Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU O WARTOŚCI PONIŻEJ 14 TYS. EURO

Burmistrz Miasta Chełmży zaprasza do składania ofert cenowych na wykonanie ulotek informacyjnych dotyczących szczegółowych zasad gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie miasta Chełmży.

Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie kolorowej ulotki informacyjnej na podstawie przekazanych przez zamawiającego materiałów, po wcześniejszym zaakceptowaniu przez zamawiającego ostatecznej wersji ulotki przeznaczonej do druku.

Ulotki powinny zostać wydrukowane na papierze o gramaturze min.135 g/m2
w formacie 3xA5, złożone w „Z” (cena powinna obejmować również łamanie ulotki), treść ułożona w pionie, nadruk dwustronny w pełnym kolorze CMYK 4+4.

Projekt ulotki do zaakceptowania należy dostarczyć zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy na wykonanie przedmiotowej usługi.

Termin wykonania zamówienia: najpóźniej 5 dni roboczych, od dnia zaakceptowania ostatecznej wersji przedmiotowej ulotki przez zamawiającego, dostarczonej przez wykonawcę w formacie PDF. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do siedziby zamawiającego w powyższym terminie.

Przedłożona oferta powinna zawierać kwotę za wykonanie przedmiotu zamówienia w trzech wariantach, w zależności od liczby ulotek, dla2000 szt., dla 3000 szt. oraz dla 5000 szt.

Ofertę cenową w kwocie brutto (z wyszczególnieniem na kwotę netto oraz VAT),
z podziałem na poszczególne ilości ulotek ( 2.000 szt., 3.000 szt., 5.000 szt.) proszę przesłać w terminie do dnia 22 maja 2013 r. drogą elektroniczną na adres: gkmum@post.pl
z dopiskiem w tytule wiadomości „Oferta na wykonanie ulotek promocyjnych
– gospodarowanie odpadami komunalnymi”.

Jedynym kryterium wyboru oferty będzie zaoferowana przez Wykonawcę cena.

W przypadku jakichkolwiek pytań i wątpliwości w przedmiocie zamówienia proszę kontaktować się z następującymi osobami: Beata Siwek i Beata Weber, pod numerem telefonu 56 639 23 52 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: gkmum@post.pl.

 

BURMISTRZ MIASTA

/-/ mgr Jerzy Czerwiński

drukuj (OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU O WARTOŚCI PONIŻEJ 14 TYS. EURO)

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 422579
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2022-10-19 07:59:30