Wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego.
1. Nazwa usługi: Wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego.
2. Nazwa wydziału: Wydział Gospodarki Miejskiej
3. Podstawa prawna: art. 30 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.).
4. Wymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego.
Do wniosku o wydanie zaświadczenia z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego należy dołączyć wniosek z podaniem nazwy wnioskującego, adresu i numeru działki wskazanej do opracowania.
5. Opłaty: Na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2025 r., poz. 1130 ze zm.), obowiązek uiszczenia zapłaty skarbowej powstaje z chwilą dokonania złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia.
Zapłaty skarbowej dokonuje się gotówką w kasie organu podatkowego lub bezgotówkowo na rachunek tego organu. Przy składaniu wniosku należy udokumentować wniesienie opłaty skarbowej.
Za wydanie zaświadczenia, na podstawie załącznika do w/w ustawy (część II, poz. 21) pobiera się opłatę skarbową w wysokości 17 zł.
Na podstawie art. 7 w/w ustawy zwalnia się od opłaty skarbowej m.in. jednostki budżetowe, jednostki samorządu terytorialnego, organizacje pożytku publicznego, osoby korzystające ze świadczeń pomocy społecznej z powodu ubóstwa.
6. Komórka i osoba odpowiedzialna za usługę:
Marek Krywalski - Wydział Gospodarki Miejskiej
Urząd Miasta 87-140 Chełmża, ul. Gen. Józefa Hallera 2, pokój nr 17 tel. 56 639-23-59.
7.Tryb odwoławczy: nie przysługuje.
8. Inne informacje: Termin załatwienia sprawy wynosi 7 dni.
drukuj (Wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego.)