Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.chelmza.pl
Treść strony
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT w przetargu nieograniczonym na Przetarg na Zadanie nr 1 „Remont i adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 na potrzeby zwiększenia dostępności miejsc przedszkolnych” Zadanie nr 2 „Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej na terenie miasta Chełmży: etap I - budynki oświatowe – Szkoła Podstawowa nr 3 - budynek A”
Chełmża, dnia 29.12.2017 r.
GKM.271.1.9.2017
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
w przetargu nieograniczonym
(art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych)
Zadanie nr 1
„Remont i adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 na potrzeby zwiększenia dostępności miejsc przedszkolnych”
Zadanie nr 2
„Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej na terenie miasta Chełmży: etap I - budynki oświatowe – Szkoła Podstawowa nr 3 - budynek A”
1. Zamawiający na otwarciu ofert poinformował, iż na ww. zamówienie dotyczące realizacji zadania nr 1 i zadania nr 2 zamierza przeznaczyć kwotę 1.617.000,00 zł brutto.
2. W przetargu w terminie zostały złożone dwie oferty tj.:
Oferta nr 1 - Usługi Budowlane i Transportowe „CEZAR”, Piotr Preuss, ul. ks. Szydzika 8, 87-140 Chełmża,
Oferta nr 2 – Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Jacek Jakubczak, ul. Powalisza 2/39, 85-791 Bydgoszcz.
3. Cena, termin wykonania zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności zawarte w ofertach:
Oferta nr 1:
- cena – 2.382.804,63zł brutto z VAT,
- termin wykonania zadania – do 22.06.2018r.,
- gwarancja - 60 miesięcy,
- termin płatności - 30 dni licząc od daty złożenia faktury wraz z oświadczeniami lub dowodami
o uregulowaniu należności zapłaty wynagrodzenia wobec Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców.
Oferta nr 2:
- cena – 2.892.178,97zł brutto z VAT,
- termin wykonania zadania – do 22.06.2018r.,
- gwarancja - 60 miesięcy,
- termin płatności - 30 dni licząc od daty złożenia faktury wraz z oświadczeniami lub dowodami
o uregulowaniu należności zapłaty wynagrodzenia wobec Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców.
Burmistrz Miasta
/-/ mgr Jerzy Czerwiński
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zdzisław Stasikdata wytworzenia: 2017-12-29
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2017-12-29 13:50
- zmodyfikował: Jarosław Smyczyńskiostatnia modyfikacja: 2017-12-29 13:52
Rejestr zmian
- zmieniono 2017-12-29 13:52 przez Jarosław Smyczyński