Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącmaj 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

ZAPYTANIE OFERTOWE

                                                                                              Chełmża, dnia 19 grudnia 2016 r.

MOPS.8112.D.14.2016                                                                     

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

            Dotyczy usługi polegającej na przygotowaniu i wydawaniu dwudaniowych obiadów dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży w ramach wieloletniego programu wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania "Pomoc państwa w zakresie dożywiania" na lata 2014-2020.

            W związku z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych        ( Dz. U. z 2015 r.  poz. 2164, z późn. zm.) zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw usług żywieniowych w postępowaniu o wartości nie przekraczającej równowartości 30 000 euro na usługę polegającą na przygotowaniu i wydawaniu dwudaniowych obiadów dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży.

rodzaj zamówienia: usługa

Zamawiający

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

ul. Gen. J. Hallera 19

87-140 Chełmża

tel: 56 675 30 18

Adres e-mail: mops@chelmza.pl

 

I Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków            w formie dwudaniowego obiadu na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży.

2. Posiłek obiadowy obejmuje:

1) gorącą zupę obiadową ( 330 ml),

2) gorące danie obiadowe: ziemniaki / kasza / ryż / makaron (min. 200 dkg) + przetwory mięsne lub ryby (min. 100 dkg) + surówki (150 dkg) + kompot, napój (200ml).

3. Posiłki przygotowane będą na bazie własnych produktów, do przygotowania posiłków nie mogą być wykorzystane produkty nieświeże, złej jakości oraz produkty wysoko przetworzone (np. zupy       w proszku).

4. Wydawane posiłki nie mogą być przygotowane wcześniej niż w dniu ich wydania, muszą być świeże, dobrej jakości, posiadać odpowiednie walory smakowe i estetyczne oraz właściwą temperaturę (temp. zupy nie niższa niż 85o C).

5. W przypadku osób bezdomnych, na dni wolne od pracy, wydawany będzie suchy prowiant składający się z artykułów spożywczych nadających się bezpośrednio do spożycia, nie wymagających przetworzenia. Na suchy prowiant składa się min.: 300 g chleba lub 2 bułki, 50 g nabiału, 50 g wędliny, 50 g masła, 50 g dżemu, owoc – jabłko, banan, pomidor, ogórek lub papryka.

6. Wydawanie posiłków będzie się odbywało 7 dni w tygodniu  w lokalu Wykonawcy w godz. od 1200 do 1400, posiłki nie mogą być wydawane wstecz – za dni poprzednie.

7. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji wydanych posiłków, zawierającej informacje o liczbie wydanych posiłków w ciągu danego miesiąca.

8. Przewiduje się, iż minimalny zakres usług będzie obejmował w skali 1 dnia przygotowanie              i wydanie ok. 20 posiłków. Ze względu na specyfikę zamówienia faktyczna liczba wydanych posiłków może ulec zmianie.

9. Zamawiający będzie podawał Wykonawcy informacje co do ilości posiłków obiadowych, do 30-go dnia każdego miesiąca, na kolejny miesiąc.

10. Posiłki powinny być przygotowane z zachowaniem obowiązujących norm żywieniowych               i sanitarnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności       i żywienia (Dz. U. z 2015 r., poz. 594) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy.

11. Miejsce realizacji zamówienia:

a) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia na terenie miasta Chełmża,

b) Wykonawca zapewni odpowiednie warunki lokalowe (miejsca siedzące przy stole), umożliwiające spożycie posiłku w tym samym czasie dla minimum 20 osób, bądź wydanie posiłku na wynos             w zależności od woli podopiecznego.

c) Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno – epidemiologicznej, PIP, BHP) w zakresie wykonywanej usługi,   w tym m.in. w zakresie jakości produktów i przygotowania posiłków w zakresie wymagań higieniczno – sanitarnych.

12. Ogólna ilość zakupionych posiłków uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.

13. Rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywały się w miesięcznych okresach rozliczeniowych na podstawie rozliczeń wydanych posiłków w danym miesiącu, które będzie polegać na:

a) sprawdzeniu list potwierdzających codzienną ilość wydawanych gorących posiłków,

b) przeliczeniu ilości wydanych gorących posiłków razy cenę jednego posiłku wynikającą ze złożonej oferty,

c) Zamawiający zobowiązuje się do przekazywania należności za wydane posiłki w ciągu 14 dni od otrzymania faktury VAT, przelewem na konto Wykonawcy.

II. Termin realizacji zamówienia:

od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.

III. Kryteria wyboru ofert:

Cena jest jedynym kryterium oceny ofert (100% -cena).

Zamawiający dokona wyboru oferty, której cena brutto za 1 świadczenie będzie najniższa (cena musi uwzględniać wszystkie koszty i opłaty niezbędne do zrealizowania zamówienia).

IV. WYMAGANIA I WARUNKI ZAMAWIAJACEGO.

 

1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania działalności gospodarczej w zakresie

pełnienia usług gastronomicznych.

2. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

V. Miejsce i sposób składania ofert:

1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Zapytanie ofertowe dotyczące przygotowania i wydawania dwudaniowych obiadów dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży”

  1. osobiście w siedzibie: Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży, ul. Gen. J. Hallera 19 - sekretariat pokój nr 5,
  2. przesłać pocztą na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Gen. J.  Hallera 19, 87-140 Chełmża w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 grudnia 2016 roku do godziny 15:00

Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty   do zamawiającego na w/w miejsce, a nie data jej wysłania. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

2. Kompletna oferta składa się z:

a) formularza oferty, (Załącznik Nr 4)

b) oświadczenia Oferenta, iż dysponuje odpowiednim lokalem, zasobami rzeczowymi i kadrowymi niezbędnymi do wykonania zamówienia,

c) kopię decyzji Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu obiektu w zakresie produkcji posiłków. Decyzja dotyczy obiektu, w którym będą przygotowywane posiłki.

3. Zamawiający zawiadomi Oferenta, którego oferta zostanie wybrana i zawrze z nim umowę              o realizację zamówienia uwzględniającą w szczególności warunki zapytania ofertowego i złożonej oferty.

4. Zamawiający nie będzie składał wyjaśnień co do wyboru oferenta.

5. Rozpatrzenie ofert rozeznania cenowego nastąpi dnia 28.12.2016 r. do godz.1400 w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Chełmży.

6. Kontakt

Osobami upoważnionymi do kontaktu z Oferentem ze strony Zamawiającego jest:

p. Marta Radusiewicz – koordynator, tel. 56 675 30 18

 

Załączniki:

1. Załącznik nr 4 (formularz ofertowy),

2. Wzór umowy.

drukuj (ZAPYTANIE OFERTOWE)

Metryka

  • opublikował: Paweł Zdrojewski
    data publikacji: 2016-12-19 13:30

drukuj ()

Metryka

  • opublikował: Paweł Zdrojewski
    data publikacji: 2016-12-19 13:30

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 334551
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2023-11-15 14:48:17