BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Odnośniki

Wyszukiwarka

Odnośniki

Nawigacja

Jesteś tutaj:

Treść strony

Nabór na wolne stanowisko pracy w ramach projektu „Nie bądź samotny”

Nabór na wolne stanowisko pracy w ramach projektu „Nie bądź samotny”

współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo Działanie 9.1 Włączenie społeczne i rozwój usług opiekuńczych w ramach ZIT Podziałanie 9.1.2 Rozwój usług opiekuńczych w ramach ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsk-Pomorskiego na lata 2014-2020

MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W CHEŁMŻY OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWSKO OPIEKUNA/KI OSOBY NIESAMODZIELNEJ

Przewidywany okres zatrudnienia: 01.10.2017 r.- 31.08.2018 r. w wymiarze 1 etat

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

Ogłoszenie skierowane jest do osoby, która:

  • posiada kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekunśrodowiskowy, AON, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej, a także ukończyła szkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej;

LUB

  • posiada doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariackie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyła minimum 80-godzinne szkolenie z zakresu realizowanej usługi.

 

2. ZAKRES OBOWIĄZKÓW

Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania osób niesamodzielnych, które ze względu na wiek lub niepełnosprawność, nie mogą wykonać samodzielnie co najmniej jednej
z podstawowych czynności dnia codziennego.

ZAKRES ZADAŃ OPIEKUNA/OPIEKUNKI OBEJMOWAĆ BĘDZIE W SZCZEGÓLNOŚCI:

  • pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych (np. czynności związane
    z dostarczaniem produktów żywnościowych, przygotowaniem lub dostarczaniem posiłków, pomoc w spożywaniu posiłków lub karmienie, czynności związane
    z prowadzeniem gospodarstwa domowego, w tym utrzymywanie porządku i czystości
    w najbliższym otoczeniu, czystości odzieży, bielizny osobistej, pościelowej, stołowej
    i ręczników, dokonywanie niezbędnych zakupów oraz regulowanie opłat domowych, czynności dotyczące prowadzenia spraw osobistych, w tym pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, czynności dotyczące zagospodarowania w aktywny sposób czasu wolnego, pomoc przy przemieszczaniu się);
  • opiekę higieniczną (np. czynności związane z utrzymaniem higieny osobistej, pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmianę pielucho-majtek z uwzględnieniem czynności higieniczno-pielęgnacyjnych, pomoc przy ubieraniu się, zmianie bielizny osobistej, zmianę bielizny pościelowej, układanie osoby leżącej w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji);
  • pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające
    z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające
    w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej;
  • zapewnienie kontaktów z otoczeniem (np. czynności wspomagające nawiązanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z rodziną, osobami z bliskiego otoczenia osoby korzystającej z usług oraz społecznością lokalną, ukierunkowane na budowanie sieci wsparcia dla osoby korzystającej z usług, czynności wspomagające uczestnictwo w życiu społeczności lokalnej).

 

3. INFORMACJE DODATKOWE:

  • osoba świadcząca usługi opiekuńcze zobowiązana będzie do gotowości zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni
    w tygodniu, w ustalonych godzinach oraz w zleconym wymiarze i zakresie,
  • usługa opiekuńcza będzie świadczona w miejscu zamieszkania osoby niesamodzielnej,
    z uwzględnieniem bliskiego otoczenia,
  • organizacja świadczenia usług opiekuńczych musi uwzględniać podmiotowość osoby niesamodzielnej, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, w szczególności w przypadku czynności o charakterze opieki higienicznej
    i pielęgnacji oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych,
  • organizacja świadczenia usług opiekuńczych, w tym organizacja przestrzeni, musi uwzględniać jak najwyższy stopień bezpieczeństwa zarówno osoby niesamodzielnej, jak
    i osoby świadczącej usługi,
  • świadczenie usług opiekuńczych będzie podlegać monitoringowi i okresowej ewaluacji podmiotu realizującego usługę opiekuńczą.

4. WYMAGANE DOKUMENTY:

-  list motywacyjny,

-   życiorys (CV ze zdjęciem),

-  kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,

- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia
w realizacji usług opiekuńczych,- zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach,

- list motywacyjny i CV należy opatrzyć klauzulą; "Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 20 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”,

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży, ul. Gen. J. Hallera 19, 87-140 Chełmża, w pokoju nr 5
w zamkniętej kopercie do dnia 22 września 2017 r. do godziny 13:00 włącznie z dopiskiem: „nabór na stanowisko opiekunki/a osoby niesamodzielnej”.

  • opublikował: Paweł Zdrojewski
    data publikacji: 2017-09-07 11:01
  • zmodyfikował: Paweł Zdrojewski
    ostatnia modyfikacja: 2017-09-07 11:21

« wstecz

Redakcja

Redaguje: Małgorzata Karpińska, Biuro Rady Miejskiej, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 43 Jarosław Smyczyński, Wydział Organizacyjny, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 34

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.