Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącmaj 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT w przetargu nieograniczonym

Chełmża, dnia 12.02.2018 r.

 

 

GKM.271.1.5.2018

 

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

w przetargu nieograniczonym

(art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych)

 Zadanie nr 1

„Remont i adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 na potrzeby  zwiększenia dostępności miejsc przedszkolnych”

Zadanie nr 2

„Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej na terenie miasta Chełmży: etap I - budynki oświatowe – Szkoła Podstawowa nr 3 - budynek A”

  1. Zamawiający na otwarciu ofert poinformował, iż na ww. zamówienie dotyczące realizacji zadania nr 1 i zadania nr 2 zamierza przeznaczyć kwotę 1.600.000,00 zł brutto.

 

  1. W przetargu w terminie zostały złożone trzy oferty tj.:

 

Oferta nr 1 – Firma Handlowa „BŁAŻEX” Spółka Jawna J.L. Kulczak, ul. Migdałowa 19, 87-100 Toruń.

 

Oferta nr 2 - Usługi Budowlane i Transportowe „CEZAR”, Piotr Preuss, ul. ks. Szydzika 8,
87-140 Chełmża.

 

Oferta nr 3 – OLBUD Aleksander Zakrzewski, ul.  Świerczynki 2, 87-148 Łysomice.

 

  1. Cena, termin wykonania zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności zawarte w ofertach:

 

Oferta nr 1:

- cena – 2.076.963,40zł brutto z VAT,

- termin wykonania zadania – do 17.07.2018r.,

- gwarancja - 60 miesięcy,

- termin płatności - 30 dni licząc od daty złożenia faktury wraz z oświadczeniami lub dowodami
o uregulowaniu należności zapłaty wynagrodzenia wobec Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców.

 

Oferta nr 2:

- cena – 2.099.999,99zł brutto z VAT,

- termin wykonania zadania – do 17.07.2018r.,

- gwarancja - 60 miesięcy,

- termin płatności - 30 dni licząc od daty złożenia faktury wraz z oświadczeniami lub dowodami
o uregulowaniu należności zapłaty wynagrodzenia wobec Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców.

 

Oferta nr 3:

- cena – 2.308.424,11zł brutto z VAT,

- termin wykonania zadania – do 17.07.2018r.,

- gwarancja - 60 miesięcy,

- termin płatności - 30 dni licząc od daty złożenia faktury wraz z oświadczeniami lub dowodami
o uregulowaniu należności zapłaty wynagrodzenia wobec Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców.

                                            

BURMISTRZ

wz.

mgr Marek Kuffel

(z-ca Burmistrza)

drukuj (INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT w przetargu nieograniczonym)

Metryka

  • opublikował: Paweł Zdrojewski
    data publikacji: 2018-02-12 14:11
  • zmodyfikował: Paweł Zdrojewski
    ostatnia modyfikacja: 2018-02-12 14:17

Rejestr zmian

  • zmieniono 2018-02-12 14:16 przez Paweł Zdrojewski
  • zmieniono 2018-02-12 14:17 przez Paweł Zdrojewski

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 426368
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2022-10-19 07:59:30