Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiąclipiec 2025» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na wykonanie zadań publicznych związanych z realizacją zadań samorządu gminy w 2024 roku przez organizacje prowadzące działalność pożytku publicznego

Działając na podstawie art. 11 ust. 2 i art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571.)

 

BURMISTRZ MIASTA CHEŁMŻY

ogłasza:

otwarty konkurs ofert na wykonanie zadań publicznych

związanych z realizacją zadań Gminy Miasta Chełmży w roku 2024 w zakresie wspierania:

 

DZIAŁAŃ  NA RZECZ PRZECIWDZIAŁANIA  UZALEŻNIENIOM I PATALOGIOM SPOŁECZNYM

 

I.  Rodzaj i formy realizacji zadania.

 

Zadanie, o którym mowa wyżej powinno być wykonywane poprzez realizację przedsięwzięć z zakresu:

1.       Profilaktyka poprzez sport w Punktach Profilaktycznych przy klubach sportowych, stowarzyszeniach oraz pozostałych jednostkach nie należących do sektora finansów publicznych.

2.       Cele zadania:

1) minimalizowanie występowania negatywnych zjawisk społecznych wśród dzieci i młodzieży poprzez wyrabianie nawyków aktywnego spędzania czasu wolnego oraz promocję zdrowego, trzeźwego i aktywnego stylu życia,

2) wzrost poziomu wiedzy dzieci i młodzieży o zagrożeniach wynikających z uzależnień od alkoholu, substancji psychoaktywnych, uzależnień behawioralnych i innych zachowań ryzykownych,

3) rozwijanie umiejętności współpracy w grupie, stosowanie zasad fair play w czasie treningów i zawodów.

3.       Przedsięwzięcia realizowane w ramach zadania – obszary współpracy :

1) organizacja  zajęć, treningów, meczy, zawodów oraz innych imprez sportowych i rekreacyjnych dla dzieci i młodzieży, w szczególności z rodzin ubogich i zagrożonych dysfunkcjami społecznymi,

2) organizacja kampanii, akcji, happeningów o tematyce profilaktyki alkoholowej przeciwdziałania przemocy,

3) prowadzenie warsztatów profilaktycznych, spotkań i prelekcji dot. profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy.

4.        Beneficjenci zadaniakluby sportowe, stowarzyszenia oraz pozostałe jednostki nie należące do sektora finansów publicznych.

5.       Koszty pokrywane z dotacji:

1) zakup nagród i upominków związanych z tematyką sportowo-rekreacyjno-turystyczną,

2) zakup niezbędnego sprzętu sportowego,

3) ekwiwalenty sędziowskie,

4) wynajem obiektów oraz urządzeń sportowych i rekreacyjnych,

5) płace kadry prowadzącej zajęcia sportowo-rekreacyjne i profilaktyczne,

6) transport,

7) obsługa medyczna i techniczna,

8) usługi poligraficzne (np. druk afiszy i ulotek informujących o zagrożeniach wynikających z uzależnień od alkoholu substancji psychoaktywnych, uzależnień behawioralnych i innych zachowań ryzykownych,

9) pozostałe koszty administracyjne.

6.       Pozostałe koszty administracyjne zaliczone do płatnych z dotacji to, m.in.:

1) koszty innego personelu bezpośrednio zaangażowanego w zarządzanie, rozliczanie, monitorowanie, obsługę zadania lub prowadzenie innych działań administracyjnych, w tym w szczególności koszty wynagrodzeń tych osób, ich delegacji służbowych i szkoleń,

2) koszty utrzymania powierzchni niezbędnych do realizacji zadania (m.in.: czynsz, najem, opłaty administracyjne) - opłaty za energię elektryczną, cieplną, gazową i wodę, opłaty przesyłowe, opłaty za odprowadzanie ścieków w zakresie związanym z realizacją zadania do maksymalnie do 30% kosztów przyznanej dotacji,

3) koszty usług pocztowych, telefonicznych, internetowych, kurierskich, związanych z realizacją zadania,

4) koszty środków czystości, materiałów biurowych i artykułów piśmienniczych.

7.       Forma realizacji zadania: wsparcie lub powierzenie.

 

II. Środki przeznaczone na realizację zadania w 2023 r. oraz 2024 roku.

 

1.       Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania w roku 2023 wyniosła  201.000 zł

 

2.       Na realizację zadania w roku 2024  planuje się przeznaczyć kwotę łączną w wysokości  236.000

- na dotacje celowe z budżetu na wspieranie zadań zleconych do realizacji stowarzyszeniom, oraz pozostałym jednostkom nie należącym do sektora finansów publicznych.

 

3.       W roku 2023 r. zostało zrealizowanych 5 zadań publicznych tego samego rodzaju:

 

Nazwa podmiotu i data złożenia oferty

Wnioskowana kwota

Nazwa zadania

Klub Sportowy „Legia” Chełmża

Punkt profilaktyczny

05.09.2022 r.

 

 

 

80 000,00 zł.

Działalność Punktu Profilaktycznego – zadania związane                                                        z przeciwdziałaniem uzależnieniom i patologiom społecznym „Profilaktyka nie musi być nudna”.                                                   

Klub Sportowo -Turystyczny „Włókniarz”                      Punkt profilaktyczny

08.09.2022 r.

 

 

 

60 000,00 zł.

Działalność Punktu Profilaktycznego – zadania związane                                                        z przeciwdziałaniem uzależnieniom i patologiom społecznym pn. „MAGIA SPORTU jako alternatywa uzależnień.

Akademia Piłkarska „GOL” Chełmża

Punkt Profilaktyczny

12.09.2022

 

 

 

3 000,00 zł.

Działalność Punktu Profilaktycznego – zadania związane                                                        z przeciwdziałaniem uzależnieniom i patologiom społecznym pn. „Uzależnia mnie tylko sport jako sposób przeciwdziałaniom uzależnieniom”  

Chełmżyńskie Towarzystwo

Wioślarskie 1927                                     Punkt profilaktyczny

13.09.2022 r.

           

           

           10 000,00 zł.

Działalność Punktu Profilaktycznego – zadania związane                                                        z przeciwdziałaniem uzależnieniom i patologiom społecznym pn. Sport to zdrowieudział we współzawodnictwie sportowym” .

Międzyszkolny Klub Sportowy                                     Punkt profilaktyczny

16.09.2022 r.

           

           

           10 000,00 zł.

Działalność Punktu Profilaktycznego – zadania związane                                                        z przeciwdziałaniem uzależnieniom i patologiom społecznym pn. Wybieram marzenia a nie uzależnienia” .

 

 4.  W przypadku wyboru oferty realizacja zadania nastąpi w trybie wspierania wykonania zadania, przy czym udział procentowy ze środków budżetu Gminy Miasta Chełmży nie może        przekroczyć 90%  całkowitych kosztów zadania.

 III. Zasady przyznawania dotacji/ zlecenia wykonania zadania.

 1.   Zlecenie zadania i udzielanie dotacji następuje z odpowiednim zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571).

2. Wysokość dotacji może być niższa niż wnioskowana w ofercie. W takim przypadku oferentowi  przysługuje prawo negocjowania zmniejszenia zakresu rzeczowego zadania lub rezygnacji z jego realizacji.

4.       Burmistrz Miasta Chełmży może odmówić podmiotowi wyłonionemu w konkursie przyznania dotacji i podpisania umowy w przypadku, gdy okaże się, iż rzeczywisty zakres realizowanego zadania znacząco odbiega od opisanego w ofercie, podmiot lub jego reprezentanci utracą zdolność do czynności prawnych, zostaną ujawnione nieznane wcześniej okoliczności podważające wiarygodność merytoryczną lub finansową oferenta.

5.       Za środki własne niefinansowe uważa się środki własne o charakterze osobowym lub rzeczowym, nie powodującym powstania faktycznego wydatku pieniężnego. Jako wkład osobowy wnoszona może być nieodpłatna, dobrowolna praca członka organizacji lub wolontariusza, a jako wkład rzeczowy - przedmioty służące realizacji zadania publicznego.

5.   W ramach udziału własnego oferenci mają możliwość wniesienia wkładu osobowego (w tym pracy społecznej członków i świadczeń wolontariuszy) do wysokości 10% całkowitych kosztów zadania, pod warunkiem przestrzegania następujących zasad:

1)      zakres, sposób i liczba godzin wykonywania pracy przez wolontariusza muszą być określone w porozumieniu zawartym zgodnie z art. 44 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,

2)      wolontariusz powinien posiadać kwalifikacje i spełniać wymagania odpowiednie do rodzaju i zakresu wykonywanej pracy,

3)      jeżeli wolontariusz wykonuje pracę taką jak stały personel, to kalkulacja wkładu pracy wolontariusza winna być dokonana w oparciu o stawki obowiązującego dla tego personelu; jeżeli  wykonuje prace wymagające odpowiednich kwalifikacji, to kalkulacja wkładu pracy wolontariusza winna być dokonana w oparciu o obowiązujące stawki rynkowe; w pozostałych przypadkach przyjmuje się, iż wartość pracy wolontariusza nie może przekroczyć kwoty 19 zł za jedną godzinę pracy. 

6.  Podmiot realizujący zadanie publiczne zobowiązany jest do zapewnienia dostępności architektonicznej, cyfrowej oraz informacyjno - komunikacyjnej osobom ze szczególnymi potrzebami, co najmniej  w zakresie określonym przez minimalne wymagania, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz.U z 2022 r., poz. 2240); zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami następuje, o ile jest to możliwe, z uwzględnieniem uniwersalnego projektowania. W przypadku niemożności zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie określonym w ust. 6, zobowiązany jest do zapewnienia tym osobom odpowiednio dostępu alternatywnego, o którym mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami lub alternatywnego sposobu dostępu, o którym mowa w art. 7 ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 848).

 

7.Rozliczenie projektu następuje poprzez założone w ofercie rezultaty. Brak lub nieosiągnięcie rezultatów wskazanych we wniosku o dofinansowanie, może stanowić podstawę do obniżenia przyznanej dotacji i jej zwrotu, lub stanowić podstawę do zwrotu całego dofinansowania. 

8.   Szczegółowe i ostateczne warunki realizacji, finansowania i rozliczania zadania reguluje umowa zawarta pomiędzy oferentem a Gminą Miastem Chełmżą.

 

IV. Warunki realizacji zadania.

 

1.      Zadanie winno być zrealizowane w roku 2024 z zastrzeżeniem, iż szczegółowe terminy wykonania  zadań określone zostaną w umowach.  

2.      Zadanie winno być zrealizowane z najwyższą starannością zgodnie z zawartą umową oraz obowiązującymi standardami i przepisami  w zakresie opisanym w ofercie.

3.      Zadanie winno być wykonane dla jak największej liczby mieszkańców  Chełmży.

 

V. Wymagana dokumentacja:

1. Należy złożyć:
            1) w przypadku, gdy oferent nie podlega wpisowi w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innej ewidencji  – kopię aktualnego wyciągu z innego rejestru lub ewidencji, ewentualnie inny dokument potwierdzający status prawny oferenta. Odpis musi być zgodny ze stanem faktycznym i prawnym, niezależnie od tego, kiedy został wydany;
            2) w przypadku wyboru innego sposobu reprezentacji oferentów składających ofertę, niż wynikający z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego właściwego rejestru, dokument potwierdzający upoważnienie do działania w imieniu oferenta(-ów) w przypadku oddziału terenowego organizacji składającej ofertę, którego organy nie posiadają statutowego uprawnienia do reprezentacji – pełnomocnictwo zarządu głównego dla przedstawicieli ww. oddziału do składania oferty oraz ewentualnego podpisania umowy o realizację zadania publicznego.

           3) statut organizacji pozarządowej, z wpisem o prowadzeniu Punktu Profilaktyki narkomanii, alkoholizmu i innych uzależnień. 

V. Termin składania ofert.

 1.    W otwartym  konkursie ofert  mogą  uczestniczyć organizacje pozarządowe oraz  podmioty  określone w  art. 3, ust. 3 ustawy z dnia 24  kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571) prowadzące działalność statutową w zakresie objętym konkursem.

2    Podmioty uprawnione do udziału w postępowaniu konkursowym, składają pisemne oferty realizacji zadania (odrębnie na każde zadanie) wg wzoru określonego w Rozporządzeniu  

      Przewodniczącego Komitetu ds. Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 roku w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2018 roku, poz. 2057).

3    Oferty muszą być podpisane i opieczętowane przez oferenta.

4    Do oferty należy dołączyć:

            - aktualny odpis z rejestru (ważny do 3 miesięcy od daty wystawienia);

            - statut, w którym jest zapis o prowadzeniu punktu profilaktycznego dot. uzależnień.

5   Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta Chełmży, ul. Hallera 2, 87-140 Chełmża w zamkniętych kopertach, opatrzonych napisem „Konkurs” oraz nazwą zadania (należy wpisać nazwę zadania z tekstu ogłoszenia konkursowego) – osobiście lub

drogą pocztową (decyduje data wpływu) w terminie do dnia 11 września 2024 roku, do godz.15.00.

6   Druk oferty realizacji zadania publicznego można pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta Chełmży: www.chelmza.pl  lub otrzymać w Wydziale Spraw Społecznych i Obywatelskich, ul. Hallera 2, 87-140 Chełmża;

7   Oferty złożone na innych drukach, niekompletne lub złożone po terminie zostaną odrzucone z przyczyn formalnych.

 

VI   Termin, tryb i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru ofert.

 

1.   Wybór ofert zostanie dokonany do dnia  17 września 2024 r.

2.   Wszystkie oferty spełniające kryteria formalne są oceniane przez Komisję konkursową powołaną przez Burmistrza Miasta Chełmży.

3        Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych nie będą podlegać rozpatrywaniu pod względem merytorycznym, z zastrzeżeniem pkt.4.

4.      Organizacje, których oferty nie spełniają wymogów formalnych, wzywani będą do uzupełnienia braków formalnych, które uzupełnić muszą w terminie 3 dni od dnia wezwania do ich uzupełnienia, przy czym możliwe do uzupełnienia lub do poprawki są:

a)         drobne błędy pisarskie i rachunkowe – należy dokonać przeliczeń w kosztorysie i tabeli procentowej, które nie naruszają w sposób osobisty czytelności oferty, w tym budżetu,

b)         potwierdzenia za zgodność z oryginałem na kopiach załączników.

 

5.    Przy ocenie ofert pod względem merytorycznym Komisja bierze po uwagę następujące

      kryteria:

 

1) wartość merytoryczna projektu (w tym zasięg i ranga zadania, uzasadnienie potrzeby realizacji zadania, określenie grupy docelowej, spójność zaplanowanych działań i ich rozplanowanie w czasie, znaczenie realizacji zadania dla społeczności i odbiorców oraz proponowaną jakość wykonania zadania – skala ocen od 0 (min) do 7 (max) pkt;

 

2) koszt realizacji projektu (czy budżet projektu jest kompleksowy, czytelny (zrozumiały), czy występuje adekwatność proponowanych kosztów do planowanych działań, zasadność przyjętych stawek jednostkowych w odniesieniu do cen rynkowych, relacje kosztów do planowanych rezultatów) - skala ocen od 0 (min) do 7 (max) pkt;

 

3) wysokość wnioskowanej dotacji od Gminy, porównanie jej z planowanymi źródłami dofinansowania projektu z innych źródeł oraz planowany wkład rzeczowy, osobowy (w tym świadczenia wolontariuszy i praca społeczna członków– skala ocen od 0 (min) do 3 (max) pkt;

 

4) możliwość realizacji zadania przez oferenta, w tym posiadanie zasobów rzeczowych                        i kadrowych (posiadany sprzęt, lokal, materiały oraz kompetencje osób zaangażowanych              w realizację zadania – zatrudnianych i wolontariuszy oraz partnerów i wykonawców) – skala ocen od 0 (min) do 4 (max) pkt;

 

5) doświadczenie oferenta w realizacji zadania o podobnym charakterze i zasięgu                          (w tym doświadczenia z dotychczasowej współpracy z Gminą Miasto Chełmża) – skala ocen od 0 (min) do 2 (max) pkt;

 

6) zakładane rezultaty realizacji zadania (w tym zakładane efekty ilościowe i jakościowe, trwałość efektów po zakończeniu realizacji zadania, znaczenie realizacji zadania dla społeczności i odbiorców) – skala ocen od 0 (min) do 7 (max) pkt;.

 

Minimalny próg umożliwiający przyznanie dotacji wynosi 60% sumy punktów możliwych do uzyskania.

 

6.   Komisja przedstawia własną propozycję wysokości dotacji na realizację poszczególnych

      projektów.

7.   Ocena Komisji wraz z propozycją wysokości dotacji jest przekazywana Burmistrzowi Miasta Chełmży, który podejmuje ostateczną decyzję.

8.      Wyniki otwartego konkursu ofert zostaną podane do wiadomości publicznej (w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełmży, na stronie internetowej Urzędu Miasta Chełmży oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w miejscu przeznaczonym na zamieszczanie ogłoszeń.

 

VIII. Postanowienia końcowe.

 

1. Wyłoniony podmiot będzie zobowiązany pod rygorem rozwiązania umowy do zamieszczania we wszystkich drukach i materiałach reklamowych związanych z realizacją zadania (plakatach, zaproszeniach, regulaminach, komunikatach itp.), a także w ogłoszeniach prasowych, reklamach itp. informacji o tym, że zadanie jest dotowane przez Gminę Miasto Chełmża.

2. Dotowany podmiot, zobowiązany będzie do:

                         1) wyodrębnienia w  ewidencji księgowej  środków otrzymanych na realizację umowy,

                   2) dostarczenia na wezwanie właściwej komórki organizacyjnej Urzędu Miasta oryginałów  dokumentów ( faktur, rachunków ) oraz dokumentacji, o której mowa wyżej, celem kontroli prawidłowości  wydatkowania dotacji  oraz  kontroli prowadzenia właściwej dokumentacji  z nią związanej,

                   3) kontrola, o której mowa wyżej, nie ogranicza prawa Gminy do kontroli  całości realizowanego zadania pod względem finansowym i  merytorycznym.

3. Wyniki konkursu przedstawione zostaną na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Chełmży oraz zostaną opublikowane na stronie internetowej Urzędu Miasta: www.chelmza.pl .

 

XI  Ochrona Danych Osobowych.

W związku z wykonywaniem Umowy dochodzi do wzajemnego udostępnienia przez Strony  danych osobowych osób zaangażowanych w zawarcie oraz wykonywanie Umowy (dalej jako „dane osobowe”).

1.      Przetwarzanie przez Strony danych osobowych będzie wykonywane  z zachowaniem przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz aktualnie obowiązujących przepisów krajowych dotyczących ochrony danych osobowych.

2.      Strony Umowy udostępniają dane w zakresie  umożliwiającym   należyte wykonania niniejszej Umowy.

3.      Dane osobowe każda ze Stron Umowy przetwarza we własnym imieniu w związku z podejmowaniem poszczególnych czynności mających na celu wykonanie niniejszej Umowy.

4.      W wyniku udostępnienia danych Strony Umowy stają się administratorem udostępnionych danych osobowych.

5.       Strony Umowy oświadczają i zapewniają, że przy przetwarzaniu udostępnionych wzajemnie danych osobowych wypełnią wszystkie obowiązki administratora danych wynikające z RODO.

6.      Strony Umowy oświadczają i zapewniają, że dysponują środkami wymaganymi na mocy art. 32 RODO. Strony Umowy oświadczają i zapewniają, że w odniesieniu do udostępnionych wzajemnie danych osobowych podejmują wszelkie środki wymagane na mocy  art. 32 RODO, tj. stosują odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić stopień bezpieczeństwa odpowiadający ryzyku naruszenia praw lub wolności osób fizycznych.

7.      Strony Umowy oświadczają, że w stosunku do osób, których dane zostały udostępnione na podstawie niniejszej Umowy, wykonają obowiązki informacyjne wynikające z art. 13 i 14 RODO – treść klauzuli informacyjnej dla osób reprezentujących kontrahenta w związku z podpisaniem umowy stanowi załącznik nr 1,  do niniejszej umowy, treść klauzuli informacyjnej dla osób, których dane zostaną udostępnione w celu wykonania niniejszej umowy zawiera załącznik nr 1a.

 

Załącznik nr 1 - klauzula informacyjna dla osób reprezentujących kontrahenta - stronę w umowie

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.,str.1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23 maja 2018 r., str. 2) –  zwanego dalej jako RODO informujemy, że:

1.    Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta Chełmży. Można się

z nim skontaktować w następujący sposób:

1)  listownie na adres siedziby: Urząd Miasta Chełmży, ul. Hallera 2, 87-140 Chełmża,

2)  e-mail: um@chelmza.pl  

3)  telefonicznie 56 6392330.

Do kontaktów w sprawie ochrony Państwa danych osobowych został wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym możecie Państwo się kontaktować wysyłając e-mail na adres: iodo@um.chelmza.pl    

 

2.    Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie

1)       art. 6 ust. 1 lit b, w celu zawarcia i wykonania umowy,

2)       art. 6 ust. 1 lit c w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z realizacji:

a)      ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,

b)      ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług,

c)      ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks cywilny

3)     art. 6 ust. 1 lit a RODO na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa, a przekażesz administratorowi z własnej inicjatywy więcej danych niż jest to konieczne dla załatwienia Państwa sprawy (tzw. działanie wyraźnie potwierdzające) np. podanie nr telefonu, adresu e-mail.

3.        Państwa dane osobowe możemy przekazywać i udostępniać wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa są nimi np.: podmioty świadczące telekomunikacyjne, pocztowe jednostki organizacyjne administratora wykonujące jego zadania ustawowe oraz inne podmioty publiczne, gdy wystąpią z takim żądaniem oczywiście w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Państwa dane mogą być udostępniane tylko gdy administratora upoważniają do tego obowiązujące przepisy

Państwa dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi np.: podmioty świadczące usługi informatyczne i inne, jednakże przekazanie Państwa danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę Państwa praw.

4.        Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, następnie zostaną usunięte:

1)      nie dłużej jednak niż do 5 lat od zakończenia umowy,

2)      lub do przedawnienia ewentualnych roszczeń,

3)      w zakresie danych, gdzie wyraziłeś zgodę na ich przetwarzanie dane te będą przetwarzane do czasu cofnięcie zgody, nie dłużej jednak niż do 5 lat od zakończenia umowy.

5.        W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Administratora mają  Państwo prawo do:

1)        dostępu do treści danych  na podstawie art. 15;

2)        sprostowania danych na podstawie art. 16;

3)        usunięcia danych na podstawie art. 17, jeżeli:

a)   wycofasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych,

b)   dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane,

c)   dane są przetwarzane niezgodnie z prawem;

4)        ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18;

5)        cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonywane przez nas przed jej cofnięciem.

6.        Podanie danych jest:

1)        warunkiem zawarcia umowy. Jeżeli Państwo nie przekażą nam swoich danych osobowych nie będziemy mogli zawrzeć i realizować  z Państwem umowy

2)        wymogiem ustawy na podstawie, których działa administrator po zawarciu umowy, jeżeli Państwo odmówią podania danych lub przekażą nieprawidłowe dane, administrator nie będzie mógł zrealizować celu do jakiego zobowiązują go przepisy prawa

3)        dobrowolne w zakresie zgody, która może być cofnięta w dowolnym momencie

7.        Przysługuje Państwu także skarga do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – Warszawa ul. Stawki 2, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

8.        Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również w formie profilowania.

9.        Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.

 

 

 

 

 

Załącznik 1a klauzula informacyjna dla osób zaangażowanych w realizację umowy

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.,str.1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23 maja 2018 r., str. 2) –  zwanego dalej jako RODO informujemy, że:

1.                  Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta Chełmży. Można się

z nim skontaktować w następujący sposób:

1)  listownie na adres siedziby: Urząd Miasta Chełmży, ul. Hallera 2, 87-140 Chełmża,

2)  e-mail: um@chelmza.pl  

3)  telefonicznie 56 6392330.

Do kontaktów w sprawie ochrony Państwa danych osobowych został wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym możecie Państwo się kontaktować wysyłając e-mail na adres: iodo@um.chelmza.pl    

2.  Przetwarzanie Państwa danych osobowych  odbywać się będzie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO  w celu realizacji umowy pomiędzy  Urzędem Miasta Chełmży, a …………………………... ( nazwa firmy z którą zostanie zawarta umowa) oraz  art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. prawnie uzasadnionego interesu administratora  polegającego na umożliwieniu mu sprawnego i  bieżącego wykonania umowy.

3.  W związku z zawartą umową administrator przetwarzał będzie wyłącznie zwykłe dane osobowe.

4.    Dane osobowe możemy ujawniać, przekazywać i udostępniać wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa są nimi m.in podmioty kontrolujące administratora  oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych, ale wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów,  ponadto mogą to być podmioty świadczące usługi telekomunikacyjne, pocztowe, radcowie prawni.

Dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi np.: podmioty świadczące usługi informatyczne i inne, jednakże przekazanie danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę Państwa praw.

5.                   Dane osobowe będą przetwarzane do 5 lat od dnia wykonania ostatniej czynności związanej z przetwarzaniem danych  osobowych w związku z realizacją umowy.

6.                  W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora mają Państwo prawo do:

1)             dostępu do treści danych;

2)             sprostowania danych;

3)             usunięcia danych jeżeli:

a)      dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane,

b)      dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem,

4)             ograniczenia przetwarzania danych:

a)      osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych;

b)      przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;

c)      administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;

d)      osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą.

5)             wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art. 21 RODO, wobec  przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO

7.        Państwa dane zostały przekazane administratorowi przez Państwa pracodawcę.

8.        Przysługuje Państwu także skarga do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

9.        Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania

Burmistrz Miasta Chełmży

(-) Paweł  Polikowski

drukuj (Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na wykonanie zadań publicznych związanych z realizacją zadań samorządu gminy w 2024 roku przez organizacje prowadzące działalność pożytku publicznego)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Marek Dzielski
    data wytworzenia: 2024-08-20
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2024-08-20 10:36

Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na wykonanie zadań publicznych związanych z realizacją zadań samorządu gminy w 2024 roku przez organizacje prowadzące działalność pożytku publicznego.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Marek Dzielski
    data wytworzenia: 2024-08-20
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2024-08-20 10:39

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 338846
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2025-06-17 09:13:48