Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

Nabór ofert na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi sekretariatu w  Urzędzie Miasta Chełmży

Burmistrz  Miasta  Chełmży
ogłasza nabór ofert na wolne stanowisko urzędnicze
ds. obsługi sekretariatu w  Urzędzie Miasta Chełmży

1.    Nazwa stanowiska: ds. obsługi sekretariatu.

2.  Okres zatrudnienia: pierwsza umowa na czas określony, docelowo czas nieokreślony.

3.    Wymagania niezbędne:
a)    obywatelstwo polskie,
b)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c)    wykształcenie wyższe,
d)    5 - letni staż pracy,
e)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f)    odpowiedni stan zdrowia.

4.  Wymagania dodatkowe:
a)    umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Internet, poczta elektroniczna),
b)    znajomość uregulowań prawnych dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego, 
c)    umiejętność sprawnej organizacji pracy oraz kształtowania właściwych relacji interpersonalnych.
    
5.   Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)    prowadzenie sekretariatu Urzędu Miasta Chełmży,
b)    obsługa kancelarii Urzędu,
c)    udział w akcji kurierko – posłańczej oraz szkolenia i ćwiczenia z zakresu obrony cywilnej, 
d)    obsługa radiowej sieci zarządzania kryzysowego.

6.    Warunki pracy na stanowisku
Praca w budynku Urzędu Miasta Chełmży przy ul. Hallera 2.  Budynek z podjazdem dla wózków inwalidzkich - winda. Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko  pracy jest związane  z pracą przy komputerze. 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełmży, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.
7.  Wymagane dokumenty:
a)  list motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465) tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,        
b) kserokopia  dokumentów potwierdzających wykształcenie  i kwalifikacje zawodowe    (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia o ukończeniu kursów, certyfikaty itp.),
c) kserokopie dokumentów potwierdzających  przebieg zatrudnienia,
d) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku,
e) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
f) podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie przygotowawcze o przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.
  
Dokumenty sporządzone osobiście przez kandydata  powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem, natomiast kserokopie dokumentów poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Brak podpisu pod sporządzonym dokumentem lub uchybienie w postaci złożenia niepoświadczonych za zgodność z oryginałem wymaganych dokumentów, nie eliminuje kandydata z dalszego postępowania pod warunkiem uzupełnienia podpisu na dokumencie lub okazania Komisji oryginałów dokumentów przed drugim etapem postępowania.                               Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Chełmży – pokój nr 2  w zamkniętych kopertach lub przesłać  pocztą na adres Urzędu Miasta Chełmży ul. Hallera 2, 87-140 Chełmża  z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. obsługi sekretariatu”  w  terminie do dnia  20 lutego 2024  r. włącznie.
    
Aplikacje, które  wpłyną  do  urzędu  po wyżej  określonym terminie  nie  będą   rozpatrywane. Złożonych  ofert nie zwracamy.

O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie  Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.chelmza.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu  przy ul. Gen. J. Hallera 2.                

Burmistrz Chełmży
/-/ mgr Jerzy Czerwiński


Chełmża, dnia  06.02.2024 r.

drukuj (Nabór ofert na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi sekretariatu w  Urzędzie Miasta Chełmży)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Beata Gołębiewska
    data wytworzenia: 2024-02-07
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2024-02-07 13:07

Załączniki - Nabór ofert na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi sekretariatu w  Urzędzie Miasta Chełmży

drukuj (Załączniki - Nabór ofert na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi sekretariatu w  Urzędzie Miasta Chełmży)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Beata Gołębiewska
    data wytworzenia: 2024-02-07
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2024-02-07 13:07

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 87265
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-03-27 13:31:48