Chełmża, dnia 15 stycznia 2025 r.
Nr referencyjny: GKM.271.2.4.2025
Zapytanie ofertowe
Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł, określonej na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 poz. 1320 z późn. zm.).
Burmistrz Miasta Chełmży zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonywanie podziałów geodezyjnych i innych robót geodezyjnych związanych z obrotem mieniem komunalnym
w 2025 roku
I. Zamawiający
Nazwa: Gmina Miasta Chełmża
Adres: ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża
NIP: 879 258 24 81
REGON: 871118690
Strona www: https://www.bip.chelmza.pl/
Przedmiotem zamówienia jest wykonywaniu podziałów geodezyjnych i innych robót geodezyjnych związanych z obrotem mieniem komunalnym w 2025 roku”:
Przedmiot zamówienia należy opracować w sposób zgodny w szczególności z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m. in.:
· Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. gospodarka nieruchomościami
(Dz. U. z 2024 r. poz. 1145 ze zm.).
kod CPV: 74275000-7- Usługi Geodezyjne
Okres realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotowego zamówienia. do 31.12.2025 r.
Szczegółowe uwarunkowania, w tym terminy realizacji poszczególnych czynności (zadań) określono w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
III. Wynagrodzenie/ cena oferty
a) Cena oferty musi być kompletna, jednoznaczna i ostateczna. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością warunków terenowych oraz za uzyskanie informacji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wszelkich warunków oraz zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub na wykonanie robót.
b) Skalkulowana cena musi obejmować pełny zakres robót (czynności) niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
c) Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. Wówczas w ofercie, wykonawca ma obowiązek:
I. poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
II. wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
III. wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
IV. wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
V. Kryteria oceny ofert i sposób ich obliczania
Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
1 |
Cena brutto C1-5 |
W skład niniejszego kryterium wchodzi pięć podkryteriów: 1 - cena (koszt) wykonania podziału geodezyjnego nieruchomości – x1= 35 %, 2 - cena (koszt) przygotowania dokumentacji przewłaszczeniowej do komunalizacji mienia – x2= 15 %, 3 - cena (koszt) rozgraniczenia nieruchomości – x3= 15 %, 4 - cena (koszt) wznowienie granic – x4= 20 %, 5 - cena (koszt) badanie księgi wieczystejwraz z jej dokumentami i sporządzeniem protokołu z badania hipotecznego tej księgi – x5= 15 %, |
100 % |
Całkowita liczba punktów przyznana badanej ofercie = punkty przyznane ofercie w kryterium cena brutto (C), liczona jako suma wartości przyznanych punktów ofercie w ramach wyodrębnionych podkryteriów oceny ofert, o których mowa w tabeli powyżej (C1-5).
Punkty za cenę (C) maksymalnie 100 pkt w ramach wszystkich podkryteriów:
cena brutto (C1-5)= CN / COB × 100 pkt (liczba punktów w danym podkryterium podlegającym ocenie) x1-5 % udział w ocenie, gdzie:
C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w poszczególnych podkryteriach
CN - najniższa zaoferowana cena dla danego podkryterium, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
COB – cena podkryterium zaoferowana w ofercie badanej
Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała największą łączną ilość punktów w kryterium cena brutto (w ramach poszczególnych podkryteriów) obliczonych wg powyższych zasad.
Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów przyznaną wg wzoru wskazanego powyżej.
W przypadku, gdy nie da się wyłonić oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że minimum dwie oferty mają równą liczbę punktów, Zamawiający zastosuje właściwą procedurę określoną w art. 248 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
VI. Miejsce, termin i sposób składania i przygotowania ofert
Kompletna oferta musi zawierać:
1. Formularz oferty;
2. Oświadczenie Wykonawcy (aktualne na dzień składania oferty);
sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego (ogłoszenia o zamówieniu).
3. Pełnomocnictwo(a), jeśli dotyczy.
a) czytelnego skanu podpisanego dokumentu lub
b) elektronicznej, podpisanej: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji zamówień o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający nie precyzuje w niniejszym postępowaniu warunków udziału w postępowaniu.
VIII. Badanie i ocena ofert
a) jeżeli zaoferowana cena w ocenie Zamawiającego będzie rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia (w tym w przypadku gdy cena całkowita oferty jest niższa o minimum 30% od: wartości zamówienia powiększonej o VAT lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert) i budzić będzie wątpliwości co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami niniejszego zapytania lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający dopuszcza możliwość zwrócenia się do wykonawcy o udzielenie wyjaśnień.
a) została złożona po terminie składania ofert;
b) w stosunku do Wykonawcy zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507)[1];
c) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
d) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
e) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego;
f) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia (w przypadku badania określonej przesłanki)
g) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;
h) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
i) wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki polegającej na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodującej zmiany w treści oferty.
j) wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach Zamawiającego.
2. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcą żadne środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo (możliwość) do zamieszczenia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacji o:
a) złożonych ofertach,
b) wyniku postępowania.
a) zmianie siedziby lub nazwy firmy,
b) zmianie osób reprezentujących,
c) ogłoszeniu upadłości,
d) ogłoszeniu likwidacji,
e) zawieszeniu działalności,
f) wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca
1. Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej, zgodnie z warunkami/ wytycznymi określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2. Wszelkie pytania dotyczące niniejszego zamówienia należy przesyłać drogą elektroniczną na adres wskazany poniżej w pkt 4.
3. W przypadku pojawienia się jakichkolwiek pytań i wątpliwości proszę o kontakt: w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia i sprawach związanych z procedurą zamówienia z Tomaszem Szreiber oraz Magdaleną Belską, pod numerem telefonu 56 639 23 47 / 48
4. Adres kontaktowy e-mail: przetargi@um.chelmza.pl / belskam@um.chelmza.pl
XI. Załączniki
- Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy
- Załącznik Nr 2 – Klauzula informacyjna – RODO
- Załącznik Nr 3 – Wzór umowy
Burmistrz Miasta
/-/ Paweł Polikowski
[1] Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Chełmża, dn. 28 stycznia 2025 r.
Zamawiający:
GMINA MIASTA CHEŁMŻA
87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2
tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22
NIP 8792582481 REGON 871118690
INFORMACJA O ZŁOŻONYCH OFERTACH
dotyczy zadania pn.„Wykonywanie podziałów geodezyjnych i innych robót geodezyjnych związanych z obrotem mieniem komunalnym w 2025 roku.” – nr referencyjny GKM.271.2.4.2025
Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu złożono następujące oferty:
Wykonawca |
Cena - Dokonywanie podziałów geodezyjnych nieruchomości (brutto w PLN) |
Cena -Przygotowywanie dokumentacji przewłaszczeniowej do komunalizacji mienia (sporządzanie protokołu z badania KW, dokumentacji z dochodzenia stanu prawnego itp. (brutto w PLN) |
Cena - Rozgraniczenie nieruchomości (brutto w PLN) |
Cena - Wznowienie granic (brutto w PLN) |
Cena -Badanie ksiąg wieczystych wraz z ich dokumentami oraz sporządzenie protokołu z ich badania (brutto w PLN) |
||||
za pierwszą działkę |
za każdą następną działkę |
Dwóch nieruchomości |
Trzech i więcej nieruchomości |
Pierwszego znaku graficznego |
Każdego następnego znaku graficznego |
||||
1 |
Wiktor Król S.C. Król Wiktor, Król Maria ul. Kasztanowa 7, 87-162 Lubicz Dolny |
2 500,00 zł |
500,00 zł |
1 000,00 zł |
2 000,00 zł |
3 000,00 zł |
750,00 zł |
250,00 zł |
700,00 zł |
2 |
KONSTANS Monika Szpak, ul. Sczanieckiego 30/11, 87-100 Toruń |
2 000,00 zł |
550,00 zł |
1 000,00 zł |
2 500,00 zł |
4 500,00 zł |
1 000,00 zł |
250,00 zł |
500,00 zł |
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 2, złożoną przez Wykonawcę KONSTANS Monika Szpak, ul. Szczanieckiego 30/11, 87-100 Toruń
Ranking złożonych ofert:
Nr oferty |
Wykonawca |
Liczba punktów -Dokonywanie podziałów geodezyjnych nieruchomości (max 35 pkt) |
Liczba punktów -Przygotowywanie dokumentacji przewłaszczeniowej do komunalizacji mienia (sporządzanie protokołu z badania KW, dokumentacji z dochodzenia stanu prawnego itp. (max 15 pkt) |
Liczba punktów - Rozgraniczenie nieruchomości (max 15 pkt) |
Liczba punktów - Wznowienie granic (max 20 pkt) |
Liczba punktów - Badanie ksiąg wieczystych wraz z ich dokumentami oraz sporządzenie protokołu z ich badania (max 15 pkt) |
Suma punktów (max 100 pkt) |
|||
za pierwszą działkę |
za każdą następną działkę |
Dwóch nieruchomości |
Trzech i więcej nieruchomości |
Pierwszego znaku graficznego |
Każdego następnego znaku graficznego |
|||||
1 |
Wiktor Król S.C. Król Wiktor, Król Maria ul. Kasztanowa 7, 87-162 Lubicz Dolny |
29,75 |
15 |
15 |
20 |
10,71 |
90,46 |
|||
2 |
KONSTANS Monika Szpak, ul. Sczanieckiego 30/11, 87-100 Toruń |
35 |
15 |
10,71 |
16 |
15 |
91,71 |
|||
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty: Oferta wybranego Wykonawcy spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w zapytaniu ofertowym (ogłoszeniu o zamówieniu) i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryterium oceny ofert, tj. cena oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami.
/-/ BURMISTRZ MIASTA
Paweł Polikowski