Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.chelmza.pl
Treść strony
Ogłoszenie o zamówieniu o wartości poniżej 30 000 euro na Wykonanie projektu rozbiórki szaletu zlokalizowanego przy ul. Gen.W.Sikorskiego na działce nr 1/6 z obrębu 4 oraz wykonanie projektu budowlanego zagospodarowanie terenu zlokalizowanego na działce 1/6 oraz częściowo na działkach 1/2, 1/7, 56 i 162 z obrębu 4.
Chełmża, dnia 14.06.2018 r.
GKM.7021.2.3.2018
Ogłoszenie o zamówieniu o wartości poniżej 30 000 euro
Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 30 000 euro, prowadzone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.).
Zapraszam do złożenia oferty na Wykonanie projektu rozbiórki szaletu zlokalizowanego przy ul. Gen.W.Sikorskiego na działce nr 1/6 z obrębu 4 oraz wykonanie projektu budowlanego zagospodarowanie terenu zlokalizowanego na działce 1/6 oraz częściowo na działkach 1/2, 1/7, 56 i 162 z obrębu 4.
I. Zamawiający
Nazwa: Gmina miasto Chełmża
Adres: ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża
NIP: 879 258 24 81
REGON: 871118690
II. Opis Przedmiotu zamówienia
1. OPIS OGÓLNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
a/ wykonanie dokumentacji rozbiórki istniejącego nieczynnego szaletu przy ul. Gen.W.Sikorskiego w Chełmży (działka nr 1/6 z obrębu 4), uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę,
b/ wykonanie projektu budowlanego zagospodarowanie terenu zlokalizowanego przy ul. Gen.W.Sikorskiego w Chełmży na działce 1/6 oraz częściowo na działkach 1/2, 1/7, 56 i 162 z obrębu 4 (uzyskanie wszystkich niezbędnych do realizacji zamierzenia uzgodnień i warunków tj. energetycznych, wodnych, itp.).
Przedmiot zamówienia należy zaprojektować zgodnie z wymogami technicznymi i nomami w zakresie budowy chodników, oświetlenie zewnętrznego, instalacji wodociągowych, elektrycznych, zgodnie z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz z wymogami Zamawiającej określonymi w pkt. 1.2.
Prace projektowe będą obejmowały nieruchomości stanowiące własność komunalną (działka nr 1/6 oraz częściowo działki nr 1/2, 1/7 i 162 z obr. 4) oraz częściowo nieruchomości zarządzane przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy (działka nr 56 z obr. 4).
1.2. Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych:
Ukształtowanie placu
Zakłada się niwelację terenu oraz włączenie działki nr 1/6 z obr. 4, do otwartej przestrzeni. Z uwagi na przecięcie naturalnych ciągów pieszych teren działki przedzielono niskimi obiektami mającymi przywodzić na myśl relikty murów gotyckich (3 sztuki w tym jedna z zadaszeniem drewnianym lub kompozytowym imitującym drewno). Wykonane miałyby być z cegły klinkierowej, a ich kontynuacją na posadzce placu byłyby pasy z tego samego materiału. Do obiektów - murków, na których zamontowane zostałyby również ławki (na każdym z murków 3 ławki z desek kompozytowych), przylegałyby pasy zieleni. Zaprojektować je należy jako tereny obsadzone trawami i iglakami. Zieleń byłaby podświetlana, oświetleniem zamontowanym w murkach. Podobne pasy zieleni przewidziano od strony wschodniej oraz od ul. A.Mickiewicza. Teren uzupełniają dwa ekspozytory stojące (z ekranem dotykowym) ustawione jeden w południowo – wschodnim narożniku, drugi w północno – zachodnim narożniku.
Pracami brukarskimi zostanie również objęta działka nr 1/2 z obr. 4 w ok. 80 % zakresie – wymiana nawierzchni.
Zieleń
Koncepcja Zamawiającej zakłada zlokalizowanie pasów zieleni przy obiektach z klinkieru, przy wschodniej granicy działki oraz przy ul. A.Mickiewicza. Dwa ostatnie z nich mają mieć charakter izolujący. Pasy zieleni zawierałyby różne rodzaje ozdobnych traw oraz iglaki płożące z uzupełnieniem podłoża geowłókniną i kamieniem granitowym. W ramach ww. pasów przewiduje się nasadzenie 10 -12 drzew niskopiennych dobrze znoszących cięcie koron - 4-5 z nich miałyby znaleźć się w pasie przy ruchliwej ulicy, pozostałe od strony wschodniej tj. istniejącego pasażu handlowego. Zieleń wysoką w pasach izolujących uzupełniałaby trawy i iglaki z uzupełnieniem podłoża geowłókniną i kamieniem granitowym. W pasach przylegających do klinkierowych obiektów zieleń stanowić będą ozdobne trawy i iglaki.
Nawierzchnia
Koncepcja Zamawiającej zakłada wyłożenie posadzki placu kostką betonową – straobrukiem gr. 6 cm (w odcieniach szarości i grafitu) oraz klinkierem.
Szacunkowe zestawienie powierzchni:
- klinkier - ok. 60 m2,
- kostka betonowa - starobruk (kolor szary) - ok. 140 m2,
- kostka betonowa – starobruk (kolor grafitowy) - ok. 140 m2,
Oświetlenie
Przewiduje się ustawienie dwóch punktów oświetleniowych z drewna klejonego, lub z kompozytu imitującego drewno. Źródło światła ledowe w kolorze żółtym. Dodatkowe oświetlenie w obiektach klinkierowych (7 punktów świetlnych na jeden element klinkierowy) od strony pasów zieleni.
Wyposażenie
Najważniejsze elementy wyposażenia zintegrowano z obiektami klinkierowymi. Ławki przewidziane zostały jako kompozytowe (imitacja drewna, szczebelkowe). Planowane są dwa pionowe ekspozytory zaprojektowane w obudowie z cegły klinkierowej, w której zaplanowano umieszczenie ekranów dotykowych o przekątnej 23 cali. Ekspozytory powinny pełnić funkcję informacyjną i ekspozycyjną (plan miasta, informacje z życia kulturalnego, ciekawostki historyczne). Ważnym jest, aby wszystkie ekspozytory były odpowiednio zabezpieczony przed negatywnym oddziaływaniem warunków atmosferycznych. Ekspozytory powinny być wyposażone w urządzenia pozwalające na zmianę wyświetlanych materiałów. Materiały startowe przygotowuje wykonawca w oparciu o materiały dostarczone przez Zamawiającą.
Zegar w postaci wyświetlacza ze stacją meteo, przewidziano przy środkowym obiekcie klinkierowym. Stacja meteo powinna pozwolić na wyświetlenie obok zegara, następujących danych: temperatura, ciśnienie, wilgotność, zanieczyszczenie pyłami PM 2,5 i PM 10.
Należy również przewidzieć ustawienie stojaka na rowery na 6 stanowisk, dwóch koszy na odpady - kosze kompozytowe odporne na wandalizm nawiązujące wyglądem do całości projektu.
Przy projektowaniu przyłącza wody do celów technicznych należy uwzględnić wyprowadzenie przyłącza w taki sposób aby umożliwić podłączenie urządzeń do podlewania czy też kurtyny wodnej.
Wizualizacje i rzut dołączone do niniejszego programu należy potraktować jako materiał pomocniczy. Jednakże koncepcja urbanistyczna w nich zawarta powinna być uwzględniona z niewielkimi poprawkami przy wycenie zadania jak i późniejszym przygotowaniu dokumentacji projektowej.
1.3. Aktualne uwarunkowania wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Ustawa z dnia 07 lipca 1994r. – Prawo budowlane.
- Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego.
- Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych.
- Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzajów i zakresu opracowań geodezyjno – kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie.
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 24 lipca 2015 r. w sprawie wzorów: wniosku o pozwolenie na budowę, oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, decyzji o pozwoleniu na budowę, oraz zgłoszenia budowy i przebudowy budynku mieszkalnego jednorodzinnego.
- Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
1.4. Ogólne wymagania Zamawiającej
Wymagania dla prac projektowych :
- Projektowane elementy należy dostosować do opracowanego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Chełmży.
- Mapę do celów projektowych zakupi Wykonawca natomiast wypisy i wyrysy z planu zagospodarowania przestrzennego dostarczy Zamawiająca (w załączeniu).
- Wykonawca uzyska wszystkie niezbędne warunki przyłączeniowe i techniczne do wykonania przyłącza wodnego i elektrycznego oraz uzgodnienia konserwatorskie.
- Zakres i formę dokumentacji rozbiórkowej oraz dokumentacji projektowej, umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na budowę i realizację zadania należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
- Przed sporządzeniem dokumentacji ostatecznej, należy przedstawić do akceptacji Zmawiającej projekt zagospodarowania terenu uwzględniający wymagania określone w pkt. 1.2. Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych.
- Opracowanie projektów wykonawczych z uwzględnieniem wymagań wynikających z przepisów szczególnych w formie planów rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznacznie określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, dokładną lokalizację i uwarunkowania ich wykonania. Projekty budowlane i wykonawcze muszą być przedstawione do akceptacji Zamawiającej.
- Opracowanie i przedstawienie Zamawiającej do zatwierdzenia szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
- Uzyskanie na podstawie upoważnień otrzymanych od Zamawiającej wymaganych obowiązującymi przepisami stosownych opinii, uzgodnień i pozwoleń od odpowiednich organów.
- Wykonawca sporządzi własny harmonogram szczegółowy wykonania prac projektowych, uzyskania poszczególnych opinii, uzgodnień i decyzji oraz wykonania robót budowlanych i przedłoży go zamawiającemu do akceptacji.
- Ilości egzemplarzy opracowań projektowych dla Zamawiającej:
- projekty budowlano – wykonawczy – 5 egz. W wersji papierowej oraz wersja elektroniczna,
- pozostałe opracowania – 2 egz. w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna.
- Wykonawca sporządzi poszczególne opracowania projektowe, w ilości niezbędnej do uzyskania wymaganych opinii, uzgodnień i decyzji oraz dla potrzeb wykonawstwa robót.
- Wszystkie materiały wyjściowe, uzgodnienia, decyzje pozyskuje własnym staraniem Wykonawca. Zamawiająca udzieli mu w tym celu stosownych upoważnień.
- Wykonawca dołączy do projektu oświadczenie, iż jest on wykonany zgodnie
z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi oraz, że został wykonany
w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. - Kompletny projekt wykonawczy przed rozpoczęciem prac budowlanych musi być zatwierdzony przez Zamawiającą.
- Koncepcja urbanistyczna zawierająca rzut i dwie wizualizacje terenu objętego zamierzeniem. Niniejszy rzut i wizualizacje należy potraktować jako materiał pomocniczy. Jednakże koncepcja urbanistyczna w nich zawarta powinna być uwzględniona z niewielkimi poprawkami przy przygotowaniu dokumentacji projektowej.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
- sporządzenie i uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i decyzji koniecznych do wykonania inwestycji (opinii, warunków technicznych, uzgodnień itp.),
- opracowanie po pięć egzemplarzy projektu rozbiórki i projektu budowlanego lub budowlano-wykonawczego. Projekt należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami i opiniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę/lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych,
- opracowanie szczegółowych kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami. Kosztorysy i przedmiary należy przygotować na wyodrębnionych egzemplarzach dla poszczególnych rodzajów prac,
- opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- przeprowadzenie procedury oceny oddziaływania na środowisko wraz z przygotowaniem niezbędnych załączników do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, jeśli będzie wymagana,
- skuteczne złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Toruniu.
- do wszystkich projektowanych robót należy stosować materiały o standardzie właściwym do tego typu obiektów,
- materiały i technologie przyjęte przez projektanta powinny mieć określone wymagane parametry techniczne oraz podane warunki, jakie należy spełnić dla zapewnienia równoważności materiałów,
- przeniesienie na rzecz Zamawiającego praw autorskich do wykonanej dokumentacji projektowej.
Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (klasyfikacji CPV)
CPV 71220000-6 – Usługi projektowania architektonicznego
71300000-1 – Usługi Inżynieryjne
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w załączniku nr 2 do niniejszego ogłoszenia – istotne postanowienia umowy.
III. Termin wykonania zamówienia
Zamawiający oczekuje wykonania przedmiotowej usługi w terminie do dnia 28 września 2018 r.
IV. Wynagrodzenie
Za wykonanie przedmiotu zamówienia strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe brutto. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy.
V. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji zamówień o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców na zasadzie „Spełnia/ Nie spełnia”.
VI. Kryteria oceny ofert i sposób ich obliczania
Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Nr |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
Cena |
|
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca – 100.
Kryterium – Cena
Każda oferta poddana ocenie otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą ze wzoru:
P(x) =Cmin/Cx×100
gdzie:
P(x) – liczba punktów otrzymanych przez ofertę „x” w kryterium Cena
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Cx – cena podana w badanej ofercie
Maksymalna liczba punktów, które może być przyznana ofercie: 60.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów przyznaną wg wzorów wskazanych powyżej.
VII. Miejsce, termin i sposób składania ofert
Ofertę cenową w kwocie brutto z wyszczególnieniem kwot netto oraz VAT należy przesłać na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania, do dnia 22 czerwca 2018 r. (Liczy się data faktycznego dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego a nie data stempla pocztowego nadania listu), na adres Urzędu Miasta Chełmży ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża - pocztą tradycyjną lub elektroniczną na adres gkmum@post.pl z dopiskiem „Wykonanie projektu rozbiórki szaletu zlokalizowanego przy ul. Gen.W.Sikorskiego na działce nr 1/6 z obrębu 4 oraz wykonanie projektu budowlanego zagospodarowanie terenu zlokalizowanego na działce 1/6 oraz częściowo na działkach 1/2, 1/7, 56 i 162 z obrębu 4”.
Oferty złożone po terminie oraz niezgodnie ze sposobem złożenia określonym w zapytaniu nie będą rozpatrywane.
VIII. Dodatkowe informacje
Zamawiający przewiduje możliwości zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach:
- zmiany obowiązującej stawki podatku VAT – jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę,
- zmiany będące następstwem działania organów administracji publicznej, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. – Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy maksymalnie o 60 dni,
- rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy – w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
W przypadku pojawienia się jakichkolwiek pytań i wątpliwości proszę o kontakt z osobą prowadzącą postępowanie, z p. Krzysztof Kubera, kuberak@um.chelmza.pl pod numerem telefonu 56 639 23 48 lub p. Zdzisław Stasik, stasikz@um.chelmza.pl, 56 639-23-35.
IX. Załączniki
- Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy
- Załącznik Nr 2 – Istotne postanowienia umowy
Z-CA BURMISTRZ
mgr Marek Kuffel
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Krzysztof Kuberadata wytworzenia: 2018-06-14
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-06-14 13:58
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Krzysztof Kuberadata wytworzenia: 2018-06-14
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-06-14 13:58
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Krzysztof Kuberadata wytworzenia: 2018-06-14
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-06-14 13:58
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Krzysztof Kuberadata wytworzenia: 2018-06-14
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-06-14 13:58