m²K²) oraz sprawności optycznej nie mniejszej niż 82,9%.
Odpowiedź:
Zamawiający wymaga zastosowania minimalnych parametrów urządzeń opisanych w PFU, projektach technologicznych oraz pozostałych dokumentach przetargowych.
Burmistrz Miasta
/-/ Jerzy Czerwiński
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2018-03-05 11:09
- zmodyfikował: Paweł Zdrojewskiostatnia modyfikacja: 2018-03-05 11:10
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT w przetargu nieograniczonym na: „Wykonanie instalacji solarnych oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Miasta Chełmża”
Chełmża, dnia 12.03.2018 r.
GKM.271.1.8.2018
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
w przetargu nieograniczonym
(art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych)
na
„Wykonanie instalacji solarnych oraz instalacji fotowoltaicznych
na terenie Gminy Miasta Chełmża” w zakresie:
Zadanie 1 –Montaż instalacji solarnych wytwarzających energię cieplną na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej o dopasowanej optymalnej mocy szacunkowej
w 14 indywidualnych gospodarstwach domowych.
- Zamawiający na otwarciu ofert poinformował, iż na ww. zamówienie zamierza przeznaczyć kwotę 160.000,00 zł brutto.
- W przetargu w terminie została złożona jedna oferta tj.:
Oferta nr 1 – F. H.U.P „ARIS” Zbigniew Rolbiecki Grzegorz 8, 87-140 Chełmża
- Cena, termin wykonania zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności zawarte w ofercie:
- cena – 180.000,00zł brutto z VAT,
- czas reakcji serwisu na usterki (wady)- 24 godziny ,
- termin wykonania zadania – od podpisania umowy do 31.10.2018r.,
- gwarancja – 72 miesiące
- termin płatności - 30 dni licząc od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
Burmistrz Miasta
/-/ mgr Jerzy Czerwiński
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-03-12
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-03-12 11:41
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na „Wykonanie instalacji solarnych oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Miasta Chełmża” w zakresie: Zadanie 1 –Montaż instalacji solarnych wytwarzających energię cieplną na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej o dopasowanej optymalnej mocy szacunkowej w 14 indywidualnych gospodarstwach domowych.
Chełmża, dnia 15.03.2018 r.
GKM.271.1.8.2018
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579, z późn. zm.) niniejszym informuję, iż w prowadzonym przez Gminę Miasto Chełmża, z siedzibą przy ul. Gen. J. Hallera 2 w Chełmży, postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego na Wykonanie instalacji solarnych oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Miasta Chełmża z podziałem na zadania: Zadanie 1 – Montaż instalacji solarnych wytwarzających energię cieplną na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej o dopasowanej optymalnej mocy szacunkowej w 14 indywidualnych gospodarstwach domowych, Zadanie 2 – Montaż instalacji fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną na potrzeby Podmiotu Inwestycji o dopasowanej optymalnej mocy szacunkowej w 87 indywidualnych gospodarstwach domowych (znak GKM.271.1.8.2018), jako ofertę najkorzystniejszą na realizację Zadania 1 – Montaż instalacji solarnych wytwarzających energię cieplną na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej o dopasowanej optymalnej mocy szacunkowej w 14 indywidualnych gospodarstwach domowych, wybrano ofertę nr 1 złożoną przez Firmę Handlowo-Usługowo-Produkcyjną „ARIS” Rolbiecki Zbigniew, Grzegorz 8, 87-140 Chełmża.
Nazwa (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty na realizację Zadania 2. wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert, zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
Nr oferty |
Wykonawca (nazwa firmy lub nazwisko) i adres Wykonawcy |
Liczba punktów w kryterium Nr 1 - Cena |
Liczba punktów w kryterium Nr 2 – czas reakcji serwisu na usterki (wady) |
Liczba punktów w kryterium Nr 3 – Okres gwarancji |
Łączna liczba punktów |
1. |
Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna „ARIS” Rolbiecki Zbigniew, Grzegorz 8, 87-140 Chełmża |
60,00 |
20 |
20 |
100,00 |
Uzasadnienie wyboru oferty:
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a złożona oferta jest zgodna z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający wybrał ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. cena – waga kryterium 60%, czas reakcji serwisu na usterki (wady) – waga kryterium 20%, okres gwarancji – waga 20%. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.
Burmistrz Miasta
(-) Jerzy Czerwiński
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2018-03-15
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-03-15 10:18