Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.chelmza.pl
Treść strony
1. Nazwa usługi: Uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego.
2. Nazwa wydziału: Wydział Spraw Społecznych i Obywatelskich.
3. Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 29 września 1986 r. - Prawo o aktach stanu cywilnego ( Dz. U. z 2011 r. Nr 212, poz. 1264 ),
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ),
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej ( Dz. U. z 2012 r., poz. 1282 ).
4. Wymagane dokumenty:
- wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego,
- dokumenty stanowiące podstawę uzupełnienia - odpisy zupełne aktu urodzenia, małżeństwa lub zgonu (jeżeli urodzenie, małżeństwo lub zgon nie nastąpiły w obszarze działania USC w Chełmży) oraz inne posiadane dokumenty potwierdzające konieczność sprostowania aktu,
- oryginał dowodu wpłaty,
- dowód osobisty (do wglądu).
5. Opłaty:
opłatę skarbową w wys. 39,00 zł. wnosi się w kasie Urzędu Miasta lub na konto Urzędu Miasta w Chełmży. Kasa czynna: poniedziałek, środa, czwartek, piątek od godz. 7:00 do godz. 14: 15, we wtorki od godz. 8:00 do godz.15:15.
6. Komórka i osoba odpowiedzialna za usługę:
Urząd Stanu Cywilnego, osoba odpowiedzialna - z-ca kierownika Jolanta Kwiatkowska, pok. nr 11, tel. 56 639 23 41, e-mail: usc@chelmza.pl
7. Tryb odwoławczy:
odwołanie wnosi się do Wojewody Kujawsko–Pomorskiego w Bydgoszczy, za pośrednictwem organu, który decyzję wydał, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
8. Inne informacje:
wniosek o uzupełnienie aktu wnosi się do urzędu stanu cywilnego według miejsca sporządzenia aktu.
Metryka
- opublikował: Administrator - UM Chełmżadata publikacji: 2012-12-20 10:31
- zmodyfikował: Małgorzata Karpińskaostatnia modyfikacja: 2013-02-12 11:23