Przetarg na remont nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych w granicach administra-cyjnych miasta Chełmży w latach 2011- 2012. Numer ogłoszenia: 370692 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010
	Chełmża: remonty nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2011- 2012.
Numer ogłoszenia: 370692 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010
	OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
	Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
	Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
	SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
	I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina Miasto Chełmża , ul. Gen. Hallera 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 675-22-91, faks 056 675-21-22.
- 
		Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:www.bip.chelmza.pl
 
	I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
	SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
	II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
	II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:remonty nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2011- 2012..
	II.1.2) Rodzaj zamówienia:roboty budowlane.
	II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Zamówienie obejmuje wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych : masą mineralno- bitumiczną z otaczarki, masą mineralno- bitumiczną z recyklera oraz emulsją i grysami na ulicach gminnych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2011-2012..
	II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:nie.
	II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45.23.32.52-0.
	II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.
	II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
	 
	II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 31.12.2012.
	SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
	III.1) WADIUM
	Informacja na temat wadium:Przystępując do przetargu każdy oferent zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)
	III.2) ZALICZKI
- 
		Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:nie
 
	III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- 
		III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
 
	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- 
		Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
 
	- 
		III.3.2) Wiedza i doświadczenie
 
	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- 
		Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli wykonawca dołączy do oferty wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania tj. wykonania min. 2 robót o podobnym zakresie do niniejszego zamówienia, polegające na remoncie cząstkowym ulic o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto ( każda) wraz z załączeniem dokumentów po twierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
 
	- 
		III.3.3) Potencjał techniczny
 
	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- 
		Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
 
	- 
		III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
 
	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- 
		Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
 
	- 
		III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
 
	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- 
		Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
 
	III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- 
		III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
		
- 
				wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
 
		
 
	- 
		III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
		
- 
				oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
 
			- 
				aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
 
			- 
				aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
			- 
				aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
		
 
	- 
		III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
 
	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
	III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- 
		nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
	- 
		nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
	III.6) INNE DOKUMENTY
	Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
	1) wypełniony formularz ofertowy; 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy; a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego
	III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
	SEKCJA IV: PROCEDURA
	IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
	IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
	IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
	IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
	IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:nie.
	IV.3) ZMIANA UMOWY
	Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
	IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
	IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chełmży, ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża, pok. nr 18a.
	IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:06.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Chełmży, ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża, pok. nr 2.
	IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
	IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
	 
	 
	 
	 
	Burmistrz Miasta Chełmży
	mgr Jerzy Czerwiński
	                                                                                                                                       
	 
	 
	   Chełmża, dnia 16 listopada 2010r. 
Metryka
- Opublikował Administrator - UM Chełmża
 - Data publikacji 2010-11-16 14:55
 - Ostatnio zmodyfikował Administrator - UM Chełmża
 - Ostatnia modyfikacja 2010-11-16 14:59
 
Metryka
- Opublikował Administrator - UM Chełmża
 - Data publikacji 2010-11-16 15:06
 
	Numer ogłoszenia: 371762 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010
	OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
	Ogłoszenie dotyczy:Ogłoszenia o zamówieniu.
	Informacje o zmienianym ogłoszeniu:370692 - 2010 data 16.11.2010 r.
	SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
	Gmina Miasto Chełmża, ul. Gen. Hallera 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 675-22-91, fax. 056 675-21-22.
	SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
	II.1) Tekst, który należy zmienić:
- 
		Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:I.1).
 
	- 
		W ogłoszeniu jest:Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.chelmza.pl.
 
	- 
		W ogłoszeniu powinno być:Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chelmza.pl.
 
	 
	
	Burmistrz Miasta Chełmży
	     
	mgr Jerzy Czerwiński 
	                                                                                                                              
	 
	 
	   Chełmża, dnia 17 listopada 2010r. 
Metryka
- Opublikował Administrator - UM Chełmża
 - Data publikacji 2010-11-17 11:18
 
Metryka
- Opublikował Administrator - UM Chełmża
 - Data publikacji 2010-12-08 14:21