Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

1. Nazwa usługi: Wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.

2. Nazwa wydziału: Wydział Gospodarki Miejskiej.

3. Podstawa prawna:

Art. 50 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i  zagospodarowaniu przestrzennym ( t. j . Dz. U. z 2012 r., poz.647).

4. Wymagane dokumenty:

Wniosek o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.

 Do wniosku o wydanie  ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego należy dołączyć 3 szt.  mapy zasadniczej obejmującej teren, którego wniosek dotyczy i obszar, na który inwestycja będzie oddziaływać z oznaczeniem granic terenu objętego wnioskiem, graficznie przedstawiony planowany sposób zagospodarowania terenu oraz charakterystyka zabudowy i zagospodarowania terenu , w tym przeznaczenie i gabaryty projektowanych obiektów budowlanych, w określonych przypadkach raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.

5. Opłaty:     

Na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej ( Dz. U. Nr 225, poz. 1635 ze zm.), obowiązek uiszczenia zapłaty skarbowej powstaje z chwilą dokonania złożenia wniosku o wydanie warunków zabudowy..

Zapłaty skarbowej dokonuje się gotówką w kasie organu podatkowego lub bezgotówkowo na rachunek tego organu. Przy składaniu wniosku należy udokumentować wniesienie opłaty skarbowej.

Na podstawie części I poz. 8 załącznika do ustawy o opłacie skarbowej pobiera się 107 zł. opłaty skarbowej.

Sprawy dotyczące budownictwa mieszkaniowe są zwolnione z opłat skarbowych – art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy o opłacie skarbowej.

 Na podstawie art. 7 w/w ustawy zwalnia się od opłaty skarbowej m.in. jednostki budżetowe, jednostki samorządu terytorialnego, organizacje pożytku publicznego, osoby korzystające ze świadczeń pomocy społecznej z powodu ubóstwa.

6. Komórka i osoba odpowiedzialna za usługę:

Hanna Zielińska – inspektor  -  Wydział Gospodarki Miejskiej

Urząd Miasta 87-140 Chełmża  ul. Gen. Józefa Hallera 2, pokój nr 17 tel. 56 639-23-59.

7. Tryb odwoławczy:  przysługuje tryb odwoławczy do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji, za pośrednictwem Burmistrza Miasta Chełmży.

8. Inne informacje: Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej - nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania

Metryka

  • opublikował: Administrator - UM Chełmża
    data publikacji: 2012-12-17 13:05
  • zmodyfikował: Administrator - UM Chełmża
    ostatnia modyfikacja: 2013-01-29 11:37

Metryka

  • opublikował: Administrator - UM Chełmża
    data publikacji: 2012-12-17 13:04

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 2028
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2018-10-04 14:43

Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- miejsce przeszukiwania

Menu

Intranet

Zaloguj się

Urząd Miasta

ul. Hallera 2
87-140 Chełmża

Kontakt

tel.: + 48 (56) 675-22-91/2
fax: + 48 (56) 675-21-22
e-mail: um@chelmza.pl
promocjaum@post.pl

Godziny Pracy Urzędu

Poniedziałek    7:00 - 15:00
Wtorek    8:00 - 16:00
Środa    7:00 - 15:00
Czwartek    7:00 - 15:00
Piątek    7:00 - 15:00

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 4961417
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2020-08-04 14:16

Stopka strony