Chełmża, dnia 9 października 2018 r.
GKM.7021.9.36.2017
Ogłoszenie o zamówieniu o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30.000,00 euro na „Wymianę rynien i rur spustowych oraz remont pasa nadrynnowego na budynku przy ul. Szewskiej 13 w Chełmży”.
W związku z planowaną realizacją zadania pn. „Wymiana rynien i rur spustowych oraz remont pasa nadrynnowego na budynku przy ul. Szewskiej 13 w Chełmży”, zapraszam do złożenia oferty na realizację przedmiotu zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa: Gmina Miasto Chełmża
Adres: ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża
NIP: 879 258 24 81
REGON: 871118690
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Wymiana rynien i rur spustowych oraz remont pasa nadrynnowego na budynku przy ul. Szewskiej 13 w Chełmży.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wskazano w załączniku do niniejszego zaproszenia - przedmiar robót.
UWAGA: przedmiar robót udostępniony przez Zamawiającego nie jest podstawą wyceny robót, stanowi tylko materiał pomocniczy.
Zamawiający oczekuje wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 30 listopada 2018 r.
Za wykonanie przedmiotu zamówienia strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe brutto. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Każda oferta poddana ocenie otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z działania:
P(x) = (Cmin/Cx) * 100
P(x) – liczba punktów otrzymanych przez ofertę „x”
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych
Cx – cena oferty „x”
Maksymalna liczba punktów, które może być przyznana ofercie: 100.
Ofertę cenową w kwocie brutto z wyszczególnieniem kwoty netto oraz VAT należy przesłać na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania, do dnia 16 października 2018 r. (liczy się data faktycznego dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego a nie data stempla pocztowego nadania listu) na adres Urzędu Miasta Chełmży ul. Gen. J. Hallera 2 87-140 Chełmża - pocztą tradycyjną lub na adres gkmum@post.pl – pocztą elektroniczną, z dopiskiem/tematem „Oferta –wymiana rynien i rur spustowych oraz remont pasa nadrynnowego na budynku przy ul. Szewskiej 13 w Chełmży”.
Oferty złożone po terminie oraz niezgodne ze sposobem złożenia określonym w zapytaniu nie będą rozpatrywane.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru robót.
W przypadku pojawienia się jakichkolwiek pytań i wątpliwości proszę o kontakt z osobami prowadzącymi postępowanie, z p. Zdzisławem Stasikiem, e-mail stasikz@um.chelmza.pl , tel. 56 639 23 35, p. Beata Weber e-mail weberb@um.chelmza.pl tel. 56 639 23 52.
BURMISTRZ MIASTA CHEŁMŻY
/-/ Jerzy Czerwiński
IX. Załączniki
- Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy
- Załącznik Nr 2 – Przedmiar robót