BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

  • Menu podmiotowe »
  • Informacje i ogłoszenia »
Redaguje: Małgorzata Karpińska, Biuro Rady Miejskiej, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 43
Jarosław Smyczyński, Wydział Organizacyjny, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 34

Informacja o naborze wniosków w ramach Programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością"  dla Jednostek Samorządu Terytorialnego- edycja 2025

U0+kAAAAAElFTkSuQmCC

Informacja o naborze wniosków w ramach Programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością"  dla Jednostek Samorządu Terytorialnego- edycja 2025

W dniu 29 lipca 2024 roku Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej ogłosiło nabór wniosków w ramach programu resortowego "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025.

Szczegóły dotyczące Programu, naboru wniosków oraz niezbędne druki do pobrania dostępne są na stronach Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: Nabór wniosków dla jednostek samorządu terytorialnego

Gmina/powiat składa wniosek (załącznik nr 1 do Programu) do właściwego wojewody za pośrednictwem Generatora Funduszu Solidarnościowego dostępnego na stronie internetowej https://bfs.mrips.gov.pl w terminie do dnia 26 sierpnia 2024 roku.

Program: "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025 realizowany ze środków  Funduszu Solidarnościowego,
obsługuje: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmży, ul. Hallera 19
e-mail: mops@chelmza.pl
tel.: 56 6752469

 

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Szroeder
    data wytworzenia: 2024-08-26
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2024-08-26 11:21
  • zmodyfikował: Jarosław Smyczyński
    ostatnia modyfikacja: 2024-08-26 11:21

Rejestr zmian

  • zmieniono 2024-08-26 11:21 przez Jarosław Smyczyński
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-03 14:55:48
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net