BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

  • Menu podmiotowe »
  • Praca »

Nabór ofert na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi sekretariatu w  Urzędzie Miasta Chełmży

Burmistrz  Miasta  Chełmży
ogłasza nabór ofert na wolne stanowisko urzędnicze
ds. obsługi sekretariatu w  Urzędzie Miasta Chełmży

 

1. Nazwa stanowiska: ds. obsługi sekretariatu.

2. Okres zatrudnienia: pierwsza umowa na czas określony, docelowo czas nieokreślony.

3. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) wykształcenie średnie,
d) 2 - letni staż pracy,
e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) odpowiedni stan zdrowia.

4.  Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Internet, poczta elektroniczna),
b) znajomość uregulowań prawnych dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego, 
c) umiejętność sprawnej organizacji pracy oraz kształtowania właściwych relacji interpersonalnych.
    
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie sekretariatu Urzędu Miasta Chełmży,
b) obsługa kancelarii Urzędu,
c) udział w akcji kurierko – posłańczej oraz szkolenia i ćwiczenia z zakresu obrony cywilnej, 
d) obsługa radiowej sieci zarządzania kryzysowego.

6. Warunki pracy na stanowisku
Praca w budynku Urzędu Miasta Chełmży przy ul. Hallera 2.  Budynek z podjazdem dla wózków inwalidzkich - winda. Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko  pracy jest związane  z pracą przy komputerze. 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełmży, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.

7. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2025 r. poz. 277, 807, 1423, 1661) tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,        
b) kserokopia  dokumentów potwierdzających wykształcenie  i kwalifikacje zawodowe    (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia o ukończeniu kursów, certyfikaty itp.),
c) kserokopie dokumentów potwierdzających  przebieg zatrudnienia,
d) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku,
e) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
f) podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie przygotowawcze o przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.
    
 Dokumenty sporządzone osobiście przez kandydata  powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem, natomiast kserokopie dokumentów poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Brak podpisu pod sporządzonym dokumentem lub uchybienie w postaci złożenia niepoświadczonych za zgodność z oryginałem wymaganych dokumentów, nie eliminuje kandydata z dalszego postępowania pod warunkiem uzupełnienia podpisu na dokumencie lub okazania Komisji oryginałów dokumentów przed drugim etapem postępowania.                                                                                                                                                                                            Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Chełmży – pokój nr 2  w zamkniętych kopertach lub przesłać  pocztą na adres Urzędu Miasta Chełmży ul. Hallera 2, 87-140 Chełmża  z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. obsługi sekretariatu”  w  terminie do dnia  05 stycznia 2026  r. włącznie.
    
Aplikacje, które  wpłyną  do  urzędu  po wyżej  określonym terminie  nie  będą   rozpatrywane. Złożonych  ofert nie zwracamy.

O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie  Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.chelmza.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu  przy ul. Gen. J. Hallera 2.                


Burmistrz Chełmży
/-/ Paweł Polikowski

Chełmża, dnia  19.12.2025 r.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Beata Gołębiewska
  • Data wytworzenia 2025-12-19
  • Opublikował Jarosław Smyczyński
  • Data publikacji 2025-12-19 08:03

Załączniki - Nabór ofert na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi sekretariatu w  Urzędzie Miasta Chełmży

  • Załączniki - Nabór ofert na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi sekretariatu w  Urzędzie Miasta Chełmży (DOCX) 22.33kB

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Beata Gołębiewska
  • Data wytworzenia 2025-12-19
  • Opublikował Jarosław Smyczyński
  • Data publikacji 2025-12-19 08:03
  • Ostatnio zmodyfikował Jarosław Smyczyński
  • Ostatnia modyfikacja 2025-12-19 08:04

Rejestr zmian

  • zmieniono 2025-12-19 08:04 przez Jarosław Smyczyński
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-12-20 06:57:46
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net