Nabór ofert na wolne stanowisko urzędnicze do spraw obronnych, obrony cywilnej oraz ochrony informacji niejawnych i danych osobowych w Wydziale Spraw Społecznych i Obywatelskich Urzędu Miasta Chełmży
Burmistrz Miasta Chełmży
ogłasza nabór ofert na wolne stanowisko urzędnicze
do spraw obronnych, obrony cywilnej oraz ochrony informacji niejawnych i danych osobowych w Wydziale Spraw Społecznych i Obywatelskich
Urzędu Miasta Chełmży
1. Nazwa stanowiska: ds. obronnych, obrony cywilnej oraz ochrony informacji niejawnych i danych osobowych.
2. Okres zatrudnienia: pierwsza umowa na czas określony, docelowo czas nieokreślony.
3. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) wykształcenie wyższe - preferowane kierunki wojskowe, zarządzania kryzysowego lub bezpieczeństwa wewnętrznego,
d) pięcioletni staż pracy zawodowej,
e) poświadczenie bezpieczeństwa wydane przez ABW albo SKW, ponadto kandydat podlegać będzie postępowaniu sprawdzającemu przez ABW zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych,
f) zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzonych przez ABW,
g) nieposzlakowana opinia,
h) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i) odpowiedni stan zdrowia.
4. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Internet, poczta elektroniczna),
b) znajomość przepisów z zakresu ustaw: o obronie Ojczyzny , o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych oraz kodeksu postępowania administracyjnego,
c) umiejętność sprawnej organizacji pracy oraz kształtowania właściwych relacji interpersonalnych.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) zadania z zakresu spraw wojskowych i obronnych, w szczególności;
- przygotowanie ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny oraz wykonywanie innych zadań w ramach sytuacji kryzysowych i obrony, spraw obronnych i zarzadzania kryzysowego,
- opracowanie i systematyczne aktualizowanie całości dokumentacji dot. spraw obronnych i zarządzania kryzysowego,
- prowadzenie ewidencji i rejestracji na potrzeby kwalifikacji wojskowej,
- sporządzanie dokumentacji szkolenia obronnego i zarządzania kryzysowego, której opracowanie wynika z przepisów ustaw, rozporządzeń, zarządzeń i regulaminów,
b) zadania z zakresu zarządzania kryzysowego, w szczególności;
- monitorowanie zagrożeń i występujących klęsk żywiołowych oraz przekazywanie informacji o zagrożeniach do jednostek organizacyjnych miasta Chełmży,
- opracowanie i aktualizowanie planu oraz innych dokumentów zarządzania kryzysowego,
- organizacja ćwiczeń Miejskiego Zespołu Zarzadzania Kryzysowego,
- sporządzanie sprawozdań i analiz z zakresu zarządzania kryzysowego,
- prowadzenie i aktualizacja strony www, bip, !go Chełmża w zakresie przekazywania informacji o warunkach pogodowych, zagrożeniach epidemiologicznych, pandemiach,
- zakup i pozyskiwanie z zasobu WCZK sprzętu niezbędnego do zabezpieczenia i ochrony ludności w sytuacjach kryzysowych,
- prowadzenie inwentaryzacji i sprawozdań z gospodarki materiałowej,
- utrzymanie sprzętu i urządzeń – radiotelefonów, anten, akumulatorów, syren alarmowych w ciągłej sprawności technicznej i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
- opracowywanie planu dystrybucji tabletek jodku potasu, przechowywanie i nadzór.
c) zadania z zakresu ochrony informacji niejawnych, w szczególności:
- wykonywanie obowiązków pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych,
- opracowywanie i aktualizacja dokumentacji w zakresie ochrony informacji niejawnych w Urzędzie Miasta,
- prowadzenie szkoleń z zakresu informacji niejawnych,
Prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych posiadających upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych,
Prowadzenie kancelarii niejawnej,
d) wykonywanie obowiązków Inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta zgodnie z art. 39 RODO, w szczególności;
- zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych,
- monitorowanie przestrzegania zasad przetwarzania danych osobowych,
- prowadzenie szkoleń i audytów,
- pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem,
- udział w przygotowaniu zgłoszeń do PUODO w sprawie naruszenia ochrony danych osobowych,
- pełnienie obowiązków inspektora w Straży Miejskiej i USC.
6. Warunki pracy na stanowisku
Praca w budynku Urzędu Miasta Chełmży przy ul. Hallera 2. Budynek z podjazdem dla wózków inwalidzkich - winda. Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy jest związane z pracą przy komputerze.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełmży, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.
7. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465, z 2024 r. poz. 878, 1222) tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
b) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia o ukończeniu kursów, certyfikaty itp.),
c) kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia,
d) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku,
e) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
f) podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie przygotowawcze o przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.
Dokumenty sporządzone osobiście przez kandydata powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem, natomiast kserokopie dokumentów poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Brak podpisu pod sporządzonym dokumentem lub uchybienie w postaci złożenia niepoświadczonych za zgodność z oryginałem wymaganych dokumentów, nie eliminuje kandydata z dalszego postępowania pod warunkiem uzupełnienia podpisu na dokumencie lub okazania Komisji oryginałów dokumentów przed drugim etapem postępowania. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Chełmży – pokój nr 2 w zamkniętych kopertach lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta Chełmży ul. Hallera 2, 87-140 Chełmża z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. obronnych, obrony cywilnej oraz ochrony informacji niejawnych i danych osobowych” w terminie do dnia 24 stycznia 2025 r. włącznie.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Złożonych ofert nie zwracamy.
O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.chelmza.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu przy ul. Gen. J. Hallera 2.
Burmistrz Chełmży
/-/ Paweł Polikowski
Chełmża, dnia 10.01.2025 r.
Załączniki - nabór ofert na wolne stanowisko urzędnicze do spraw obronnych, obrony cywilnej oraz ochrony informacji niejawnych i danych osobowych w Wydziale Spraw Społecznych i Obywatelskich Urzędu Miasta Chełmży
- Załączniki (DOCX) 19.91kB
- Klauzula informacyjna RODO (PDF) 102.84kB
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na wolne stanowisko urzędnicze do spraw obronnych, obrony cywilnej oraz ochrony informacji niejawnych i danych osobowych w Urzędzie Miasta Chełmży
Urząd Miasta Chełmży
ul. Gen. J. Hallera 2
87-140 Chełmża
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na wolne stanowisko urzędnicze
do spraw obronnych, obrony cywilnej oraz ochrony informacji niejawnych i danych osobowych w Urzędzie Miasta Chełmży
W wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko został wybrany Pan Wojciech Zacharski zamieszkały w Chełmży.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Na podstawie analizy dokumentów aplikacyjnych oraz przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej stwierdzam, że Pan Wojciech Zacharski spełnił wszystkie niezbędne wymagania określone w ogłoszeniu. Wybrany kandydat uzyskał wysokie noty ze znajomości przepisów niezbędnych na stanowisku do spraw obronnych, obrony cywilnej oraz ochrony informacji niejawnych i danych osobowych w Urzędzie Miasta Chełmży.
Burmistrz Chełmży
(-) Paweł Polikowski