Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.chelmza.pl
Treść strony
1. Nazwa usługi: Zameldowanie w drodze decyzji administracyjnej.
2. Nazwa wydziału: Wydział Spraw Społecznych i Obywatelskich
3. Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 657 z późn. zm.),
- rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2017 r. poz. 2411).
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z późn. zm.).
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej ( Dz. U. z 2016 r. poz.1827 z późn. zm. ).
4. Wymagane dokumenty:
- wniosek w sprawie zameldowania.
5. Opłaty:
10,00 zł - opłata skarbowa za wydanie decyzji uiszczona w kasie Urzędu Miasta Chełmży lub na konto Urzędu Miasta.
6. Komórka i osoba odpowiedzialna za usługę:
stanowisko ds. ewidencji ludności Sylwia Piątkowska – inspektor.
Nr pokoju: 13 ( Mały Ratusz – parter). Nr telefonu: 56 675 20 17.
7. Tryb odwoławczy:
stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania do Wojewody Kujawsko - Pomorskiego w Bydgoszczy, za pośrednictwem Burmistrza Miasta Chełmży w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
8. Inne informacje:
w wyniku przeprowadzonego postępowania organ wydaje decyzję, która w zależności od ustalonych okoliczności sprawy przybiera postać:
- decyzji administracyjnej o zameldowaniu,
- decyzji administracyjnej o braku podstaw do zameldowania,
- decyzji administracyjnej o umorzeniu postępowania.
Metryka
- opublikował: Administrator - UM Chełmżadata publikacji: 2012-12-21 11:58
- zmodyfikował: Jarosław Smyczyńskiostatnia modyfikacja: 2018-04-10 11:23