Treść strony
1. Nazwa usługi: Wydanie zezwolenia na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i/lub zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie gminy miasta Chełmży.
2. Nazwa wydziału: Wydział Gospodarki Miejskiej
3. Podstawa prawna: art. 16 ustawy z dnia 7 czerwca 2001r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz. U. z 2006 r. Nr 123, poz. 858 z późn.zm.).
4. Wymagane dokumenty:
a/ Wniosek w sprawie wydania zezwolenie na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę lub zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie Gminy Miasta Chełmży – druk w załączeniu,
b/ Kopie dokumentów, z których wynikają przedstawione we wniosku środki finansowe /np. ostatnie sprawozdanie finansowe za rok obrotowy lub inne/.
c/ Kopie dokumentów, z których wynikają przedstawione we wniosku wyniki ekonomiczne /np. rachunek zysków i strat lub inne/.
d/ Informacje charakteryzujące poziom świadczonych usług w zakresie ilości, jakości, standardów oraz ciągłości dostarczania wody i/lub odprowadzania ścieków/.
e/ Aktualne wyniki badań jakości wody i/lub odprowadzanych ścieków w przypadku już prowadzonej działalności we wnioskowanym zakresie.
f/ Informacje o technologiach stosowanych lub przewidzianych do stosowania przy dostarczaniu wody i/lub odprowadzaniu i oczyszczaniu ścieków/.
g/ Kopie dokumentów potwierdzających formę własności urządzeń wodociągowych i/lub kanalizacyjnych/, którymi dysponuje wnioskodawca.
h/ Projekt regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków.
i/ Dowód wniesienia opłaty skarbowej.
5. Opłaty: Wydanie zezwolenia naopróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych podlega opłacie skarbowej w wysokości 616,00 zł, na podstawie części III, ust. 44, pkt 1 załącznika do ustawy z dnia 16.07.2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006r. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.).
6. Komórka i osoba odpowiedzialna za usługę:
Wydział Gospodarki Miejskiej, p. Krzysztof Kubera – specjalista ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej, tel. 56 639-23-48, pokój nr 17
7. Tryb odwoławczy: w terminie 14 dni do Samorządowego Kolegium Odwoławczego.
8. Inne informacje: Zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego termin załatwienia sprawy do 30 dni, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 60 dni.
Metryka
- opublikował: Administrator - UM Chełmżadata publikacji: 2012-12-19 13:03
- zmodyfikował: Administrator - UM Chełmżaostatnia modyfikacja: 2013-01-28 14:01
- klauzula informacyjna 102.98kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosław Rostkowskidata wytworzenia: 2018-10-05
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-10-05 09:25
Metryka
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2018-10-05 09:25
Metryka strony
Urząd Miasta
ul. Hallera 2
87-140 Chełmża
Kontakt
tel.: + 48 (56) 675-22-91/2
fax: + 48 (56) 675-21-22
e-mail: um@chelmza.pl
promocjaum@post.pl
Godziny Pracy Urzędu
Poniedziałek | 7:00 - 15:00 |
Wtorek | 8:00 - 16:00 |
Środa | 7:00 - 15:00 |
Czwartek | 7:00 - 15:00 |
Piątek | 7:00 - 15:00 |