Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

Ogłoszenie o zamówieniu o wartości poniżej 30 000 euro na Wykonanie projektu rozbiórki szaletu zlokalizowanego przy ul. Gen.W.Sikorskiego na działce nr 1/6 z obrębu 4 oraz wykonanie projektu budowlanego zagospodarowanie terenu zlokalizowanego na działce 1/6 oraz częściowo na działkach 1/2, 1/7, 56 i 162 z obrębu 4.

Chełmża, dnia 14.06.2018 r.

GKM.7021.2.3.2018

Ogłoszenie o zamówieniu o wartości poniżej 30 000 euro

Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 30 000 euro, prowadzone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.).

Zapraszam do złożenia oferty na Wykonanie projektu rozbiórki szaletu zlokalizowanego przy ul. Gen.W.Sikorskiego na działce nr 1/6 z obrębu 4 oraz wykonanie projektu budowlanego zagospodarowanie terenu zlokalizowanego na działce 1/6 oraz częściowo na działkach 1/2, 1/7, 56 i 162 z obrębu 4.

I. Zamawiający

Nazwa:                 Gmina miasto Chełmża

Adres:                  ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża

NIP:                     879 258 24 81

REGON:              871118690

 

II. Opis Przedmiotu zamówienia

1. OPIS  OGÓLNY  PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA

1.1. Przedmiot  zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

a/ wykonanie dokumentacji rozbiórki istniejącego nieczynnego szaletu przy ul. Gen.W.Sikorskiego w Chełmży (działka nr 1/6 z obrębu 4), uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę,

b/ wykonanie projektu budowlanego zagospodarowanie terenu zlokalizowanego przy ul. Gen.W.Sikorskiego w Chełmży na działce 1/6 oraz częściowo na działkach 1/2, 1/7, 56 i 162 z obrębu 4 (uzyskanie wszystkich niezbędnych do realizacji zamierzenia uzgodnień i warunków tj. energetycznych, wodnych, itp.).

Przedmiot zamówienia należy zaprojektować zgodnie z wymogami technicznymi i nomami w zakresie budowy chodników, oświetlenie zewnętrznego, instalacji wodociągowych, elektrycznych, zgodnie z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz z wymogami Zamawiającej określonymi w pkt. 1.2.

Prace projektowe będą obejmowały nieruchomości stanowiące własność komunalną (działka nr  1/6 oraz częściowo działki nr 1/2, 1/7 i 162 z obr. 4) oraz częściowo nieruchomości zarządzane przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy (działka nr 56 z obr. 4).

1.2. Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych:

Ukształtowanie placu

Zakłada się niwelację terenu oraz włączenie działki nr 1/6 z obr. 4, do otwartej przestrzeni. Z uwagi na przecięcie naturalnych ciągów pieszych teren działki przedzielono niskimi obiektami mającymi przywodzić na myśl relikty murów gotyckich (3 sztuki w tym jedna z zadaszeniem drewnianym lub kompozytowym imitującym drewno). Wykonane miałyby być z cegły klinkierowej, a ich kontynuacją na posadzce placu byłyby pasy z tego samego materiału. Do obiektów - murków, na których zamontowane zostałyby również ławki (na każdym z murków 3 ławki z desek kompozytowych), przylegałyby pasy zieleni. Zaprojektować je należy jako tereny obsadzone trawami i iglakami. Zieleń byłaby podświetlana, oświetleniem zamontowanym w murkach. Podobne pasy zieleni przewidziano od strony wschodniej oraz od ul. A.Mickiewicza. Teren uzupełniają dwa ekspozytory stojące (z ekranem dotykowym) ustawione jeden w południowo – wschodnim narożniku, drugi w północno – zachodnim narożniku.

Pracami brukarskimi zostanie również objęta działka nr 1/2 z obr. 4 w ok. 80 % zakresie – wymiana nawierzchni.

Zieleń

Koncepcja Zamawiającej zakłada zlokalizowanie pasów zieleni przy obiektach z klinkieru, przy wschodniej granicy działki oraz przy ul. A.Mickiewicza. Dwa ostatnie z nich mają mieć charakter izolujący. Pasy zieleni zawierałyby różne rodzaje ozdobnych traw oraz iglaki płożące z uzupełnieniem podłoża geowłókniną i kamieniem granitowym. W ramach ww. pasów przewiduje się nasadzenie 10 -12 drzew niskopiennych dobrze znoszących cięcie koron - 4-5 z nich miałyby znaleźć się w pasie przy ruchliwej ulicy, pozostałe od strony wschodniej tj. istniejącego pasażu handlowego. Zieleń wysoką w pasach izolujących uzupełniałaby trawy i iglaki z uzupełnieniem podłoża geowłókniną i kamieniem granitowym. W pasach przylegających do klinkierowych obiektów zieleń stanowić będą ozdobne trawy i iglaki.

Nawierzchnia

Koncepcja Zamawiającej zakłada wyłożenie posadzki placu kostką betonową – straobrukiem gr. 6 cm (w odcieniach szarości i grafitu) oraz klinkierem.

Szacunkowe zestawienie powierzchni:

- klinkier - ok. 60 m2,

- kostka betonowa - starobruk (kolor szary) -  ok. 140 m2,

- kostka betonowa – starobruk (kolor grafitowy) - ok. 140 m2,

Oświetlenie

Przewiduje się ustawienie dwóch punktów oświetleniowych z drewna klejonego, lub z kompozytu imitującego drewno. Źródło światła ledowe w kolorze żółtym. Dodatkowe oświetlenie w obiektach klinkierowych (7 punktów świetlnych na jeden element klinkierowy) od strony pasów zieleni.

Wyposażenie

Najważniejsze elementy wyposażenia zintegrowano z obiektami klinkierowymi. Ławki przewidziane zostały jako kompozytowe (imitacja drewna, szczebelkowe). Planowane są dwa pionowe ekspozytory zaprojektowane w obudowie z cegły klinkierowej, w której zaplanowano umieszczenie ekranów dotykowych o przekątnej 23 cali. Ekspozytory powinny pełnić funkcję informacyjną i ekspozycyjną (plan miasta, informacje z życia kulturalnego, ciekawostki historyczne). Ważnym jest, aby wszystkie ekspozytory były odpowiednio zabezpieczony przed negatywnym oddziaływaniem warunków atmosferycznych. Ekspozytory powinny być wyposażone w urządzenia pozwalające na zmianę wyświetlanych materiałów. Materiały startowe przygotowuje wykonawca w oparciu o materiały dostarczone przez Zamawiającą.

Zegar w postaci wyświetlacza ze stacją meteo, przewidziano przy środkowym obiekcie klinkierowym. Stacja meteo powinna pozwolić na wyświetlenie obok zegara, następujących danych: temperatura, ciśnienie, wilgotność, zanieczyszczenie pyłami PM 2,5 i PM 10.

Należy również przewidzieć ustawienie stojaka na rowery na 6 stanowisk, dwóch koszy na odpady - kosze kompozytowe odporne na wandalizm nawiązujące wyglądem do całości projektu.

Przy projektowaniu przyłącza wody do celów technicznych należy uwzględnić  wyprowadzenie przyłącza w taki sposób aby umożliwić podłączenie urządzeń do podlewania czy też kurtyny wodnej.

Wizualizacje i rzut dołączone do niniejszego programu należy potraktować jako materiał pomocniczy. Jednakże koncepcja urbanistyczna w nich zawarta powinna być uwzględniona z niewielkimi poprawkami przy wycenie zadania jak i późniejszym przygotowaniu dokumentacji projektowej.

 

1.3.      Aktualne uwarunkowania wykonanie przedmiotu zamówienia.

  1. Ustawa z dnia 07 lipca 1994r. – Prawo budowlane.
  2. Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego.
  3. Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych.
  4. Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzajów i zakresu opracowań geodezyjno – kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie.
  5. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
  6. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 24 lipca 2015 r. w sprawie wzorów: wniosku o pozwolenie na budowę, oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, decyzji o pozwoleniu na budowę, oraz zgłoszenia budowy i przebudowy budynku mieszkalnego jednorodzinnego.
  7. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  8. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
  9. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.

 

1.4.  Ogólne wymagania Zamawiającej

Wymagania dla prac projektowych :

  1. Projektowane elementy należy dostosować do opracowanego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Chełmży.
  2. Mapę do celów projektowych zakupi Wykonawca natomiast wypisy i wyrysy z planu zagospodarowania przestrzennego dostarczy Zamawiająca (w załączeniu).
  3. Wykonawca uzyska wszystkie niezbędne warunki przyłączeniowe i techniczne do wykonania przyłącza wodnego i elektrycznego oraz uzgodnienia konserwatorskie.
  4. Zakres i formę dokumentacji rozbiórkowej oraz dokumentacji projektowej, umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na budowę i realizację zadania należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
  5. Przed sporządzeniem dokumentacji ostatecznej, należy przedstawić do akceptacji Zmawiającej projekt zagospodarowania terenu uwzględniający wymagania określone w pkt. 1.2. Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych.
  6. Opracowanie projektów wykonawczych z uwzględnieniem wymagań wynikających z przepisów szczególnych w formie planów rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznacznie określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, dokładną lokalizację i uwarunkowania ich wykonania. Projekty budowlane i wykonawcze muszą być przedstawione do akceptacji Zamawiającej.
  7. Opracowanie i przedstawienie Zamawiającej do zatwierdzenia szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
  8. Uzyskanie na podstawie upoważnień otrzymanych od Zamawiającej wymaganych obowiązującymi przepisami stosownych opinii, uzgodnień i pozwoleń od odpowiednich organów.
  9. Wykonawca sporządzi własny harmonogram szczegółowy wykonania prac projektowych, uzyskania poszczególnych opinii, uzgodnień i decyzji oraz wykonania robót budowlanych i przedłoży go zamawiającemu do akceptacji.
  10. Ilości egzemplarzy opracowań projektowych dla Zamawiającej:

-  projekty budowlano – wykonawczy – 5 egz. W wersji papierowej oraz wersja elektroniczna,

-  pozostałe opracowania – 2 egz. w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna.

  1. Wykonawca sporządzi poszczególne opracowania projektowe, w ilości niezbędnej do uzyskania wymaganych opinii, uzgodnień i decyzji oraz dla potrzeb wykonawstwa robót.
  2. Wszystkie materiały wyjściowe, uzgodnienia, decyzje pozyskuje własnym staraniem Wykonawca. Zamawiająca udzieli mu w tym celu stosownych upoważnień.
  3. Wykonawca dołączy do projektu oświadczenie, iż jest on wykonany zgodnie
    z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi oraz, że został wykonany
    w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
  4. Kompletny projekt wykonawczy przed rozpoczęciem prac budowlanych musi być zatwierdzony przez Zamawiającą.
  5. Koncepcja urbanistyczna zawierająca rzut i dwie wizualizacje terenu objętego zamierzeniem. Niniejszy rzut i wizualizacje należy potraktować jako materiał pomocniczy. Jednakże koncepcja urbanistyczna w nich zawarta powinna być uwzględniona z niewielkimi poprawkami przy przygotowaniu dokumentacji projektowej.

Zamówienie obejmuje w szczególności:

  1. sporządzenie i uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i decyzji koniecznych do wykonania inwestycji (opinii, warunków technicznych, uzgodnień itp.),
  2. opracowanie po pięć egzemplarzy projektu rozbiórki i projektu budowlanego lub budowlano-wykonawczego. Projekt należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami i opiniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę/lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych,
  3. opracowanie szczegółowych kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami. Kosztorysy i przedmiary należy przygotować na wyodrębnionych egzemplarzach dla poszczególnych rodzajów prac,
  4. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
  5. opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
  6. przeprowadzenie procedury oceny oddziaływania na środowisko wraz z przygotowaniem niezbędnych załączników do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, jeśli będzie wymagana,
  7. skuteczne złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub  zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Toruniu.
  8. do wszystkich projektowanych robót należy stosować materiały o standardzie właściwym do tego typu obiektów,
  9. materiały i technologie przyjęte przez projektanta powinny mieć określone wymagane parametry techniczne oraz podane warunki, jakie należy spełnić dla zapewnienia równoważności materiałów,
  10.  przeniesienie na rzecz Zamawiającego praw autorskich do wykonanej dokumentacji projektowej.

Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (klasyfikacji CPV)

CPV         71220000-6 – Usługi projektowania architektonicznego

                 71300000-1 – Usługi Inżynieryjne

Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w załączniku nr 2 do niniejszego ogłoszenia – istotne postanowienia umowy.

III. Termin wykonania zamówienia

 Zamawiający oczekuje wykonania przedmiotowej usługi w terminie do dnia 28 września 2018 r.

IV. Wynagrodzenie

Za wykonanie przedmiotu zamówienia strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe brutto. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy.

V. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji zamówień o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców na zasadzie „Spełnia/ Nie spełnia”.

VI. Kryteria oceny ofert i sposób ich obliczania

Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:

Nr

Nazwa kryterium

Waga

1

Cena

  1. %

 

Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca – 100.

Kryterium – Cena

Każda oferta poddana ocenie otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą ze wzoru:

P(x) =Cmin/Cx×100

gdzie:

P(x) – liczba punktów otrzymanych przez ofertę „x” w kryterium Cena

Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert

Cx – cena podana w badanej ofercie

Maksymalna liczba punktów, które może być przyznana ofercie: 60.

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów przyznaną wg wzorów wskazanych powyżej.

VII. Miejsce, termin i sposób składania ofert

Ofertę cenową w kwocie brutto z wyszczególnieniem kwot netto oraz VAT należy przesłać na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania, do dnia 22 czerwca  2018 r. (Liczy się data faktycznego dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego a nie data stempla pocztowego nadania listu), na adres Urzędu Miasta Chełmży ul. Gen. J. Hallera 2,      87-140 Chełmża  - pocztą tradycyjną  lub elektroniczną na adres gkmum@post.pl z dopiskiem  „Wykonanie projektu rozbiórki szaletu zlokalizowanego przy ul. Gen.W.Sikorskiego na działce nr 1/6 z obrębu 4 oraz wykonanie projektu budowlanego zagospodarowanie terenu zlokalizowanego na działce 1/6 oraz częściowo na działkach 1/2, 1/7, 56 i 162 z obrębu 4”.

Oferty złożone po terminie oraz niezgodnie ze sposobem złożenia określonym w zapytaniu nie będą rozpatrywane.

VIII. Dodatkowe informacje

Zamawiający przewiduje możliwości zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach:

  1. zmiany obowiązującej stawki podatku VAT – jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę,
  2. zmiany będące następstwem działania organów administracji publicznej, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. – Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy maksymalnie o 60 dni,
  3. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy – w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.

W przypadku pojawienia się jakichkolwiek pytań i wątpliwości proszę o kontakt z osobą prowadzącą postępowanie, z p. Krzysztof Kubera, kuberak@um.chelmza.pl pod numerem telefonu  56 639 23 48 lub p. Zdzisław Stasik, stasikz@um.chelmza.pl, 56 639-23-35.

IX. Załączniki

-   Załącznik Nr 1 Formularz ofertowy

-   Załącznik Nr 2 – Istotne postanowienia umowy

 

Z-CA BURMISTRZ

mgr Marek Kuffel

drukuj (Ogłoszenie o zamówieniu o wartości poniżej 30 000 euro na Wykonanie projektu rozbiórki szaletu zlokalizowanego przy ul. Gen.W.Sikorskiego na działce nr 1/6 z obrębu 4 oraz wykonanie projektu budowlanego zagospodarowanie terenu zlokalizowanego na działce 1/6 oraz częściowo na działkach 1/2, 1/7, 56 i 162 z obrębu 4.)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Krzysztof Kubera
    data wytworzenia: 2018-06-14
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2018-06-14 13:58

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Krzysztof Kubera
    data wytworzenia: 2018-06-14
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2018-06-14 13:58

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 408489
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2022-10-19 07:59:30