Ogłoszenie nr 537656-N-2018 z dnia 2018-03-28 r.
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Opracowanie dokumentacji dróg osiedlowych Groszkowskiego, Kowalskiego, Tretkowskiego, Wryczy, Szydzika i Piastowskiej z odwodnieniem” na terenie miasta Chełmży .
Numer referencyjny: GKM.271.1.9.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie; 1.1 Projektu budowlano-wykonawczego budowy ulic wraz z brakującą infrastrukturą, 1.2. Przedmiaru robót z podziałem na poszczególne ulice tak aby umożliwić Zamawiającemu etapowanie budowy, 1.3. Kosztorysu inwestorskiego z podziałem na poszczególne ulice tak aby umożliwić Zamawiającemu etapowanie budowy, 1.4. Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. 1.5. Organizacji ruchu dla projektowanych ulic. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa zostanie sporządzona w sposób i w zakresie umożliwiającym uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych w celu realizacji rzeczowego zakresu inwestycji oraz będzie zgodna z obowiązującymi przepisami. Wymienione opracowania należy wykonać w 5 egzemplarzach każdy plus 1 wersja elektroniczna na nośniku CD-R, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Zakres zadania obejmuje; 2.1 Projekt budowy ulicy Ks. Infułata Alfonsa Groszkowskiego (około 460 mb) działki nr 16/4, 15/9, 15/30, 122 obręb 16. Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę jezdni o nawierzchni z kostki betonowej, (kategoria ruchu KR2) wraz z chodnikami z kostki betonowej. Na projektowanym odcinku odwodnienie doprowadzić do istniejącego w drodze kolektora deszczowego. Na odcinku ulicy pomiędzy ul. Szydzika a ul. Tretkowskiego zaprojektować kolektor sanitarny i odwodnienie oraz brakujące oświetlenie drogowe. 2.2 Projekt budowy ul. Ks. ppłk. Józefa Wryczy (około 160 mb) działki nr 15/23, 16/14 obręb 16. Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę jezdni o nawierzchni z kostki betonowej, (kategoria ruchu KR2) wraz z chodnikami z kostki betonowej. Na projektowanym odcinku odwodnienie doprowadzić do istniejącego w drodze kolektora deszczowego. 2.3 Projekt budowy ul. Ks. Prałata Józefa Szydzika (około 200 mb) działka nr 20/10 obręb 16. Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę jezdni o nawierzchni z kostki betonowej, (kategoria ruchu KR2) wraz z chodnikami z kostki betonowej. Na projektowanym odcinku zaprojektować kolektor sanitarny z przyłączami, odwodnienie z wpięciem do studni sanitarnej i deszczowej zlokalizowanej w obrębie skrzyżowania z ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego (droga powiatowa nr 2019) oraz brakujące oświetlenie drogowe. 2.4 Projekt budowy ul. Ks. Kanonika Gracjana Tretkowskiego (około 150 mb) działka nr 123 obręb 16. Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę jezdni o nawierzchni z kostki betonowej, (kategoria ruchu KR2) wraz z chodnikami z kostki betonowej. Na projektowanym odcinku odwodnienie doprowadzić do istniejącego w drodze kolektora deszczowego. 2.5 Projekt budowy ul. Ks. Biskupa Zygfryda Kowalskiego (około 190 mb) działka nr 16 obręb 16. Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę jezdni o nawierzchni z kostki betonowej, (kategoria ruchu KR2) wraz z chodnikami z kostki betonowej. Na projektowanym odcinku odwodnienie doprowadzić do istniejącego w drodze kolektora deszczowego. 2.6 Projekt budowy ul. Piastowskiej (około 230 mb) działka nr 96, obręb 16. Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę jezdni o nawierzchni z kostki betonowej, (kategoria ruchu KR2) wraz z chodnikami z kostki betonowej. Na projektowanym odcinku zaprojektować odwodnienie z wpięciem do kolektora deszczowego znajdującego się w ulicy Bydgoskiej (droga wojewódzka nr 551).
II.5) Główny kod CPV: 71220000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71300000-1 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych maksymalnie do 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-11-15
II.9) Informacje dodatkowe:
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena oferty | 60,00 |
termin dostarczenia wstępnej koncepcji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. a) w zakresie przedłużenia terminu realizacji umowy, spowodowanym siłą wyższą bądź innymi przyczynami natury obiektywnej związanymi z obowiązkiem uzyskania odpowiednich uzgodnień, zezwoleń lub decyzji, których przy wykazaniu należytej staranności po stronie Wykonawcy, nie udało się uzyskać w terminie, b) w zakresie podwykonawstwa c) zmiany stawki podatku VAT, w związku ze zmianą obowiązujących przepisów w tym zakresie. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 3. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzonych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Chełmża, dnia 09.04.2018 r.
GKM.271.1.9.2018
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
w przetargu nieograniczonym
(art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych)
„Opracowanie dokumentacji dróg osiedlowych Groszkowskiego, Kowalskiego, Tretkowskiego, Wryczy, Szydzika i Piastowskiej z odwodnieniem” na terenie miasta Chełmży.
1. Zamawiający na otwarciu ofert poinformował, iż na ww. zamówienie dotyczące realizacji zadania zamierza przeznaczyć kwotę 50.000,00 zł brutto.
2. W przetargu w terminie zostały złożone dwie oferty tj.:
Oferta nr 1 – NEOX Sp. z o.o, ul. Wały Piastowskie 1/1508, 80-855 Gdańsk
Oferta nr 2 – EL DRO Przedsiębiorstwo Robót Elektrycznych i Drogowych Sp. z o.o, spółka komandytowa, ul. Dębowa 36, 86-300 Grudziądz.
3. Cena, termin wykonania zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności zawarte w ofertach:
Oferta nr 1:
- cena – 83.025,00zł brutto z VAT, termin dostarczenia wstępnej koncepcji - 30 dni od podpisania umowy,
- termin wykonania zadania – do 08.10.2018r. opracowanie dokumentacji projektowej, do 15.11.2018 uzyskanie pozwoleń na budowę,
- gwarancja – zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie projektowania,
- warunki płatności - 30 dni od dnia złożenia faktury w siedzibie Zamawiającego wraz z kserokopią protokołu zdawczo odbiorczego, podpisanego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, stwierdzającego należyte wykonanie umowy.
Oferta nr 2:
- cena –147.600,00zł brutto z VAT,
- termin wykonania zadania – do 08.10.2018r. opracowanie dokumentacji projektowej, do 15.11.2018 uzyskanie pozwoleń na budowę,
- gwarancja – zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie projektowania,
- warunki płatności - 30 dni od dnia złożenia faktury w siedzibie Zamawiającego wraz z kserokopią protokołu zdawczo odbiorczego, podpisanego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, stwierdzającego należyte wykonanie umowy.
Chełmża, dnia 17.04.2018 r.
GKM.271.1.9.2018
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579, z późn. zm.) niniejszym informuję, iż w prowadzonym przez Gminę Miasto Chełmża, z siedzibą przy ul. Gen. J. Hallera 2 w Chełmży, postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego na „Opracowanie dokumentacji dróg osiedlowych Groszkowskiego, Kowalskiego, Tretkowskiego, Wryczy, Szydzika i Piastowskiej z odwodnieniem” na terenie miasta Chełmży (znak GKM.271.1.9.2018) jako ofertę najkorzystniejszą na realizację zadaniawybrano ofertę nr1 złożoną przez NEOX Sp. z o.o, ul. Wały Piastowskie 1/1508, 80-855 Gdańsk.
Nazwa (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty na realizację Zadania 2. wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert, zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
Nr oferty |
Wykonawca (nazwa firmy lub nazwisko) i adres Wykonawcy |
Liczba punktów w kryterium Nr 1 - Cena |
Liczba punktów w kryterium Nr 2 – termin dostarczenia wstępnej koncepcji |
Łączna liczba punktów |
1. |
NEOX Sp. z o.o, ul. Wały Piastowskie 1/1508, 80-855 Gdańsk |
60,00 |
40,00 |
100,00 |
2. |
EL DRO Przedsiębiorstwo Robót Elektrycznych i Drogowych Sp. z o.o, spółka komandytowa, ul. Dębowa 36, 86-300 Grudziądz.
|
33,75 |
40,00 |
73,75 |
Uzasadnienie wyboru oferty:
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a złożona oferta jest zgodna z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający wybrał ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. cena – waga kryterium 60%, termin dostarczenia wstępnej koncepcji – waga 40%. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.
BURMISTRZ
mgr Jerzy Czerwiński