Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

IV postępowanie: „Roboty izolacyjne” – wykonanie I etapu izolacji stropu „bunkra” – kotłowni i zsypu na opał oraz ścian zewnętrznych i wewnętrznych, mających na celu zlikwidowanie wilgoci penetrującej ściany i wpływającej destrukcyjnie na konstrukcję oraz wystrój budynku – PM1.2211.4.2022

Chełmża, dnia 30 września 2022 r.

Nr. referencyjny: PM1.2211.4.2022

 

Zaproszenie do złożenia oferty (Zapytanie ofertowe)

Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130000,00 zł, prowadzone w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 poz. 2020 ze zm.).

W związku z planowaną realizacją zadania, zapraszam do złożenia oferty na realizację robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Roboty izolacyjne”.

I. Zamawiający

Nazwa:            Przedszkole Miejskie Nr 1 

Adres:              ul. Bydgoska 9, 87-140 Chełmża

NIP:                 879-26-45-129

REGON:           340853044

Strona www:   https://www.bip.chelmza.pl/8867,zamowienia-publiczne

 

II. Opis Przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest I etap izolacji stropu „bunkra” – kotłowni i zsypu na opał oraz ścian zewnętrznych i wewnętrznych, mających na celu zlikwidowanie wilgoci penetrującej ściany i wpływającej destrukcyjnie na konstrukcję oraz wystrój budynku.

Uwaga!

  1. Szczegółowy zakres prac określa projekt budowlany, tj. opis techniczny, specyfikacja robót oraz przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszego postępowania.
  2. Wszystkie prace powinny być wykonane z uwzględnieniem obowiązujących Norm, przepisów BHP i zasadami wiedzy technicznej przez wykwalifikowanych pracowników posiadających odpowiednie i aktualne uprawnienia.
  3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali we własnym zakresie oględzin i wizji lokalnych miejsc, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia i zapoznali się z warunkami wykonania zamówienia, w celu uniknięcie nieprawidłowości w sporządzonej wycenie oferty. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:

  1. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi na cały zakres zamówienia (w tym zarówno dla robót budowlanych, jak i dla urządzeń wbudowanych/ zamontowanych przez Wykonawcę). Wymagany, minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy to 36 miesięcy (3 lata) i liczony będzie od dnia dokonania odbioru końcowego.
  2. Kierować i nadzorować roboty mogą osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia, w przypadku konieczności posiadania takich uprawnień do realizacji pełnego zakresu zamówienia.
  3. Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one realizację robót zgodnie z wydanymi pozwoleniami oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji postępowania. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązujący na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności ustawie Prawo budowlane tj. Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r.,
  4. Wykonawca winien realizować roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy w sposób, jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu, umożliwiający prawidłowe ich funkcjonowanie. Roboty budowlane będą przeprowadzane w budynku w czynnej placówce. Ponadto, ze względu na fakt, że roboty objęte przedmiotem zamówienia będą realizowane na eksploatowanym obiekcie Wykonawca jest zobowiązany do szczególnie starannego i estetycznego zabezpieczenia terenu budowy oraz do minimalizacji uciążliwości związanych z realizacją robót i funkcjonowaniem zaplecza budowy. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót po wcześniejszym uzgodnieniu z Dyrektorem Placówki.
  5. Uznaje się, iż złożenie ofert oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawna obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej umową w sprawie zamówienia publicznego

Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (klasyfikacji CPV):

CPV     45000000-7     Roboty budowlane

            45453000-7     Roboty remontowe i renowacyjne

            45211310-5     Roboty budowlane w zakresie łazienek

45310000-3     Roboty instalacyjne elektryczne

 

III. Termin wykonania zamówienia

Zamawiający oczekuje wykonania przedmiotu zamówienia w terminie od dnia 1 listopada 2022 r. do dnia 20 grudnia 2022 r.

 

IV. Wynagrodzenie/ cena oferty

  1. Za wykonanie przedmiotu zamówienia strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe brutto.
  1. Cena oferty musi być kompletna, jednoznaczna i ostateczna. Wykonawca kalkuluje cenę ryczałtową na podstawie dokumentacji projektowej i przedmiaru robót, Zapytania Ofertowego wraz z załącznikami. W wycenie oferty należy uwzględnić wszystkie niezbędne elementy i przewidywane koszty związane z realizacją zadania. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością obiektu oraz za uzyskanie informacji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wszelkich warunków oraz zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub na wykonanie robót.
  2. Skalkulowana cena musi obejmować pełny zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
  3. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 931, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. Wówczas w ofercie, wykonawca ma obowiązek:
    1. poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
    2. wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
  • wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
  1. wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
  1. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi jednorazowo po zakończeniu realizacji zadania w oparciu o fakturę końcową, po pozytywnym odbiorze wykonania przedmiotu umowy potwierdzonym protokołem odbioru końcowego [bez zastrzeżeń].
  2. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego [na podstawie protokołu odbioru], przelewem na konto Wykonawcy.
  3. Za datę zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

 V. Kryteria oceny ofert i sposób ich obliczania

Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:

Nr

Nazwa kryterium

Waga/ udział procentowy kryterium

1

Cena brutto

100,00 %

Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach.

 

Maksymalna liczna punktów, jaką może uzyskać Wykonawca = 100,00 punktów.

 

Kryterium nr 1 – Cena brutto: będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty, Każda oferta poddana ocenie otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą ze wzoru:

 

P(x) =Cmin/Cx×100, gdzie:

 

P(x) – liczba punktów otrzymanych przez ofertę „x”

Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert

Cx – cena podana w badanej ofercie badanej „x”

 

Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca i być przyznana ofercie: 100,00.

 

Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów przyznaną wg wzoru wskazanego powyżej.

 

VI. Miejsce, termin i sposób składania i przygotowania ofert

  1. Ofertę cenową w kwocie brutto z wyszczególnieniem kwot netto oraz VAT należy przesłać Zamawiającemu na formularzu ofertowym [stanowiącym Załącznik Nr 1] do dnia 14 października 2022 drogą elektroniczną na adres: dyrektor@pm1chelmza.szkolnastrona.pl w temacie: „Oferta na roboty izolacyjne w Przedszkolu Miejskim Nr 1”.
  1. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich skutecznego przesłania na wskazany powyżej w pkt 1 adres e-mail.
  2. Oferta wraz z załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim (dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, wystarczające jest tłumaczenie Wykonawcy) i złożona w postaci:
  1. skanu podpisanego dokumentu lub
  2. elektronicznej oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności.
  1. Formularz ofertowy oraz załączniki muszą być podpisane przez osobę/y składającą/ce Ofertę.
  2. Do Oferty należy dostarczyć pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą lub ogólnodostępnych baz/ rejestrów. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony.
  3. Oferty złożone po terminie oraz niezgodnie ze sposobem złożenia określonym w zapytaniu nie będą rozpatrywane.
  4. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia, w którym upływa dzień na składanie ofert.

VII. Warunki udziału w postępowaniu

Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu.

 

VIII. Badanie i ocena ofert

  1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, dokumentów lub oświadczeń.
  2. Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek i inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentacji zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.
  3. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
  4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
  1. została złożona po terminie składania ofert;
  2. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
  3. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
  4. nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego;
  5. zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;
  6. została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  7. wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki polegającej na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodującej zmiany w treści oferty;
  8. wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;

IX. Dodatkowe informacje

  1. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom żadne środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach Zamawiającego. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom Prawo zamówień publicznych.
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu do składania ofert. Wszelkie zmiany treści zapytania ofertowego oraz wyjaśnienia udzielone na zapytania Wykonawcy stają się integralną częścią zapytania ofertowego i są wiążące dla Wykonawców.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w każdym czasie bez podania uzasadnienia, w tym także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
  3. Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Zamawiającego z tytułu otrzymania zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia oferty na to zapytanie.
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamieszczenia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacji o złożonych ofertach lub/i informacji o wynikach postępowania.
  1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony pisemnie lub telefonicznie o wyborze jego oferty oraz o terminie i miejscu podpisania (zawarcia) umowy.
  2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
  3. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  4. W trakcie trwania umowy oraz w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o:
  1. zmianie siedziby lub nazwy firmy,
  2. zmianie osób reprezentujących,
  3. ogłoszeniu upadłości,
  4. ogłoszeniu likwidacji,
  5. zawieszeniu działalności,
  6. wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.

X. Kontakt z zamawiającym

  1. Postępowanie prowadzone jest wyłącznie w formie elektronicznej.
  2. Wszelkie pytania dotyczące niniejszego zamówienia należy przesyłać drogą elektroniczną na adres wskazany poniżej w pkt 3.
  3. W przypadku pojawienia się jakichkolwiek pytań i wątpliwości proszę o kontakt: w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia i sprawach związanych z procedurą zamówienia z dyrektorem przedszkola – Dorotą Górtowską, pod numerem telefonu 0 56 675-24-45 lub 533 882 446, mail: dyrektor@pm1chelmza.szkolnastrona.pl

 

XI. Załączniki

Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy

Załącznik Nr 2 – Wzór umowy

- Załącznik Nr 3 – Klauzula Informacyjna

Załącznik Nr 4 – Opis przedmiotu zamówienia oraz przedmiar

 

Dyrektor Przedszkola Miejskiego Nr 1

(-) mgr Dorota Górtowska

drukuj (IV postępowanie: „Roboty izolacyjne” – wykonanie I etapu izolacji stropu „bunkra” – kotłowni i zsypu na opał oraz ścian zewnętrznych i wewnętrznych, mających na celu zlikwidowanie wilgoci penetrującej ściany i wpływającej destrukcyjnie na konstrukcję oraz wystrój budynku – PM1.2211.4.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-09-30
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-09-30 10:46

IV postępowanie: „Roboty izolacyjne” – wykonanie I etapu izolacji stropu „bunkra” – kotłowni i zsypu na opał oraz ścian zewnętrznych i wewnętrznych, mających na celu zlikwidowanie wilgoci penetrującej ściany i wpływającej destrukcyjnie na konstrukcję oraz wystrój budynku – PM1.2211.4.2022

  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
      data wytworzenia: 2022-09-30
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2022-09-30 10:49
  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
      data wytworzenia: 2022-09-30
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2022-09-30 10:49
  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
      data wytworzenia: 2022-09-30
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2022-09-30 10:49
  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
      data wytworzenia: 2022-09-30
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2022-09-30 10:49
  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
      data wytworzenia: 2022-09-30
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2022-09-30 10:49
  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
      data wytworzenia: 2022-09-30
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2022-09-30 10:49

drukuj (IV postępowanie: „Roboty izolacyjne” – wykonanie I etapu izolacji stropu „bunkra” – kotłowni i zsypu na opał oraz ścian zewnętrznych i wewnętrznych, mających na celu zlikwidowanie wilgoci penetrującej ściany i wpływającej destrukcyjnie na konstrukcję oraz wystrój budynku – PM1.2211.4.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-09-30
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-09-30 10:47

Zawiadomienie o unieważnieniu: IV postępowanie: „Roboty izolacyjne” – wykonanie I etapu izolacji stropu „bunkra” – kotłowni i zsypu na opał oraz ścian zewnętrznych i wewnętrznych, mających na celu zlikwidowanie wilgoci penetrującej ściany i wpływającej destrukcyjnie na konstrukcję oraz wystrój budynku – PM1.2211.4.2022

Chełmża, dn. 18 października 2022 r.

Zamawiający:

Przedszkole Miejskie Nr 1
ul. Bydgoska 9, 87-140 Chełmża
NIP: 879-26-45-129; REGON:340853044

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

dotyczy zadania pn.: „Roboty izolacyjne” – wykonanie I etapu izolacji stropu „bunkra” – kotłowni i zsypu na opał oraz ścian zewnętrznych i wewnętrznych, mających na celu zlikwidowanie wilgoci penetrującej ściany i wpływającej destrukcyjnie na konstrukcję oraz wystrój budynku – nr referencyjny: PM1.2211.4.2022

Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie prawne:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i jednocześnie zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożono następującą ofertę:

Numer oferty

Wykonawca

Cena/ koszt (całkowita, kwota brutto w PLN)

Okres gwarancji i rękojmi (ilość miesięcy)

1

Usługi Remontowo- Budowlane „TOM-BUD” Tomasz Krauze, ul. Traugutta 10, 87-140 Chełmża

184 962,33

36 miesięcy

(3 lata)

 

Mając na względzie powyższe, Zamawiający informuję, iż cena złożonej oferty w przedmiocie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego znacznie przekraczały możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 120 000,00 zł brutto.

Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do oferty najkorzystniejszej cenowo. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia rzeczonego postępowania.

 

Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

  

/-/ Dyrektor Przedszkola Miejskiego
nr 1 w Chełmży

mgr Dorota Górtowska

drukuj (Zawiadomienie o unieważnieniu: IV postępowanie: „Roboty izolacyjne” – wykonanie I etapu izolacji stropu „bunkra” – kotłowni i zsypu na opał oraz ścian zewnętrznych i wewnętrznych, mających na celu zlikwidowanie wilgoci penetrującej ściany i wpływającej destrukcyjnie na konstrukcję oraz wystrój budynku – PM1.2211.4.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-10-18
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-10-18 13:29

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 316890
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2023-11-15 14:48:17