BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Odnośniki

Wyszukiwarka

Odnośniki

Nawigacja

Treść strony

1. Nazwa usługi: Wydanie Dowodu Osobistego.

2. Nazwa wydziału: Wydział Spraw Społecznych i Obywatelskich.

3. Podstawa prawna:

-ustawa z dnia  10. kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. 2006 r.  Nr 139, poz. 993 z późn. zm.),

- rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 6 lutego 2009 r. w sprawie wzoru dowodu osobistego oraz trybu postępowania w sprawach wydawania dowodów osobistych ich unieważniania, wymiany, zwrotu lub utraty (Dz. U.  2009 r. Nr 47, poz. 384 z późn. zm).

4.  Wymagane dokumenty:

- wniosek o wydanie dowodu osobistego;

- aktualne dwie fotografie z widocznym lewym profilem twarzy,

- odpis skrócony aktu stanu cywilnego (akt urodzenia, akt małżeństwa ), w przypadku osób, które urodziły się lub zawarły związek małżeński poza terenem miasta Chełmży.

5. Opłaty: nie podlega opłacie.

6.   Komórka i osoba odpowiedzialna za usługę:

stanowisko ds. dowodów osobistych Małgorzata Jaworska – podinspektor,
Nr pokoju: 13 ( Mały Ratusz – parter). Nr telefonu 56 639-23-46.                                         

7. Tryb odwoławczy: nie przysługuje.

8. Inne informacje:

Termin sporządzenia i wydania dowodu osobistego wynosi 1 miesiąc od złożenia wniosku. Zarówno złożenia wniosku jak i odbioru dowodu osobistego dokonuje się osobiście.

W przypadku wymiany dokumentu, po odbiór dowodu należy zgłosić się z poprzednim dowodem osobistym.

  • opublikował: Administrator - UM Chełmża
    data publikacji: 2012-12-21 11:26
  • zmodyfikował: Administrator - UM Chełmża
    ostatnia modyfikacja: 2015-01-29 10:36

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.