Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

Przetarg na "Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie miasta Chełmży".

OGŁOSZENIE O PRZETRAGU ZOSTAŁO OPUBLIKOWANE W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

W DNIU 07.10.2015r. poz. 264748-2015

 

Chełmża: Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie miasta Chełmży.
Numer ogłoszenia: 264748 - 2015; data zamieszczenia: 07.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Chełmża , ul. Gen. Hallera 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 675-22-91, faks 056 675-21-22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chelmza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie miasta Chełmży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej wraz z przepięciami dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie miasta Chełmży dla następujących zadań: ZADANIE NR 1 Wykonanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Dorawy, Depczyńskiego, Władysławskiego, Szczepańskiego, Górna oraz na nieruchomości oznaczonej nr 2/22 obręb 009 w Chełmży. a) Kanalizacja sanitarna: - średnica wewn. 200-300 mm, orientacyjna długość sieci kanalizacji sanitarnej: L = 1996,0m - średnica wewn. 150 mm, orientacyjna długość sieci kanalizacji sanitarnej: L= 227,0m b) Sieć kanalizacji deszczowej o średnicy wewnętrznej 200-400 w wyżej wymienionych ulicach. Zakres zadania określa schemat nr 1. Długość sieci kanalizacji deszczowej szacunkowo zbliżona do długości kanalizacji sanitarnej będzie ostatecznie określona na etapie projektowania. ZADANIE NR 2 Wykonanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej z przyłączeniami nieruchomości w ul. Toruńskiej, Kościuszki, Głowackiego, Plażowej, Turystycznej, Widokowej, Wczasowej, Pensjonatowej, Słonecznej, Spacerowej, Letniskowej w Chełmży wraz z odprowadzaniem ścieków roztopowych i opadowych do Jeziora Chełmżyńskiego lub Jeziora Grażyna. Przebudowa sieci wodociągowej przesyłowo rozdzielczej z przyłączami w ul. Toruńskiej i Kościuszki w Chełmży . 1. Kanalizacja sanitarna grawitacyjna : - średnica wewn. 200-400 mm, orientacyjna długość sieci kanalizacji sanitarnej: L = 3024,0m - średnica wewn. 150 mm, orientacyjna długość sieci kanalizacji sanitarnej: L = 564,0m - likwidacja istniejącej sieci kanalizacyjnej 2. Kanalizacja sanitarna tłoczna o orientacyjnej długości 528m. 3. Kanalizacja deszczowa we wszystkich wyżej wymienionych ulicach o długości szacunkowo zbliżonej do długości kanalizacji sanitarnej będzie ostatecznie określona na etapie projektowania. 4.Sieć wodociągowa przesyłowo- rozdzielcza: - średnica DN 200-250 mm, orientacyjna długość sieci: L = 1070m - średnica DN 100 - 150 mm, orientacyjna długość sieci: L = 150m; - średnica DZ 32 - 63 mm, przepięcia 44 przyłączy wodociągowych o łącznej długości: L = 150 m Zakres zadania określa schemat nr 2. ZADANIE NR 3 Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Mickiewicza (od skrzyżowania z ul. Gen. J. Hallera do skrzyżowania z ul. Chełmińską), ul. Bł. Juty (od skrzyżowania z ul. Mickiewicza do skrzyżowania z ul Chełmińską) i Chełmińskiej (od skrzyżowania z ul. Rybaki do skrzyżowania z ul. Mickiewicza) Chełmży wraz z przyłączeniami nieruchomości, przepięciami i likwidacja istniejącej sieci kanalizacyjnej. 1. Kanalizacja sanitarna : - średnica wewn. 200-400 mm, orientacyjna długość sieci kanalizacji sanitarnej: L = 536m - średnica wewn. 150 mm, orientacyjna długość sieci kanalizacji sanitarnej: L = 224m - likwidacja istniejącej sieci kanalizacji ogólnospławnej 2. Kanalizacja deszczowa: - średnica wewn. 200-800 mm, - likwidacja istniejącej kanalizacji deszczowej Długość sieci kanalizacji deszczowej szacunkowo zbliżona do długości kanalizacji sanitarnej będzie ostatecznie określona na etapie projektowania. Zakres zadania określa schemat nr 3. ZADANIE NR 4 Wykonanie dokumentacji projektowej na wybudowanie kanalizacji rozdzielczej sanitarnej i deszczowej z przyłączeniami nieruchomości, przepięciami wraz z likwidacją istniejącej sieci kanalizacji ogólnospławnej w ul. gen. W. Sikorskiego w Chełmży pomiędzy ul. Dworcową a ul. Dąbrowskiego. 1. Kanalizacja sanitarna : - średnica wewn. 300-400 mm, orientacyjna długość sieci kanalizacji sanitarnej: L = 235m - średnica wewn. 150-200 mm, orientacyjna długość sieci kanalizacji sanitarnej: L = 120m - likwidacja istniejącego kanału ogólnospławnego na tym odcinku 2. Kanalizacja deszczowa: - średnica wewn. 300-400 mm, - średnica wewn. 200 mm, Długość sieci kanalizacji deszczowej szacunkowo zbliżona do długości sieci kanalizacji sanitarnej będzie ostatecznie określona na etapie projektowania. Zakres zadania określa schemat nr 4. Uwaga: Schematy stanowiące załącznik do powyższych zadań mają charakter pomocniczy. 2. Dokumentacja projektowa powinna obejmować w szczególności: 1)opracowanie sześciu egzemplarzy projektu budowlanego oraz sześciu egzemplarzy projektu wykonawczego sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej wraz z przyłączami, włączeniami i przepięciami umożliwiającymi dostarczenie wody i odprowadzanie ścieków dla poszczególnych zadań w miejscowości Chełmża. Projekt należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami i opiniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę, 2)opracowanie projektu budowlanego i technologicznego przepompowni ścieków/tłoczni wraz z projektem zasilania energetycznego przepompowni/tłoczni, jeśli taka budowa okaże się niezbędna, 3)załączenie do ww. dokumentacji zatwierdzonego projektu organizacji ruchu z podziałem na poszczególne zadania - wersja papierowa 2 egzemplarze, wersja elektroniczna 1 egzemplarz, 4)opracowanie szczegółowych kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami oraz wykazem materiałów z podziałem na kanalizację sanitarną, deszczową, sieć wodociągową oraz przepompownie/tłocznie. Kosztorysy i przedmiary należy opracować na wyodrębnionych egzemplarzach dla poszczególnych zadań z podziałem na ulice, 5) opracowanie szczegółowego zestawienia długości, rodzaju rurociągu oraz armatury z podziałem na poszczególne zadania oraz ulice, 6) cała dokumentacja wraz z mapami oraz kosztorysami w jednym egzemplarzu ma zostać przekazana w wersji elektronicznej z możliwością edytowania, 7) autorzy projektu przenoszą prawa autorskie na rzecz Zamawiającego, 8) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 9) sporządzenie operatów wodno - prawnych wraz z uzyskaniem pozwolenia wodno - prawnego - jeśli będzie wymagane, 10) opracowanie dokumentacji geotechnicznej po trasie przebiegu sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz w miejscach projektowanych przepompowni/tłoczni, 11) w przypadku zalegania wód gruntowych opracowanie projektu odwodnienia na czas prowadzenia robót budowlano- montażowych, 12) przeprowadzenie procedury oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia oraz obszaru NATURA 2000 wraz z przygotowaniem niezbędnych załączników do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia (tj. raport oddziaływania na środowisko, przebieg sieci wkreślony na mapach ewidencyjnych, itd.) - jeśli będzie wymagane, 13) uzyskanie zgody właścicieli, współwłaścicieli lub spadkobierców nieruchomości w formie oświadczeń pisemnych na przejście z projektowaną siecią kanalizacyjną, lokalizacja innego urządzenia kanalizacyjnego, przyłącza wodociągowego przez ich teren- według wzoru będącego załącznikiem do SIWZ, 14) uzyskanie zgody właścicieli, współwłaścicieli lub spadkobierców nieruchomości w formie oświadczeń pisemnych potwierdzających zgodę lub odmowę na wykonanie sieci kanalizacyjnej, wodociągowej, 15) sporządzenie wykazu działek, po których przebiega sieć kanalizacyjna, wodociągowa, wykazu działek, dla których projektuje się przyłączenie do sieci kanalizacyjnej, wodociągowej oraz ich właścicieli/zarządców, 16) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 17) przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów do wystąpienia przez zamawiającego o wymagane decyzje administracyjne. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca obowiązkowo przeprowadzi szczegółową wizję lokalną w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wykonawca przed przyjęciem ostatecznego rozwiązania projektowego zobowiązany jest do uzgodnienia trasy przebiegu sieci kanalizacyjnej i wodociągowej z Zamawiającym co zostanie potwierdzone na piśmie. Wykonawca co 30 dni składać będzie na piśmie szczegółowy raport z postępu prac projektowych, zawierający opracowane w tym okresie rysunki projektowe, opisy techniczne oraz opis postępu uzgodnień wraz z kserokopiami pism i wniosków zawierających daty wpływu do poszczególnych organów. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3, 71.24.80.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Chełmno Nr 50 9486 0005 0000 2828 2000 0022 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miasta Chełmży ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża w kancelarii pok. 2, a kserokopię dokumentów poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków na zasadzie spełnia/ nie spełnia
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dokumentacje projektowe sieci kanalizacyjnej o łącznej długości nie mniejszej niż 2 km oraz sieci wodociągowej o łącznej długości co najmniej 1 km wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie łącznie wszystkich Wykonawców. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków na zasadzie spełnia/ nie spełnia
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia i złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie łącznie wszystkich Wykonawców. W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a Ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach Ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz. 394). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków na zasadzie spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - warunki płatności - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) zmiana obowiązującej stawki podatku VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, 2) zmiany będące następstwem działania organów administracji publicznej, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. - Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy maksymalnie o 30 dni, 3) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, 4) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, 5) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chełmży, ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża, pok. 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Chełmży, ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża, pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Burmistrz Miasta Chełmży

mgr Jerzy Czerwiński

drukuj (Przetarg na "Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie miasta Chełmży".)

Metryka

  • opublikował: Administrator - UM Chełmża
    data publikacji: 2015-10-07 12:31

Metryka

  • opublikował: Administrator - UM Chełmża
    data publikacji: 2015-10-07 12:31

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 408380
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2022-10-19 07:59:30