Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

Nabór ofert na udzielenie zamówienia publicznego kompleksowej obsługi bankowej budżetu gminy miasta Chełmży oraz jej jednostek organizacyjnych o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30.000,00 euro.

Nabór ofert na udzielenie zamówienia publicznego kompleksowej obsługi bankowej budżetu gminy miasta Chełmży oraz jej jednostek organizacyjnych o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30.000,00 euro.

Burmistrz Miasta Chełmży ogłasza nabór ofert na kompleksową obsługę bankową gminy miasta Chełmży oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie 5 lat kalendarzowych, tj. od 1 maja 2016 r. do 30 kwietnia 2021 r. Informuje się, iż koszt wykonania usługi nie przekracza 30.000,00 euro. Świadczona usługa na rzecz Urzędu Miasta Chełmży zawarta zostanie na podstawie umowy cywilno - prawnej.

  1. Warunki udziału w postępowaniu:

  1. posiadanie zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku lub wskazanie podstawy prawnej zwalniającej bank od posiadania takiego zezwolenia wraz z ustalonym statutem lub innym dokumentem uprawniającym do wykonania czynności z zakresu przedmiotu zamówienia,

  2. posiadanie oddziału bądź filii w Chełmży lub zagwarantowanie jego (jej) utworzenia przed podpisaniem umowy lecz nie później niż do 20 kwietnia 2016 r.

  3. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,

  4. wpłacenie wadium w wysokości 10.000,00 zł na następujący Nr konta bankowego:

50 9486 0005 0000 2828 2000 0022 w BS Chełmno O/Chełmża,

  1. niedostarczenie wszystkich żądanych dokumentów i oświadczeń skutkuje odrzuceniem oferty i utratą wadium na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

  1. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie należy dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2015 r. poz. 2164:

  1. w zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • koncesję, zezwolenie lub licencję,

  • sprawozdanie finansowe w całości, jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jej części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatni rok obrotowy,

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,

  • wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, z jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem podmiotu, wartości dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.

  1. w zakresie potwierdzenia niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków
    o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  1. Podmiot zagraniczny – jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
    w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  2. Termin realizacji 1 maj 2016 r. - 30 kwiecień 2021 r. (pięć lat)

  3. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje:

    1. Zakres przedmiotu obejmuje kompleksową obsługę bankową budżetu gminy miasta Chełmża oraz jej jednostek organizacyjnych obejmującą:

  • Urząd Miasta Chełmży,

  • Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej,

  • Ośrodek Sportu i Turystyki,

  • Zespół Ekonomiczni-Administracyjny Oświaty wraz ze szkołami i przedszkolami
    (3 szkoły podstawowe, 1 Gimnazjum, 2 przedszkola);

Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo otwarcia/likwidacji rachunków bankowych dla jednostek organizacyjnych gminy miasta Chełmża, które mogą powstać/ulec likwidacji
w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z ofertą wybraną w niniejszym postępowaniu oraz zawartą umową, bez konieczności zmiany umowy na obsługę bankową gminy miasto Chełmża.

  1. Zakres usług:
  • otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego (podstawowego) gminy miasta Chełmży,

  • otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych,

  • obowiązek prowadzenia odrębnie kont dochodów i wydatków,

  • realizacja zleceń płatniczych w formie elektronicznej i papierowej nie później niż do następnego dnia roboczego,

  • prowadzenie rachunków pomocniczych oraz rachunków jednostek organizacyjnych
    i samorządowych zakładów budżetowych, jeśli o to wystąpią,

  • możliwość deponowania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych,
    w tym automatycznego (bez dodatkowych formalności) lokowania w banku, na lokatach typu
    overnight środków pieniężnych znajdujących się na wskazanych przez Zamawiającego rachunkach na koniec dnia,

  • zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych gminy miasta Chełmży, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku budżetowego kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe), zgodnie z dyspozycjami kierowników jednostek,

  • udzielenie osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia,

  • sprzedaż produktów bankowych związanych z obsługą rachunku bieżącego tj. kredytów w rachunku bieżącym oraz poręczeń,

  • objęcie systemem bankowości elektronicznej (internetowej) w szczególności:

- stałą obserwację obrotów i stanów środków na rachunkach bieżących oraz rachunkach pomocniczych,

- uzyskiwanie pełnej i szybkiej informacji o usługach bankowych oraz kursach walut, możliwość dokonywania operacji bankowych z siedziby urzędu oraz jednostek budżetowych,

  • przyjmowanie wpłat gotówkowych,

  • dokonywanie wypłat gotówkowych,

  • przechowywanie depozytów,

  • możliwość otwierania w trakcie umowy rachunków pomocniczych na wniosek gminy miasta Chełmży i jej jednostek organizacyjnych,

  • prowadzenie obsługi wypłat gotówkowych:

- dodatków mieszkaniowych,

- zasiłków MOPS,

- wynagrodzeń,

- stypendiów szkolnych,

- innych należności wskazanych przez zamawiającego (termin zgłoszenia wypłaty
1 dzień),

  • generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych wraz z dokumentami źródłowymi za każdy dzień roboczy, w którym zostały dokonane operacje na rachunkach wraz z załączonymi dowodami wpłat,

  • miesięczne terminy kapitalizacji odsetek od kredytu i od wolnych środków na rachunkach bankowych,

  • dokonywanie rozliczeń pieniężnych środków zgromadzonych na rachunkach bankowych,

  • dostarczanie blankietów czekowych oraz innych dokumentów obowiązujących w banku,

  • obsługę płatności masowych w zakresie gospodarki odpadami,

  • bank posiada system Home Banking obsługiwany za pomocą przeglądarki internetowej,

  • wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych, na co najmniej 5 stanowisk oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych oraz świadczenie serwisu oprogramowania. System powinien umożliwiać co najmniej dokonywanie przelewów i uzyskiwanie informacji o stanie rachunków i dokonywanych operacjach,

  • świadczenia innych usług bankowych (nie ujętych w zakresie usług),

  • bank zobowiązuje się do zapewnienia Posiadaczowi dostępu do systemu Home Banking
    w ciągu trzech dni roboczych od daty odbioru przez Niego w placówce Banku pośredniczącej w zawarciu umowy, identyfikatora, hasła dostępu i karty procesorowej z czytnikiem,

  • zamawiający informuje, że wszelki sprzęt konieczny do przesyłu środków finansowych drogą elektroniczną, jego dostarczenie, zamontowanie, skonfigurowanie oraz przeszkolenie w zakresie obsługi ponosić będzie oferent,

  • uzyskiwania informacji o saldzie rachunku bankowego:

- za pomocą systemu elektronicznego,

- telefonicznie,

  • wykonawca zapewni wykonanie czynności związanych z obsługą kasową (realizacja wpłat i wypłat gotówkowych) budżetu gminy miasta Chełmży oraz jednostek organizacyjnych gminy miasta Chełmża w dni robocze, poniedziałek, środa – piątek godz. 8.00-15.00; wtorek godz. 8.00-16.00,

  • wykonawca zapewni obsługę pracowników Zamawiającego poza kolejnością podczas dokonywania wpłat i wypłat gotówkowych w imieniu Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy oraz podczas załatwiania innych spraw związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia,

  • bank posiada oddział bądź filię w Chełmży lub otworzy go do momentu podpisania umowy nie później jednak niż do 20 kwietnia 2016 r.

  • oferent zapewni sprawną i terminową obsługę w zakresie przekazywania papierowych wyciągów bankowych umożliwiających pełną identyfikację dokonywanych wpłat
    i wypłat,

  • referencje z prowadzonych rachunków bankowych.

Możliwość importu kontrahentów w formacie XML:

W importowanym pliku z kontrahentami mogą występować następujące tagi:

<KONTRAHENCI>

<KONTRAHENT >

<NAZWA_KR>

nazwa krótka kontrahenta

</NAZWA_KR>

<NAZWA1>

nazwa kontrahenta

</NAZWA1>

<BANK>

numer banku kontrahenta

</BANK>

<RACHUNEK>

numer rachunku kontrahenta

</RACHUNEK>

</KONTRAHENT>

</KONTRAHENCI>

Przykładowy plik wyeksportowany w formacie XML:

<?xml version = '1.0' encoding = 'ISO-8859-2'?>

<KONTRAHENCI>

<KONTRAHENT num="1">

<NAZWA_KR>DENEB</NAZWA_KR>

<NAZWA1>Pracownia DENEB</NAZWA1>

<BANK>10500086</BANK>

<RACHUNEK>31105000861000002273644241</RACHUNEK>

</KONTRAHENT>

</KONTRAHENCI>

Możliwość importu przelewów w formacie Eliksir:

Struktura pliku importu przelewów w formacie liniowym

Przy imporcie przelewów z pliku, powinny w nim występować pola wymienione w poniższej tabeli:

  • Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych za:

- potwierdzenie salda,

- wyciągi bankowe,

- likwidację rachunku bankowego,

- otwarcie i prowadzenie rachunku lokat terminowych,

- otwarcie rachunków bieżących i pomocniczych,

- realizację przelewów dokonywanych przez zamawiającego wewnątrz banku, pomiędzy rachunkami gminy oraz jej jednostkami organizacyjnymi,

- dokonywanie wpłat gotówkowych z obsługiwanych rachunków bankowych,

- wydawanie blankietów czekowych, zaświadczeń i opinii bankowych,

- przechowywanie depozytów,

- objęcie systemem bankowości elektronicznej (internetowej) na czas trwania umowy wszystkich obsługiwanych jednostek poprzez: zakup oprogramowania wraz instalacją na własnym sprzęcie komputerowym jednostek i przeszkolenie pracowników,

- zapewnienie prawidłowej pracy zainstalowanych urządzeń i oprogramowania,

- dokonywanie wszystkich przelewów w ramach banku,

- udzielenie kredytu w rachunku bieżącym,

- realizację zleceń płatniczych – przelewów przekazywanych w formie elektronicznej
i papierowej,

- udostępnienie usługi Home Banking.

  1. Informacje dodatkowe: - istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy:

  1. Bank zobowiązuje się do otwarcia i prowadzenia rachunków bieżących i pomocniczych w złotych.

  2. Środki gromadzone na rachunku są płatne na każde żądanie.

  3. W ramach umowy Bank zobowiązuje się wobec posiadacza rachunku do:

  • przechowywania jego środków pieniężnych na rachunkach bankowych,

  • wykonywania dyspozycji płatniczych i dokonywanie rozliczeń,

  • uznawania rachunku, z tytułu otrzymanych poleceń płatniczych i przeprowadzania rozliczeń,

  • prowadzenia konta podstawowego odrębnie dla konta dochodów i odrębnie dla konta wydatków,

  • prowadzenie sprawnej obsługi wypłat:

  • stypendiów szkolnych,

  • dodatków mieszkaniowych,

  • zasiłków Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej,

  • wynagrodzeń oraz innych należności.

  1. Bank realizuje wyłącznie dyspozycje pieniężne z rachunku posiadacza podpisane przez osoby upoważnione, zgodnie z wzorami podpisów złożonych na karcie wzorów podpisów – stanowiącą integralną cześć umowy.

  2. Bank będzie dokonywać szczegółowego opisu wszelkich dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych tzn. opisane będą wszelkiego rodzaju informacje zawarte na dowodach źródłowych, czyli np.: ile wynosi należność główna, ile odsetki, ile potrącenia, z czego składa się należność główna, jeżeli tego rodzaju rozbicie występuje, ponadto dokładne określenie z treści przelewu czy dokonywanej wpłaty, na jaki cel, podział klasyfikacji budżetowej, tj. dział, rozdział, paragraf i inne.

  3. Zapisy na kontach podstawowych dochodów i wydatków dokonywane będą zgodnie ze składanymi dokumentami. Wszelkie pomyłki dokonane przez Bank są przez prowadzącego rachunek natychmiast korygowane.

  4. Na koniec każdego miesiąca z subkonta wydatków, tj. subkonta do wypłaty zasiłków, dodatków mieszkaniowych, stypendiów szkolnych, wynagrodzeń i innych należności, Bank zobowiązuje się sporządzać listę osób, które nie odebrały swoich należności od posiadacza rachunku.

  5. Środki pieniężne zgromadzone na rachunku posiadacza są oprocentowane zgodnie z ofertą.

  6. Kredyt w rachunku bieżącym oprocentowany jest zgodnie z ofertą.

  7. Odsetki dopisuje się do rachunku w okresach miesięcznych.

  8. Należne Bankowi odsetki od kredytu w rachunku bieżącym pobierane są z rachunku Zamawiającego w ostatnim dniu danego okresu rozliczeniowego.

  9. Bank nie będzie pobierał innych niż określone w formularzu ofertowym prowizji i opłat.

  10. Kompletne wyciągi z rachunku bankowego z ustaleniem salda będą wydawane przez Bank wyłącznie osobom wymienionym w karcie wzorów podpisów oraz innym osobom upoważnionym na piśmie przez posiadacza rachunku i nie później niż dnia następnego, po dniu, którego dotyczą operacje bankowe do godz. 10­00.

  11. Bank zobowiązuje się do lokowania czasowo wolnych środków na każdy żądany przez Zamawiającego termin na najbardziej korzystnych warunkach.

  12. Umowa zawarta będzie obowiązywała w okresie 5 lat.

  13. Bank ponosi pełną odpowiedzialność za straty z tytułu nieterminowej, nieprawidłowej realizacji dyspozycji Zamawiającego. Odszkodowanie Bank wypłaca jako karę umowną w wysokości odsetek ustawowych za każdy dzień przekroczenia terminu realizacji dyspozycji.

  14. Bank wdroży system elektronicznej obsługi rachunków bankowych, na co najmniej
    5 stanowisk, przeszkoli pracowników w zakresie obsługi, zapewni przekazywanie
    i instalowanie wersji aktualizacyjnych oraz świadczenie serwisu oprogramowania. System powinien umożliwiać co najmniej dokonywanie przelewów i uzyskiwanie informacji o stanie rachunków i dokonywanych operacjach,

  15. Bank zobowiązuje się do zapewnienia Posiadaczowi dostępu do systemu Home Banking
    w ciągu trzech dni roboczych od daty odbioru przez Niego w placówce Banku pośredniczącej w zawarciu umowy, identyfikatora, hasła dostępu i karty procesorowej
    z czytnikiem,

  16. Nieważna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie do niej postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

  17. Bank zobowiązuje się otworzyć rachunki dla samorządowych zakładów budżetowych
    i jednostek organizacyjnych gminy, jeżeli te zakłady i jednostki o to wystąpią.

Bank zobowiązuje się, że warunki prowadzenia tych rachunków nie będą gorsze od warunków oferowanych gminie miasta Chełmża.

  1. Bank na podstawie umowy zobowiązany jest zapewnić Posiadaczowi bezpieczeństwo dokonywanych operacji z zachowaniem należytej staranności przy wykorzystaniu właściwych urządzeń technicznych,

  2. W sprawach związanych z wykonaniem umowy spory rozstrzygał będzie sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

  3. W razie nie wykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wynikających z umowy, powodujących konieczność rozwiązania umowy i wszczęcia nowej procedury przetargowej posiadacz rachunku zastrzega sobie prawo zastosowania kary jednorazowej umownej w wysokości 10.000,00 zł.

  4. W razie odstąpienia przez Bank od realizacji umowy – z przyczyn niezależnych od posiadacza rachunku - Bank jest zobowiązany do prowadzenia obsługi budżetu gminy (wraz z kredytem w rachunku bieżącym) do czasu podpisania umowy z wyłonionym w postępowaniu przetargowym bankiem na dotychczasowych warunkach.

  1. Kryteria oceny:

  1. kryterium ceny (koszt musi być większy od „0”) 60%
    wzór wyliczenia kosztu:

K – koszt prowadzenia rachunku

K = A % x 12(m-cy) x 5(lat) + B x 1350 x 12(m-cy) x 5 (lat) ……..

w tym:

  1. wypłaty gotówkowe – % od wartości,

  2. usługi masowe w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi – koszt za każdą operację bankową,

1350 – ilość gospodarstw domowych zobowiązanych do regulowania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

 

  1. kryterium oprocentowania rachunku bieżącego 9%

WIBID 1 M na dzień 29.02.2016 r. ……… +/- wysokość marży ……… = ………%

  1. kryterium oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym 18%

WIBOR 1 M na dzień 29.02.2016 r. ……… +/- wysokość marży ……… = ………%

4) kryterium oprocentowania lokat overnight 13%

WIBOR 1 M na dzień 29.02.2016 r. ……....+/- wysokość marży …...…… = ……%

Ogółem 100%

 

Założenia do obliczenia ceny oferty na dzień 29.02.2016 r.:

  1. Miasto Chełmża posiada 2 rachunki bieżące (dochodów i wydatków) i ca. 68 rachunków pomocniczych,

  2. Dla celów przeliczeniowych przyjmuje się, średnia wartość wpłat gotówkowych na rachunki prowadzone przez Bank wynosi ca. 120.000,00 miesięcznie,

  3. Dla celów przeliczeniowych przyjmuje się, że średnia wartość wypłat gotówkowych
    z rachunków prowadzonych przez Bank wynosi ca. 360.000,00 miesięcznie,

  4. Dla celów przeliczeniowych przyjmuje się, że maksymalny limit kredytu w rachunku bieżącym będzie wynosił 2.000.000,00,

  5. Dla celów przeliczeniowych przyjmuje się, że średnia liczba przelewów międzybankowych w systemie Home Banking wynosi ca. 3.200,00 miesięcznie,

  6. Dla celów przeliczeniowych przyjmuje się wydanie książeczek czekowych ca. 55 szt. rocznie,

  7. Dla celów przeliczeniowych przyjmuje się oprocentowanie rachunku bieżącego wg stawki WIBID 1 M na dzień 29.02.2016 r.,

  8. Dla celów przeliczeniowych przyjmuje się oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym wg stawki WIBOR 1 M na dzień 29.02.2016 r.,

  9. Dla celów przeliczeniowych przyjmuje się oprocentowanie lokat krótkoterminowych (miesięcznych) wg stawki WIBOR 1 M na dzień 29.02.2016 r.,

  10. Dla celów przeliczeniowych przyjmuje się oprocentowanie lokat overnight wg stawki WIBOR 1 M na dzień 29.02.2016 r.

Założenia punktów 7, 8, 9 i 10 służą wyłącznie do porównania ofert.

Informacje dodatkowe dla celów przeliczenia wartości zamówienia:

  1. Wypłaty gotówkowe z rachunków bankowych prowadzonych przez jednostki banku - 0,10%. Rocznych wypłat na kwotę około 4.320.000,00. Opłat za 4.320,00 rocznie x 5 lat = 21.600,00

  2. Limit kredytu w rachunku bieżącym – 2.000.000,00
    Koszt kredytu w rachunku bieżącym przy wyliczeniu średniej kwoty z ostatnich 6 lat, tj. 10.000,00 x 6 lat =
    60.000,00

  3. Kryterium ustalonych przez Bank warunków dotyczących innych usług bankowych (inne nie ujęte powyżej) – za usługę 10 x 6 usług rocznie x 5 lat = 3.000,00

Ponadto przedstawiamy wyjaśnienia szczegółowe dotyczące warunków technicznych prowadzenia i obsługi rachunku bankowego na dzień 29.02.2016 r.:

  1. Poza ca. 45 rachunkami bankowymi miasta są jeszcze ca. 23 rachunki jednostek budżetowych. Pragnę zaznaczyć, że 68 rachunków bankowych Urzędu Miasta jest obligatoryjnie wykonywanych w wybranym banku. Zgodnie z zapisem w opisie przedmiotu zamówienia przystąpienie innych jednostek organizacyjnych gminy miasta Chełmży do obsługi bankowej następuje na zasadach określonych w ofercie i umowie.

  2. Ilość i częstotliwość dokonywanych wypłat dodatków mieszkaniowych, zasiłków MOPS, stypendiów szkolnych, wynagrodzeń i należności podana jest w wielkościach średniomiesięcznych:

  • dodatków mieszkaniowych - dla ca.600 osób miesięcznie
    1 raz w miesiącu (około 10 każdego miesiąca),

  • zasiłków MOPS:

na konto - dla ca.1.100 osób miesięcznie

w kasie – dla ca. 700 osób miesięcznie

5-6 razy w miesiącu (około 19-26 każdego miesiąca)

  • wynagrodzeń oraz innych należności:

obsługa MOPS dla ca.16 osób miesięcznie,1 raz w miesiącu (około 28 każdego miesiąca),

opiekunki – interwencyjni dla ca. 16 osób miesięcznie, 1 w miesiącu (około 30 każdego miesiąca),

- stypendiów szkolnych – dla ca. 383 osób miesięcznie:

na konto – dla ca. 383 osób miesięcznie

w kasie – dla ca. 194 osób miesięcznie.

  1. Dokonywane wypłaty dotyczące:

  • dodatków mieszkaniowych,

  • stypendiów szkolnych,

  • zasiłków MOPS,

  • wynagrodzeń oraz innych należności,

zawarte są w ofercie zamówienia i są wymaganym warunkiem podpisania umowy. Koszty
z tytułu prowadzenia obsługi budżetu gminy miasta Chełmży winny być zawarte w opisach kryteriów wyboru.

  1. Obsługa płatności masowych w zakresie gospodarki odpadami – przyjmuje się założenie indywidualnych kont dla ca. 1350 gospodarstw domowych. Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi płatna jest w okresach miesięcznych.

  2. Prowadzenie konta podstawowego odrębnie dla dochodów i wydatków polega na odrębnym ewidencjonowaniu wpływających dochodów i realizowanych wydatków na wydzielonych subkontach konta podstawowego.

  3. Potwierdzenie stanu salda na każdy dzień roboczy, w którym występują operacje na koncie bankowym poprzez wpisanie (salda) stanu na wyciągu bankowym.

  4. Średnio dzienne saldo na rachunkach bieżących Urzędu Miasta oraz pozostałych jednostkach organizacyjnych nie przedstawia w sposób wiarygodny stanu naszych środków finansowych na rachunkach bankowych. Salda na rachunkach bieżących Urzędu Miasta są tak zróżnicowane, począwszy od wysokiego stanu środków na rachunkach przez dłuższy, bądź krótszy okres czasu do wysokiego salda ujemnego. Także wyliczenie ich średniej dziennej jest czynnością bardzo czasochłonną, a otrzymana wielkość będzie znacznie odbiegała od rzeczywistego stanu dziennych sald. Należy zaznaczyć, że stan środków na rachunkach bankowych Urzędu wzrasta, gdy zbliżają się terminy płatności podatków, tj.:

  • 15 marzec,

  • 15 maj,

  • 15 wrzesień,

  • 15 listopad.

  1. Treść w brzmieniu: „Złożą oświadczenie, że posiadają oddział bądź filię w Chełmży lub zagwarantują jego (jej) utworzenie przed podpisaniem umowy, lecz nie później niż do
    20 kwietnia 2016 roku” informuje, że Bank ubiegający się o udzielenie zamówienia ma oddział lub filię na terenie miasta Chełmży lub zagwarantuje otwarcie oddziału lub filii o 20.04.2016 r.

  2. Poprzez „inne usługi bankowe” rozumie się nieprzewidziane, sporadyczne usługi, np. prośba o wydanie opinii bankowej dotyczącą terminowości regulowania zobowiązań, stanu zadłużenia, poręczenia itp.

  3. Uiszczane opłaty za czynności związane z obsługą budżetu gminy muszą być określone w ofercie. Bank pobiera opłaty i prowizje za przeprowadzenie rozliczeń pieniężnych za pośrednictwem tego rachunku – zgodnie z ofertą. Niedopuszczalne jest, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych, pobieranie opłat w tym też prowizji niewskazanych w ofercie.

  4. Oferta wskazuje jednoznacznie o sposobie i terminie przekazywania wyciągów. Przypomina się jednocześnie, że zapisy oferty zostają obligatoryjnie wprowadzone do umowy.

  5. W przypadku odstąpienia przez bank od realizacji umowy, bank jest zobowiązany do prowadzenia obsługi budżetu gminy wraz z kredytem w rachunku bieżącym do czasu podpisania umowy z wyłonionym w postępowaniu przetargowym bankiem na dotychczasowych warunkach.

  6. Kredyt w rachunku bieżącym udzielany jest na okres jednego roku i jest on corocznie ponawiany. Zgodnie z uchwałą Nr XI/83/15 Rady Miejskiej Chełmży z dnia 30 grudnia 2015 r. w sprawie budżetu miasta na 2016 rok aby poprawić płynność finansową miasta, maksymalną kwotę kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym gminy miasta Chełmży do kwoty 2.000.000,00 zł. Zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 1 ustawy o finansach publicznych, jednostki samorządu terytorialnego mogą zaciągać kredyty i pożyczki oraz emitować papiery wartościowe na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego. Kredyt podlega spłacie w tym samym roku, w którym został zaciągnięty. Zaciągnięte kredyty i pożyczki oraz wyemitowane papiery wartościowe, z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu, podlegają spłacie lub wykupowi w tym samym roku, w którym zostały zaciągnięte.

Dokumenty do oferty Urzędu Miasta znajdują się na stronie - www.bip.chelmza.pl w zakładce Przetargi / Urząd Miasta.

  1. budżet miasta Chełmży na 2016 r., tj. uchwała wraz z częścią opisową

  2. WPW na 2016 rok - uchwała

  3. sprawozdania za rok 2015 r.: Rb-27S, Rb-28S, Rb-Z, Rb-N, Rb-NDS, Rb-PDP,

  4. decyzja NIP – Urząd Miasta,

  5. decyzja REGON – Urząd Miasta,

  6. decyzja NIP – Miasto Miasta,

  7. decyzja REGON – Miasto Miasta,

  8. zaświadczenie o wyborze Burmistrza Miasta Chełmży,

  9. uchwała w sprawie powołania Skarbnika Miasta,

  10. uchwała Nr 13/Kd/2016 Składu Orzekającego Nr 6 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy z dnia 4 lutego 2016 roku w sprawie wydania opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu w latach 2016 – 2025,

  11. uchwała Nr 8/WPF/2015 Składu Orzekającego Nr 6 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy z dnia 7 grudnia 2015 roku w sprawie wydania opinii o projekcie wieloletniej prognozy finansowej na lata 2016 – 2025,

  12. uchwała Nr 8/P/2015 Składu Orzekającego Nr 6 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy z dnia 7 grudnia 2015 roku w sprawie wydania opinii o projekcie budżetu na 2016 rok Miasta Chełmży,

  13. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w podatkach,

  14. zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu w opłacaniu składek,

  15. Uchwała Nr XII/89/16 Rady Miejskiej Chełmży z dnia 25 lutego 2016 r. zmieniająca budżet miasta na 2016 rok.

Ofertę o udzielenie zamówienia publicznego kompleksowej obsługi bankowej budżetu gminy miasta Chełmży oraz jej jednostek organizacyjnych o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30.000,00 euro należy złożyć w Urzędzie Miasta Chełmży na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego pisma, pokój nr 2 w terminie do dnia 25 marca 2016 r. do godz. 11.00 w kopercie opatrzonej dopiskiem „Dotyczy naboru ofert na kompleksową obsługę bankową budżetu gminy miasta Chełmży i jej jednostek organizacyjnych w okresie 5 lat kalendarzowych, tj. od 1 maja 2016 r. do 30 kwietnia 2021”. Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. O wynikach postępowania oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.

Burmistrz Miasta

(-) Jerzy Czerwiński

drukuj (Nabór ofert na udzielenie zamówienia publicznego kompleksowej obsługi bankowej budżetu gminy miasta Chełmży oraz jej jednostek organizacyjnych o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30.000,00 euro.)

Metryka

  • opublikował: Administrator - UM Chełmża
    data publikacji: 2016-03-14 14:47

Załączniki

  • Metryka

    • opublikował: Administrator - UM Chełmża
      data publikacji: 2016-03-14 14:47
  • Metryka

    • opublikował: Administrator - UM Chełmża
      data publikacji: 2016-03-15 12:35

Metryka

  • opublikował: Administrator - UM Chełmża
    data publikacji: 2016-03-14 14:47

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 408458
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2022-10-19 07:59:30