Ogłoszenie nr 511111-N-2018 z dnia 2018-01-29 r.
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
RegionalnyProgram Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.5.1 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym w ramach ZIT.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej na terenie miasta Chełmży: etap I - budynki oświatowe – Szkoła Podstawowa nr 3 - budynek B”
Numer referencyjny: GKM.271.1.4.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej na terenie miasta Chełmży: etap I - budynki oświatowe – Szkoła Podstawowa nr 3 - budynek B”. 1.1 Budynek B Szkoły Podstawowej nr 3 w Chełmży zlokalizowany jest przy ulicy Gen. J. Hallera 21. 1.1.1 Opis stanu istniejącego. Obiekt szkoły podstawowej Nr 3 składa się z 2 budynków: A i B. Budynek B to budynek 4-kondygnacyjny. Na parterze znajdują się: sale lekcyjne, szatnia, sekretariat, gabinet dyrektora, archiwum, pomieszczenie porządkowe oraz toalety. W piwnicy znajdują się: pomieszczenia gospodarcze, pomieszczenie woźnego, sale harcerzy wraz z archiwum i zapleczem sanitarnym. Na I piętrze znajdują się: sale lekcyjne i pokój nauczycielski oraz gabinet stomatologiczny – poza zakresem opracowania. Na II piętrze znajdują się sale lekcyjne. 1.1.2 Konstrukcja budynku B: Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej z elementów drobnowymiarowych. Ściany zewnętrzne piwnic wykonane są z cegły ceramicznej pełnej gr.51cm. Ściany zewnętrzne parteru, I i II piętra z cegły ceramicznej pełnej gr. 38cm. Tynki wewnętrzne cementowo-wapienne. Stropy między kondygnacjami: strop żelbetowy. Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej. Pokrycie dachu stanowi papa. 1.1.3 Dane charakterystyczne budynku B: • Długość budynku: 15,86m • Szerokość budynku: 14,73m • Zestawienie powierzchni: PIWNICA: 179,17m2 PARTER: 218,32m2 I PIĘTRO: 179,54m2 II PIĘTRO: 201,80m2 • Powierzchnia użytkowa: 778,83m2 • Powierzchnia zabudowy: 232,88m2 • Maksymalna wysokość budynku: 12,56m • Kubatura: 2924,97m3. 1.1.4 Zakres termomodernizacji obejmuje: • ocieplenie ścian zewnętrznych piwnicy gr. 51cm płytą XPS gr.15cm, λ= 0,036W/mK, • ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia gr. 38cm styropianem EPS80, λ= 0,036W/mK, • ocieplenie gabinetu na parterze (pom. 1.13) od wewnątrz multiporem gr. 18cm, λ= 0,042W/mK, • ocieplenie stropodachu granulatem z wełny mineralnej gr. 20 cm, λ= 0,038W/mK, • wymianę i renowację części stolarki budowlanej – zgodnie z częścią graficzną opracowania, • modernizację systemu grzewczego (płukanie instalacji, wymiana grzejników żeliwnych na płytowe typu C 21s, opomiarowanie instalacji c.o. – montaż głowicy termostatycznej i zaworu śrubunkowego z odcięciem). • założenie nowych zewnętrznych parapetów okiennych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, na którą składa się: • dokumentacja projektowa, • Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, • przedmiar robót. UWAGA: Przedmiar robót ma charakter pomocniczy i służy do zobrazowania skali robót budowlanych, ma on za zadanie pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45214100-1 |
45321000-3 |
45320000-6 |
45331100-7 |
45311100-1 |
45331100-7 |
45421000-4 |
45420000-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, do 20% wartości zamówienia podstawowego
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-08-20
II.9) Informacje dodatkowe: Uwaga: roboty wewnątrz budynku szkoły należy wykonać w okresie od 29 czerwca 2018 r. do 13 sierpnia 2018 r.
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Jednocześnie w myśl art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w zakresie: 2.1 przedłużenia terminu zakończenia robót na pisemne zgłoszenie Wykonawcy w przypadku, gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu było wynikiem: 2.1.1 siły wyższej. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie bądź połączenie zdarzeń lub okoliczności, niezależnych od Wykonawcy, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonanie zobowiązań wynikających z umowy, a których nie można było przewidzieć ani im zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z zachowaniem należytej staranności (między innymi konieczność wykonania robót dodatkowych), 2.1.2 jeżeli przyczyny, z powodu których będą zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, 2.2 jeżeli wystąpi brak możliwości wykonania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawnione organy lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 2.3 Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: 2.3.1 konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy; 2.3.2 wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji; 2.3.3 konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 2.4. zgodnie z art. 142 ust.5 ustawy pzp - postanowienia o zasadach zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 2.4.1 wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2.4.2 wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. z 2017r., poz. 841 z późn.zm) w odniesieniu do osób zatrudnionych przy realizacji niniejszego zamówienia, 2.4.3 zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, w odniesieniu do osób zatrudnionych przy realizacji niniejszego zamówienia, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Burmistrz Miasta
/-/ Jerzy Czerwiński
Chełmża, dnia 01.02. 2018r.
Wykonawcy uczestniczący
w postępowaniu nr GKM.271.1.4.2018
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Kompleksową modernizację energetyczną obiektów użyteczności publicznej na terenie miasta Chełmży: etap I - budynki oświatowe – Szkoła Podstawowa nr 3 - budynek B”.
Działając w trybie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, Zamawiający przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Pytanie 1:
Pytający zwraca się o wyjaśnienie czy w kosztach inwestycji należy ująć koszt wymiany grzejników żeliwnych na nowe ponieważ:
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zakres termomodernizacji obejmuje kompleksową wymianę grzejników żeliwnych na nowe płytowe, natomiast w kosztorysie kompleksowym w przedmiarze robót został ujęty demontaż grzejników i ponowny montaż. Zachodzi pytanie, czy tych samych czy nowych ?
Odpowiedź:
Zamawiający wskazuje, iż zgodnie z treścią opisu przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ
pkt 1.1.4 wskazano,że zakres termomodernizacji obejmuję miedzy innymi „modernizację systemu grzewczego (płukanie instalacji, wymiana grzejników żeliwnych na płytowe typu C 21s, opomiarowanie instalacji c.o. – montaż głowicy termostatycznej i zaworu śrubunkowego
z odcięciem)”. W związku z powyższym przy opracowywaniu oferty Wykonawcy winni uwzględnić wymianę grzejników żeliwnych na nowe płytowe typu C 21s.
Burmistrz Miasta
/-/ Jerzy Czerwiński
,Chełmża, dnia 14.02.2018 r.
GKM.271.1.4.2018
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
w przetargu nieograniczonym
(art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych)
„Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej na terenie miasta Chełmży: etap I - budynki oświatowe – Szkoła Podstawowa nr 3 - budynek B”.
Oferta nr 1 - Usługi Budowlane i Transportowe „CEZAR”, Piotr Preuss, ul. ks. Szydzika 8,
87-140 Chełmża.
Oferta nr 2 – Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o, ul. Gen. Sikorskiego 27, 87-140 Chełmża
Oferta nr 1:
- cena – 344.400,00zł brutto z VAT,
- termin wykonania zadania – do 20.08.2018r.,
- gwarancja - 60 miesięcy,
- termin płatności - 30 dni licząc od daty złożenia faktury wraz z oświadczeniami lub dowodami
o uregulowaniu należności zapłaty wynagrodzenia wobec Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców.
Oferta nr 2:
- cena –230.000,00zł brutto z VAT,
- termin wykonania zadania – do 20.08.2018r.,
- gwarancja - 60 miesięcy,
- termin płatności - 30 dni licząc od daty złożenia faktury wraz z oświadczeniami lub dowodami
o uregulowaniu należności zapłaty wynagrodzenia wobec Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców.
BURMISTRZ
wz.
z-ca mgr Marek Kuffel
(z-ca Burmistrza)
Chełmża, dnia 07.03.2018 r.
GKM.271.1.4.2018
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579, z późn. zm.) niniejszym informuję, iż w prowadzonym przez Gminę Miasto Chełmża, z siedzibą przy ul. Gen. J. Hallera 2 w Chełmży, postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego na:
„Kompleksową modernizację energetyczną obiektów użyteczności publicznej na terenie miasta Chełmży: etap I - budynki oświatowe – Szkoła Podstawowa nr 3 - budynek B”
(znak GKM.271.1.4.2018) jako ofertę najkorzystniejszą na realizację zadania wybrano ofertę nr 2 złożoną przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o , ul Gen. Sikorskiego 27, 87-140 Chełmża
Nazwa (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty na realizację zadania wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert, zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
Nr oferty |
Wykonawca (nazwa firmy lub nazwisko) i adres Wykonawcy |
Liczba punktów w kryterium Nr 1 – koszt wykonania (cena) |
Liczba punktów w kryterium Nr 2 – okres gwarancji na roboty budowlane |
Łączna liczba punktów |
1. |
Usługi Budowlane i Transportowe „Cezar”. Piotr Preuss, ul. ks. Szydzika 8, 87-140 Chełmża |
40,069 |
40 |
80,069 |
2. |
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o , ul Gen. Sikorskiego 27, 87-140 Chełmża |
60,00 |
40 |
100,00 |
Uzasadnienie wyboru oferty:
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a złożona oferta jest zgodna z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający wybrał ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. koszt wykonania (cena) – waga kryterium 60%, okres gwarancji na roboty budowlane– waga 40%. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.
Burmistrz Miasta
w z. Marek Kuffel