Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

ZAPYTANIE OFERTOWE

Chełmża, dnia 4 grudnia 2019 r.

            CUW. 331.1.2019

ZAPYTANIE OFERTOWE

dotyczy dowozu dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miasta Chełmży wraz z opieką do szkół w Toruniu i z powrotem w terminie od 1 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r.

 

CPV:

60113400-7  - transport osób niepełnosprawnych

 

1. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Gmina Miasto Chełmża, ul. Hallera  2, 87-140 Chełmża
NIP: 8792582481
tel. 56 675 22 91, faks 56/ 675 21 22


2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia zostanie udzielony na podstawie: art. 4, pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) – zwanej dalej ustawą.

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA
Przedmiotem zamówienia jest dowóz 2 uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Chełmży do Zespołu Szkół nr 25 w Toruniu, ul. Żwirki i Wigury 15 i do Szkoły Podstawowej nr 31, ul. Dziewulskiego 41b w Toruniu  oraz transport ze szkoły do domu we wszystkie dni nauki szkolnej. Zamawiający przewiduje przewóz 2 uczniów,  jednocześnie zastrzega zmianę liczby dzieci co może wiązać się ze zmianą trasy.
Zakres usługi będzie obejmował:

  • odbiór dzieci z domu pod wskazanymi adresami - godziny odbioru ustala Przewoźnik z rodzicami,
  • dowóz do placówek oświatowych pod wskazany adres,
  • odbiór dzieci z placówek oświatowych, dowóz dzieci do domu pod wskazane adresy.
    Ponadto Przewoźnik:
    1. ma obowiązek zapewnienia opieki dzieciom w czasie transportu;
    2. ma obowiązek odprowadzenia dziecka z domu do samochodu, z samochodu do szkoły, ze szkoły do samochodu oraz z samochodu do domu;
    3. udzieli czynnej pomocy dzieciom w czasie wsiadania, zajmowania miejsc i przy wysiadaniu z samochodu;
    4. dopilnuje, aby każde dziecko było zapięte pasem bezpieczeństwa w czasie transportu;
    5. w razie awarii pojazdu ma obowiązek zapewnienia transportu zastępczego;
    6. ponosi pełną odpowiedzialność za działanie opiekuna oraz za bezpieczeństwo dzieci w trakcie wykonywania przedmiotowej umowy;
    7. ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wynikłe z ruchu pojazdów i przewozu dzieci niepełnosprawnych, przy uwzględnieniu obowiązujących zasad wynikających z obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej;
    Wykonawca musi zagwarantować opiekuna podczas transportu dzieci. Opiekunem powinna być osoba dorosła, nie karana, sprawna fizycznie oraz posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, opiekun zobowiązany jest do zapewnienia pełnego bezpieczeństwa przewożonym dzieciom (w tym również obowiązkowego zabezpieczenia dzieci pasami bezpieczeństwa w czasie przejazdu od momentu odbioru dzieci od rodzica/opiekuna prawnego, w czasie przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu do szkoły lub placówki i ze szkoły/placówki do pojazdu aż do chwili przekazania Rodzicowi lub Opiekunowi prawnemu).

4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU OFERTOWYM
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
posiadają licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.), środek transportu będzie sprawny technicznie tj. spełnia wymogi ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990), środek transportu posiada odpowiednie oznaczenie, które pozwala na przewożenie dzieci, dysponują osobą/osobami posiadającymi wymagane przepisami prawa uprawnienia tj. kierowcą posiadającym aktualne prawo jazdy odpowiedniej kategorii - w zależności od typu pojazdu wskazanego do realizacji zamówienia, posiada aktualna, ważną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę będzie zobowiązany do przedstawienia stosownych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków do udzielenia zamówienia, przed podpisaniem umowy.

5. WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU OFERTOWYM
a) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
b) Kopię licencji na wykonywania krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób obowiązująca przez cały okres realizowania zamówienia.
c) aktualną, ważną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

6. KRYTERIUM WYBORU
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował jedynym kryterium – ceną  za jeden dzień przewozu. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

7. SPOSÓB OBLICZENIA CENY
1. Cena musi być wyrażona w złotych polskich, niezależnie od wchodzących w jej skład elementów.
2. W ofercie należy podać cenę za 1dzień świadczonej usługi, która uwzględnia wszystkie koszty wykonania usługi tj.:
koszty zakupu paliwa i eksploatacji,
obsługi (kierowcy i opiekuna), podatków, opłat i ubezpieczeń,
3. Cenę należy skalkulować łącznie z obowiązującym podatkiem VAT.
4. Cena jednostkowa za jeden dzień przewozu podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym będzie obowiązywała w niezmiennej stawce do końca obowiązywania umowy.
5. Zapłata odbywać się będzie co miesiąc, po przedstawieniu przez Wykonawcę faktury za miesiąc poprzedni. Usługa obejmuje tylko faktycznie wykonane dowozy. W przypadku choroby ucznia, bądź innych sytuacji kiedy uczniowie nie byli dowożeni do szkoły zapłata nie przysługuje. Wykonawca dołączy do faktury kserokopie dzienników przejazdów poświadczonych przez szkołę, które potwierdzą ilość przejechanych kilometrów.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian – w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy – zakresu przedmiotu zamówienia oraz zmiany maksymalnej wartości umowy z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili podpisania umowy m.in. zmiany dotyczące ilości uczniów objętych przewozem oraz zmiany przebiegu trasy. W przypadku wzrostu liczby dzieci wymagających objęcia dowozem w ciągu roku, przewoźnik jest zobowiązany do zapewnienia transportu.

8. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA
Oferty należy składać do dnia 20 grudnia 2019 r. do godz. 15.00 w Centrum Usług Wspólnych w Chełmży, ul. Hallera 19, pok. 13 osobiście, pocztą lub elektronicznie na adres mailowy sekretariat@cuw.chelmza.pl
Adres do korespondencji:
Centrum Usług Wspólnych w Chełmży, ul. Hallera 19, 87-140 Chełmża.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od podpisania umowy bez podania przyczyny. Osobą upoważnioną do udzielania informacji Wykonawcom w zakresie merytorycznym jest p. Cecylia Gościniak, tel. 535 123 244

 

 

Burmistrz Miasta
(-) mgr Jerzy Czerwiński

9. Załączniki:
 1.Formularz ofertowy.
 2. Wzór umowy

drukuj (ZAPYTANIE OFERTOWE)

Metryka

  • opublikował: Paweł Zdrojewski
    data publikacji: 2019-12-09 08:12

Metryka

  • opublikował: Paweł Zdrojewski
    data publikacji: 2019-12-09 08:13

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Chełmża, dnia 30 grudnia 2019 r.

 

            CUW. 331.2.2019

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI PONIŻEJ 30 TYS. EURO

            Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) niniejszym informuję, iż w prowadzonym przez Gminę Miasto Chełmża reprezentowaną przez Burmistrza Miasta postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 30 tys. euro, prowadzonej na podstawie art. 4 pkt 8 ww. ustawy, dla naboru ofert na dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miasta Chełmży wraz z opieką do szkół w Toruniu i z powrotem w terminie od dnia 1 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. wpłynęły 2 oferty:

L.p.

Nazwa i adres wykonawcy

Cena brutto za 1 dzień

Cena brutto  całości zamówienia

1.

Krzysztof Sabak

ul. Spółdzielcza 5

05 – 075 Warszawa

(Wpływ e-mail z dnia

20. 12.2019 r.

godz. 11:41)

 

250,00 zł

47 499,70 zł

2.

Firma Handlowo – Usługowa

2MA2 Marta Wysocka

Kamionki Małe 343

87 -148 Łysomice

(Wpływ dokumentów dnia 20.12.2019 r. godz. 11.50)

240,00 zł

45 600,00 zł

 

            Na podstawie określonych w ogłoszeniu kryteriów, najkorzystniejszą ofertę na realizację przedmiotu zamówienia zaproponowała firma : Firma Handlowo – Usługowa 2MA2 Marta Wysocka, Kamionki Małe 343, 87 -148 Łysomice.

Powyższa oferta spełnia wszystkie wymagania formalne określone w ogłoszeniu o zamówienie.

 

Burmistrz Miasta

(-) Jerzy Czerwiński

drukuj (INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY)

Metryka

  • opublikował: Paweł Zdrojewski
    data publikacji: 2019-12-31 10:35

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 408403
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2022-10-19 07:59:30