Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

Zaproszenie do złożenia oferty na opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. „Inkubator Przedsiębiorczości w Chełmży”.

Chełmża, dnia 23.01.2019 r.

GKM.271.2.6.2019

Zaproszenie do złożenia oferty

Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 30 000 euro, prowadzone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, 2215).

W związku z planowaną realizacją zadania związanego z utworzeniem Inkubatora Przedsiębiorczości, zapraszam do złożenia oferty na opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. „Inkubator Przedsiębiorczości w Chełmży”.

I. Zamawiający

Nazwa:                 Gmina miasto Chełmża

Adres:                  ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża

NIP:                     879 258 24 81

REGON:              871118690

II. Opis Przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej dla przedsięwzięcia inwestycyjnego związanego z utworzeniem „Inkubatora przedsiębiorczości w Chełmży”, zlokalizowanego przy ulicy Gen. J. Hallera 7 na działkach 69 i 71 obrębu 04. Opracowania dokumentacja będzie stanowiła podstawę dla realizacji prac związanych z przebudową istniejącego budynku wraz z adaptacją na funkcje usługową, biurowo- szkoleniową. Funkcjonowanie obiektu będzie ukierunkowane na wspieranie powstawania nowych firm i wspomaganie rozwoju przedsiębiorstw.

Przedmiot zamówienia należy zaprojektować zgodnie z wymogami technicznymi i normami, zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz wymaganiami Zamawiającego. Szczegółowe rozwiązania techniczne i technologiczne należą do Wykonawcy zadania. Załączony program funkcjonalno- użytkowy nie stanowi dokumentacji projektowej do realizacji zadania, a jest jedynie dokumentem pomocniczym, pozwalającym określić założenia do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przyjęcia odstępstw od rozwiązań zamieszczonych w programie funkcjonalno- użytkowym na wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Inkubator przedsiębiorczości w Chełmży”. Program, o którym mowa w zdaniu poprzednim stanowi Załącznik Nr 3.

Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania odrębnej, kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania Nr 1 i Zadania Nr 2.

Zadanie Nr 1: Adaptacja budynku po byłym szpitalu przy ul. Gen. J. Hallera 7 w Chełmży na potrzeby inkubatora przedsiębiorczości

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie adaptacji budynku po byłym szpitalu przy ul. Gen. J. Hallera 7 w Chełmży (działka nr 69 i 71 z obrębu 4) wraz z audytem energetycznym, uzyskaniem niezbędnych decyzji, uzgodnień, pozwoleń na wykonanie robót adaptacyjnych- budowlanych.

Zadanie Nr 2: Zagospodarowanie terenu zlokalizowanego przy ul. Gen. J. Hallera 7 w Chełmży

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie zagospodarowania terenu zlokalizowanego przy ul. Gen. J. Hallera 7 w Chełmży na działkach 69 i 71 z obrębu 4, a także uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji, uzgodnień, pozwoleń i warunków (energetycznych, wodnych, itp.)

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:

Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:

a) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego,

b) opracowanie i dostarczenie pięciu egzemplarzy projektu budowlanego lub budowlano- wykonawczego, z podziałem na poszczególne zadania. Projekt należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami i opiniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych,

c) opracowanie szczegółowych kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami oraz wykazem materiałów w jednym egzemplarzu w wersji papierowej. Kosztorysy i przedmiary należy opracować na wyodrębnionych egzemplarzach dla poszczególnych zadań/prac,

d) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (wszystkie branże) w 2 egzemplarzach,

e) opracowanie dokumentacji geotechnicznej, jeżeli projektowane prace będą wymagały takiej dokumentacji,

f) przeprowadzenie procedury oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia wraz z przygotowaniem niezbędnych załączników do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, jeśli będzie to wymagane

g) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,

h) zbiorcze zestawienie całości kosztów inwestycji (ZZK) – opracowania kosztowe,

i) wykonanie dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej wraz z STWiORB, kosztorysami, przedmiarami, również w wersjach edytowalnych,

j) opracowanie dodatkowych egzemplarzy dokumentacji w przypadku konieczności dokonania niezbędnych, dodatkowych uzgodnień wynikających z przepisów prawa.

 

Wykonawca w trakcie opracowania dokumentacji projektowej jest zobowiązany na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym proponowane rozwiązania techniczne, zastosowane materiały, wyposażenie w urządzenia technologiczne.

 

Przedmiot Umowy obejmuje ponadto:

a) uzyskanie mapy do celów projektowych,

b) uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii, zezwoleń, opracowań w zakresie projektowanych rozwiązań, w tym uwzględnienie dodatkowych projektów i opracowań branżowych, specjalistycznych,

c) uzyskanie pozytywnej opinii Kujawsko-Pomorskiego Biura Planowania Przestrzennego i Regionalnego we Włocławku, odnośnie zgodności ze Standardami w zakresie kształtowania ładu przestrzennego w województwie kujawsko-pomorskim (jeśli będzie to wymagane),

d) skuteczne złożenie w imieniu Zamawiającego decyzji administracyjnych, wniosków i zgłoszeń wraz z niezbędnymi załącznikami, wymaganych przy projektowaniu i realizacji przedsięwzięcia (np. decyzji o pozwoleniu na budowę/lub gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane –zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, decyzji o pozwoleniu na usunięcie drzew i krzewów, decyzji o nasadzeniu zastępczym),

e) zastosowanie materiałów o standardzie właściwym do tego typu obiektów dla wszystkich projektowanych robót, przy czym materiały i technologie przyjęte przez projektanta powinny mieć określone wymagane parametry techniczne oraz podane warunki, jakie należy spełnić dla zapewnienia równoważności materiałów,

f) przeniesienie na rzecz Zamawiającego praw autorskich dot. wykonanej dokumentacji projektowej,

g) udzielanie odpowiedzi na pytania do dokumentacji projektowej w trakcie postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych,

h) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych,

i) udzielenie gwarancji na opracowaną dokumentację na okres co najmniej 20 miesięcy od odbioru ostatniego opracowania,

j) usuwanie wad projektowych w okresie realizacji prac oraz w okresie gwarancyjnym,

k) wykonanie innych opracowań, niezbędnych z punktu widzenia celu, któremu ma służyć przeprowadzenie prac/robót budowlanych realizowanych w ramach zadania.

 

Dokumentacja projektowa ma służyć:

a) uzyskaniu stosownych decyzji administracyjnych i dokonaniu skutecznych zgłoszeń wymaganych w procesie inwestycyjnym,

b) jako opis przedmiotu zamówienia do postępowania przetargowego w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych,

c) realizacji na jej podstawie pełnego zakresu robót budowlanych, właściwego ich wykonania oraz dokonania odbioru robót budowlanych.

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, warunkami technicznymi i normami, na podstawie oględzin terenu inwestycji, przyjętą przez Zamawiającego ofertą oraz zawartą umową.

Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (klasyfikacji CPV)

CPV    71220000- 6    Usługi projektowania architektonicznego

III. Termin wykonania zamówienia

Zamawiający oczekuje wykonania przedmiotowej usługi w terminie do dnia 13 maja 2019 r.

IV. Wynagrodzenie

Za wykonanie przedmiotu zamówienia strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe brutto. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy.

 V. Kryteria oceny ofert i sposób ich obliczania

Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:

Nr

Nazwa kryterium

Waga

1

Cena

60,00%

2

Okres gwarancji na dostarczoną dokumentację

40,00%

Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Maksymalna liczna punktów, jaką może uzyskać Wykonawca = 100,00 punktów.

  1. Kryterium nr 1 – Cena: Każda oferta poddana ocenie otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą ze wzoru:

 

P(x) =Cmin/Cx×60

gdzie:

P(x) – liczba punktów otrzymanych przez ofertę „x” w kryterium Cena

Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert

Cx – cena podana w badanej ofercie

Maksymalna liczba punktów, które może być przyznana ofercie: 60.

 

  1. Kryterium nr 2 - Okres gwarancji na dostarczoną dokumentację: Przy ocenie kryterium Okres gwarancji na dostarczoną dokumentację punkty przyznane zostaną w następujący sposób:

 

Wykonawca ma obowiązek podać w ofercie oferowany okres gwarancji na dostarczoną dokumentację. Zamawiający wskazuje, iż okres gwarancji nie może być większy niż 40 miesięcy, oraz mniejszy niż 20 miesięcy.

Oferty, w których Wykonawca nie wskaże terminu gwarancji, albo wskazany termin będzie krótszy niż 20 miesięcy gwarancji, zostaną uznane za niezgodne z ogłoszeniem. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 40 miesięcy, Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty, jak za zaoferowanie 40 miesięcznego okresu gwarancji. Za złożenie oferty z 20- miesięcznym okresem gwarancji Wykonawca otrzyma 0 pkt. Za każdy dodatkowy miesiąc ponad minimalny 20 miesięczny okres gwarancji, Wykonawca otrzyma 2 pkt. Za 40 i więcej miesięcy gwarancji, Wykonawca otrzyma 40 pkt. Maksymalna liczba punktów, które można uzyskać w tym kryterium wynosi 40 punktów.

 

Każdej ocenianej ofercie zostanie przyznana punktacja łączna, skalkulowana według wzoru:

 

Clp = P(x) + Glp

gdzie:

Clp – całkowita/łączna liczba punktów ocenianej oferty

P(x) – liczba punktów otrzymanych przez ocenianą ofertę w kryterium Cena

Glp – liczba punktów otrzymanych przez ocenianą ofertę w kryterium Okres gwarancji na dostarczoną dokumentację

 

Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów przyznaną wg wzorów wskazanych powyżej.

VI. Miejsce, termin i sposób składania i przygotowania ofert

Ofertę cenową w kwocie brutto z wyszczególnieniem kwot netto oraz VAT należy przesłać na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania, do dnia 31 stycznia 2019 r., do godziny 9:00 (Liczy się data faktycznego dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego a nie data stempla pocztowego nadania listu), na adres Urzędu Miasta Chełmży ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża  - pocztą tradycyjną  lub elektroniczną na adres przetargi@um.chelmza.pl z dopiskiem  „Oferta na opracowanie dokumentacji projektowej związanej z Utworzeniem Inkubatora Przedsiębiorczości w Chełmży”.

Oferty złożone po terminie oraz niezgodnie ze sposobem złożenia określonym w zapytaniu nie będą rozpatrywane.

VII. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji zamówień o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

Na potwierdzenie spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien przedłożyć:

1) Warunek udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty wykonał co najmniej jedną usługę obejmującą prace związane z opracowaniem projektu adaptacji pomieszczeń i/lub z projektu zmian przestrzennych terenów publicznych o łącznej wartości co najmniej 50 000,00 zł (brutto).

Wykonawca jest zobowiązany do podania wartości usług wskazanych w Załączniku nr 4, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Z wskazanych referencji bądź innych dokumentów powinno wynikać, iż usługa została wykonana należycie.

2) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Przykładowy wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5).

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców na zasadzie „Spełnia/ Nie spełnia”.

VIII. Dodatkowe informacje

1) Zamawiający przewiduje możliwości zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

2) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 2.

3) Zamówienie zostanie udzielone zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom Prawo zamówień publicznych.

4) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony pisemnie lub telefonicznie o wyborze jego oferty oraz o terminie podpisania umowy.

5) Wykonawca jest związany ofertą przez okres, co najmniej 30 dni od terminu, w którym upływa dzień na składanie ofert.

IX. Kontakt z zamawiającym

W przypadku pojawienia się jakichkolwiek pytań i wątpliwości proszę o kontakt z osobą prowadzącą postępowanie, Zdzisławem Stasik – Naczelnikiem Wydziału Gospodarki Miejskiej Urzędu Miasta Chełmży, pod numerem telefonu 56 639 23 35 lub Tomaszem Szreiber, pod numerem telefonu 56 639 23 47, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: przetargi@um.chelmza.pl

X. Załączniki

- Załącznik Nr 1 Formularz ofertowy

- Załącznik Nr 2 – Wzór umowy- istotne postanowienia umowy

- Załącznik Nr 3 – Program Funkcjonalno- użytkowy

- Załącznik Nr 4 – Wykaz usług

- Załącznik Nr 5 – Oświadczenie Wykonawcy

Burmistrz Miasta

/-/ Jerzy Czerwiński

drukuj (Zaproszenie do złożenia oferty na opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. „Inkubator Przedsiębiorczości w Chełmży”.)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2019-01-23
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2019-01-23 12:00

Załaczniki

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2019-01-23
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2019-01-23 12:01

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 422001
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2022-10-19 07:59:30