Sprzedaż nieruchomości Gminy Miasta Chełmży na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych.
1. Nazwa usługi: Sprzedaż nieruchomości Gminy Miasta Chełmży na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych.
2. Nazwa wydziału: Wydział Gospodarki Miejskiej.
3. Podstawa prawna:
- art. 37 ust. 2 pkt 6, art. 67 ust 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1145 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. z 2021 r. poz. 2213),
4. Wymagane dokumenty:
- wniosek strony o nabycie na własność lub w użytkowanie wieczyste nieruchomości z przeznaczeniem na poprawienie warunków zagospodarowania już posiadanej nieruchomości przyległej (macierzystej), (według załączonego wzoru);
- 1 egzemplarz mapy do celów opiniodawczych z zaznaczonymi granicami wnioskowanego terenu.
5. Opłaty: nie pobiera się.
6. Komórka i osoba odpowiedzialna za usługę:
Magdalena Belska – inspektor - Wydział Gospodarki Miejskiej
Urząd Miasta 87-140 Chełmża ul. Gen. Józefa Hallera 2, pokój nr 17
tel. 56 639-23-48.
7. Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
8. Inne informacje:
Sposób załatwienia: zawarcie umowy w formie aktu notarialnego·
Terminy:
- zarejestrowanie i przygotowanie wniosku do realizacji – do 14 dni,
- czynności wynikające z przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami zmierzające do realizacji wniosku (wycena nieruchomości, zarządzenie Burmistrza Chełmży i podanie do pu-blicznej wiadomości wykazu, ogłoszenie w prasie, informacja w BIP) – 90 dni, w przypadku konieczności dokonania podziału geodezyjnego nieruchomości dodatkowo około – do 200 dni,
- przygotowanie i podpisanie protokołu z rokowań stanowiącego podstawę do zawarcia umo-wy notarialnej kończącej realizację wniosku – do 14 dni.