Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

Zaproszenie do złożenia oferty na opracowanie audytu energetycznego oraz kompletnej dokumentacji budowlanej modernizacji energetycznej budynków Urzędu Miasta Chełmży zlokalizowanych na terenie miasta Chełmży.

Chełmża, dnia 06.07.2018 r.

GKM.271.2.13.2018

Zaproszenie do złożenia oferty

Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 30 000 euro, prowadzone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.).

W związku z planowaną realizacją zadania inwestycyjnego polegającego na wykonaniu prac w zakresie kompleksowej modernizacji energetycznej budynków użyteczności publicznej funkcjonujących na terenie miasta Chełmży oraz zbliżającym się naborem wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie projektów ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Poddziałania 3.5.1. Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym w ramach ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, zapraszam do złożenia oferty na opracowanie audytu energetycznego oraz kompletnej dokumentacji budowlanej modernizacji energetycznej budynków Urzędu Miasta Chełmży zlokalizowanych na terenie miasta Chełmży.

 

I. Zamawiający

Nazwa:                 Gmina miasto Chełmża

Adres:                  ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża

NIP:                     879 258 24 81

REGON:              871118690

 

II. Opis Przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje opracowanie wielobranżowej dokumentacji technicznej oraz audytów dla zadania inwestycyjnego polegającego na wykonaniu prac w zakresie kompleksowej modernizacji energetycznej dla budynków Urzędu Miasta Chełmży położonych w Chełmży.

Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu pn. „Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej na terenie miasta Chełmży”.

Przedmiot zamówienia dotyczy przygotowania audytu energetycznego oraz na jego podstawie wykonania kompletnej dokumentacji usprawnień termomodernizacyjnych.

Proponowane rozwiązania projektowe powinny uwzględniać zastosowanie rozwiązań kompensacyjnych wynikających z przeprowadzonej analizy ornitologicznej i chiropterologicznej udostępnionej przez zamawiającego.

Zakres dokumentacji projektowej obejmuje budynki Urzędu Miasta położone w Chełmży przy ulicy:

  1.  Gen. J. Hallera 2 - działka nr 77 obręb 04  (duży i mały ratusz),
  2.  Gen. J. Hallera 19 - działka nr 45 obręb 03 (budynek MOPS).

Zamawiający informuje, że budynki zlokalizowane przy ulicy Gen. J. Hallera 2 wpisane są do rejestru zabytków natomiast budynek znajdujący się przy ulicy Gen. J. Hallera 19 znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej.

Zamawiający nie posiada inwentaryzacji budynków wymienionych w opisie.

Dokumentacja powinna zawierać wszystkie niezbędne uzgodnienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, warunkami technicznymi i normami, na podstawie oględzin obiektu, przyjętej przez zamawiającego oferty oraz zawartej umowy.

Dokumentacja projektowa ma służyć:  

  • uzyskaniu stosownych decyzji administracyjnych i dokonaniu zgłoszeń wymaganych w procesie inwestycyjnym,
  • jako opis przedmiotu zamówienia do postępowania przetargowego w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych,
  • realizacji na jej podstawie pełnego zakresu robót budowlanych, właściwego ich wykonania oraz dokonania odbioru robót budowlanych.

 

Zamówienie obejmuje w szczególności:

  1. sporządzenie i uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i decyzji koniecznych do wykonania inwestycji (opinii, warunków technicznych, uzgodnień itp.),
  2. opracowanie pięciu egzemplarzy projektu budowlanego lub budowlano-wykonawczego. Projekt należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami i opiniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę/lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych,
  3. opracowanie szczegółowych kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami. Kosztorysy i przedmiary należy przygotować na wyodrębnionych egzemplarzach dla poszczególnych budynków,
  4. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
  5. opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
  6. przeprowadzenie procedury oceny oddziaływania na środowisko wraz z przygotowaniem niezbędnych załączników do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia,
  7. skuteczne złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub  zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Toruniu,
  8. opracowanie audytu energetycznego dla poszczególnych budynków zawierający analizę efektu ekologicznego oraz wyliczenia redukcji wartości stężeń pyłu zawieszonego PM 10 (zgodnie z wytycznymi IZ RPO WK-P).

 

Przedmiot umowy obejmuje ponadto:

  1. uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień w zakresie projektowanych rozwiązań,
  2. uzyskanie pozytywnej opinii Kujawsko-Pomorskiego Biura Planowania Przestrzennego i Regionalnego we Włocławku, odnośnie zgodności ze Standardami w zakresie kształtowania ładu przestrzennego w województwie kujawsko-pomorskim,
  3. przygotowanie dokumentów do wystąpienia przez Zamawiającego o wymagane decyzje administracyjne, w tym  decyzję o pozwoleniu na budowę /lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane – do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, decyzję o pozwoleniu na usunięcie drzew i krzewów i/lub nasadzenia zastępcze (jeśli będzie wymagana) i inne wymagane przy projektowaniu i realizacji przedsięwzięcia - stosowne kompletne wnioski  z wymaganymi załącznikami do podpisu przez Zamawiającego,
  4. do wszystkich projektowanych robót należy stosować materiały o standardzie właściwym do tego typu obiektów,
  5.   materiały i technologie przyjęte przez projektanta powinny mieć określone wymagane parametry techniczne oraz podane warunki, jakie należy spełnić dla zapewnienia równoważności materiałów,
  6. przeniesienie na rzecz Zamawiającego praw autorskich do wykonanej dokumentacji projektowej.

 

Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (klasyfikacji CPV)

CPV                     71220000-6 – Usługi projektowania architektonicznego

Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w załączniku nr 2 do  niniejszego ogłoszenia – istotne postanowienia umowy.

 

III. Termin wykonania zamówienia

Zamawiający oczekuje wykonania przedmiotowej usługi w terminie do dnia 28 września 2018r.

 

IV. Wynagrodzenie

Za wykonanie przedmiotu zamówienia strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe brutto. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy.

 

V. Kryteria oceny ofert i sposób ich obliczania

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.

Każda oferta poddana ocenie otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z działania:

P(x)=(Cmin /Cx)*100

P(x) – liczba punktów otrzymanych przez ofertę „x”

Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych

Cx – cena oferty „x”

Maksymalna liczba punktów, które może być przyznana ofercie: 100.

 

VI. Miejsce, termin i sposób składania ofert

Ofertę cenową w kwocie brutto z wyszczególnieniem kwot netto oraz VAT należy przesłać na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania, do dnia 18 lipca 2018 r. (Liczy się data faktycznego dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego a nie data stempla pocztowego nadania listu), na adres Urzędu Miasta Chełmży ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża  - pocztą tradycyjną  lub elektroniczną na adres gkmum@post.pl z dopiskiem  „Oferta na opracowanie dokumentacji technicznej – termomodernizacja budynków Urzędu Miasta Chełmży”.

Oferty złożone po terminie oraz niezgodnie ze sposobem złożenia określonym w zapytaniu nie będą rozpatrywane.

 

VII. Dodatkowe informacje

Zamawiający przewiduje możliwości zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach:

  1. zmiany obowiązującej stawki podatku VAT – jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę,
  2. zmiany będące następstwem działania organów administracji publicznej, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. – Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy maksymalnie o 15 dni,
  3. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy – w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.

 

Przewiduje się, iż projekt będzie współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Poddziałania 3.5.1. Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym w ramach ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

W przypadku pojawienia się jakichkolwiek pytań i wątpliwości proszę o kontakt z osobą prowadzącą postępowanie, z p. Bartoszem Danielewiczem, danielewiczb@um.chelmza.pl pod numerem telefonu  56 639 23 47.

 

VIII. Załączniki

- Załącznik Nr 1 Formularz ofertowy

- Załącznik Nr 2 – Istotne postanowienia umowy

 

Marek Kuffel

Zastępca Burmistrza Miasta Chełmży

tel. 56 639 23 35

drukuj (Zaproszenie do złożenia oferty na opracowanie audytu energetycznego oraz kompletnej dokumentacji budowlanej modernizacji energetycznej budynków Urzędu Miasta Chełmży zlokalizowanych na terenie miasta Chełmży.)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Kołaszyńska
    data wytworzenia: 2018-07-10
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2018-07-10 12:21

Załączniki

Metryka

  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2018-07-10 12:21

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI PONIŻEJ 30 TYS. EURO na opracowanie audytów energetycznych oraz wielobranżowej dokumentacji technicznej dla zadania inwestycyjnego polegającego na wykonaniu prac w zakresie kompleksowej modernizacji energetycznej dla budynków Urzędu Miasta Chełmży, położonych przy ulicy Gen. J. Hallera 2 i 19 w Chełmży.

Chełmża, dnia 20.07.2018 r.

GKM.271.2.13.2018

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI PONIŻEJ 30 TYS. EURO

Niniejszym informuję, iż w wyniku przeprowadzonego przez gminę miasto Chełmża, naboru ofert cenowych na opracowanie audytów energetycznych oraz wielobranżowej dokumentacji technicznej dla zadania inwestycyjnego polegającego na wykonaniu prac w zakresie kompleksowej modernizacji energetycznej dla budynków Urzędu Miasta Chełmży, położonych przy ulicy Gen. J. Hallera 2 i 19 w Chełmży, w terminie do dnia 18 lipca 2018 r., na adres Urzędu Miasta Chełmży wpłynęły 4 oferty. Wszystkie złożone oferty spełniły warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu o zamówieniu.

Mając na uwadze powyższe, wyboru wykonawcy przedmiotowego zadania dokonano spośród 4 złożonych ofert. Jedynym kryterium wyboru była cena. Najkorzystniejszą ofertę za realizację przedmiotu zamówienia zaproponowała firma COREMATIC- Jarosław Pierzchawka z siedzibą w Gliwicach przy ul. Lipowej 14.

Powyższa oferta spełnia wszystkie wymagania formalne określone w ogłoszeniu o zamówieniu, a zaproponowana cena za opracowanie audytów energetycznych oraz wielobranżowej dokumentacji technicznej, zgodnie z opisem zawartym w ogłoszeniu, w kwocie 36 654,00  zł brutto, jest najniższą spośród wszystkich ważnych ofert złożonych w ramach niniejszego postępowania.

Jednocześnie dziękujemy za zainteresowanie i złożenie ofert w ramach przeprowadzonego naboru.

 

Burmistrz Miasta Chełmży

/-/ Jerzy Czerwiński

drukuj (INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI PONIŻEJ 30 TYS. EURO na opracowanie audytów energetycznych oraz wielobranżowej dokumentacji technicznej dla zadania inwestycyjnego polegającego na wykonaniu prac w zakresie kompleksowej modernizacji energetycznej dla budynków Urzędu Miasta Chełmży, położonych przy ulicy Gen. J. Hallera 2 i 19 w Chełmży.)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Kołaszyńska
    data wytworzenia: 2018-07-23
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2018-07-23 11:42

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 422428
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2022-10-19 07:59:30