Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.chelmza.pl
Treść strony
Ogłoszenie o zamówieniu o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30.000,00 euro na wykonanie prac konserwatorsko – restauratorskich stolarki okiennej w Urzędzie Miasta Chełmży – ETAP I.
Chełmża, dnia 22.06.2017r.
SOR.271.6.2017
Ogłoszenie o zamówieniu o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30.000,00 euro na wykonanie prac konserwatorsko – restauratorskich stolarki okiennej w Urzędzie Miasta Chełmży – ETAP I.
W związku z planowanym, wykonaniem prac konserwatorsko – restauratorskich stolarki okiennej w Urzędzie Miasta Chełmży – ETAP I., zapraszam do złożenia oferty na wyżej wymienione prace konserwatorsko - restauratorskie.
I. Zamawiający
Nazwa: Gmina miasto Chełmża
Adres: ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża
NIP: 879 258 24 81
REGON: 871118690
II. Opis Przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje wykonanie prac konserwatorsko- restauratorskich stolarki okiennej w Urzędzie Miasta Chełmży – ETAP I, w ramach którego pracom poddane zostanie 7 sztuk stolarki okiennej zlokalizowanej w Sali Mieszczańskiej Urzędu Miasta – Ratusza. Zakresem prac objęto demontaż istniejącej stolarki, odtworzenie stolarki okiennej, prace konserwatorskie zabytkowych witraży wraz z ich przełożeniem. Powierzchnia stolarki okiennej poddanej w/w pracom wynosi 24,5 m2 .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do niniejszego zaproszenia:
- dokumentacja techniczna,
- przedmiar robót
Uwaga: przedmiary robót udostępnione przez Zamawiającego nie są podstawą wyceny robót, a stanowią tylko materiał pomocniczy.
III. Termin wykonania zamówienia
Zamawiający oczekuje wykonania przedmiotowej roboty w terminie do dnia 15 listopada 2017 r.
IV. Wynagrodzenie
Za wykonanie przedmiotu zamówienia strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe brutto. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy.
V. Kryteria oceny ofert i sposób ich obliczania
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Każda oferta poddana ocenie otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z działania:
P(x) – liczba punktów otrzymanych przez ofertę „x”
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych
Cx – cena oferty „x”
Maksymalna liczba punktów, które może być przyznana ofercie: 100.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji zamówień o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej wykonawca powinien przedłożyć:
1) wykaz robót, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane.
Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, iż w terminie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał prace konserwatorsko- restauratorskie zabytkowej stolarki okiennej o powierzchni min. 25 m2 w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, wraz z podaniem przedmiotu, wartości, dat i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane oraz zaświadczenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o rzetelności wykonanych prac.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
3) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przedmiotowego warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia wg metody spełnia/nie spełnia.
Zamawiający zastrzega, iż wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu nie może polegać na zasobach innych podmiotów.
VII. Miejsce, termin i sposób składania ofert
Ofertę cenową w kwocie brutto z wyszczególnieniem kwot netto oraz VAT należy przesłać na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania, do dnia 4 lipca 2017 r. (Liczy się data faktycznego dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego, a nie data stempla pocztowego nadania listu), na adres Urzędu Miasta Chełmży ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża - pocztą tradycyjną z dopiskiem „ Oferta na wykonanie prac konserwatorsko- restauratorskich stolarki okiennej w Urzędzie Miasta Chełmży”.
Oferty złożone po terminie oraz niezgodnie ze sposobem złożenia określonym w zapytaniu nie będą rozpatrywane.
VIII. Dodatkowe informacje
Zamawiający przewiduje możliwości zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach:
1) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT – jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę,
2) zmiany będące następstwem działania organów administracji publicznej, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. – Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy maksymalnie o 15 dni,
W przypadku pojawienia się jakichkolwiek pytań i wątpliwości proszę o kontakt z osobami prowadzącymi postępowanie, z p. Januszem Wilczyńskim pod numerem telefonu 56 675 22 91.
IX. Załączniki
-Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy
-Załącznik Nr 2 – Istotne postanowienia umowy
-Załącznik Nr 3 – Dokumentacja projektowa
Burmistrz Miasta Chełmży
/-/ Jerzy Czerwiński
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Janusz Wilczyńskidata wytworzenia: 2017-06-22
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2017-06-22 09:13
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Janusz Wilczyńskidata wytworzenia: 2017-06-22
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2017-06-22 09:13
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Janusz Wilczyńskidata wytworzenia: 2017-06-22
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2017-06-22 09:13
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Janusz Wilczyńskidata wytworzenia: 2017-06-22
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2017-06-22 09:13
- Kosztorys pusty + przedmiar (PDF) 250.68kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Janusz Wilczyńskidata wytworzenia: 2017-06-22
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2017-06-22 09:13
Metryka
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2017-06-22 09:13