BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

  • MENU Sprawy »
  • Jak załatwić sprawę w urzędzie »
  • Wydział Spraw Obywatelskich »
  • Wydanie Dowodu Osobistego »

Wyłączenie możliwości składania wniosku o wydanie dowodu osobistego w formie dokumentu elektronicznego

Uprzejmie informuję, że z dniem 19 lipca br., zgodnie z art. 10 pkt 3 ustawy z dnia 14 kwietnia 2021r. o zmianie ustawy o dowodach osobistych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1000) wszedł w życie przepis art. 5 tej ustawy, zgodnie z którym złożenie wniosku w formie dokumentu elektronicznego będzie możliwe do dnia 26 lipca 2021 r. Po tym terminie usługi składania wniosków o wydanie dowodu osobistego przez internet, zarówno dla osoby dorosłej jak i dziecka/podopiecznego, zostaną wyłączone. Stosowna informacja w tym zakresie została już zamieszczona w serwisie www.gov.pl na stronie zawierającej informacje „Uzyskaj dowód osobisty".
Jednocześnie informuję, że w terminie, który będzie ogłoszony w komunikacie określającym dzień wdrożenia rozwiązań technicznych umożliwiających wydawanie dowodu osobistego zawierającego odciski palców, o którym mowa w art. 3a ustawy z dnia 8 lipca 2021 r. zmieniającej ustawę o zmianie ustawy o dowodach osobistych oraz niektórych innych ustaw, usługa składania wniosków o wydanie dowodu osobistego przez internet dla dziecka do 12 roku życia zostanie uruchomiona.

Burmistrz Miasta

(-) Jerzy Czerwiński

  • [treść archiwalna]
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małgorzata Jaworska
    data wytworzenia: 2021-07-27
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2021-07-27 09:37
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-01 02:26:40
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net