Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

1. Nazwa usługi: Wydanie zezwolenia na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i/lub zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie gminy miasta Chełmży.

2. Nazwa wydziału: Wydział Gospodarki Miejskiej

3. Podstawa prawna: art. 16 ustawy z dnia 7 czerwca 2001r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz. U. z 2006 r. Nr 123, poz. 858 z późn.zm.).

4. Wymagane dokumenty:

a/ Wniosek w sprawie wydania zezwolenie na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę lub zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie Gminy Miasta Chełmży – druk w załączeniu,

b/ Kopie dokumentów, z których wynikają przedstawione we wniosku środki finansowe /np. ostatnie sprawozdanie finansowe za rok obrotowy lub inne/.

c/ Kopie dokumentów, z których wynikają przedstawione we wniosku wyniki ekonomiczne /np. rachunek zysków i strat lub inne/.

d/ Informacje charakteryzujące poziom świadczonych usług w zakresie ilości, jakości, standardów oraz ciągłości dostarczania wody i/lub odprowadzania ścieków/.

e/ Aktualne wyniki badań jakości wody i/lub odprowadzanych ścieków w przypadku już prowadzonej działalności we wnioskowanym zakresie.

f/ Informacje o technologiach stosowanych lub przewidzianych do stosowania przy dostarczaniu wody i/lub odprowadzaniu i oczyszczaniu ścieków/.

g/ Kopie dokumentów potwierdzających formę własności urządzeń wodociągowych i/lub kanalizacyjnych/, którymi dysponuje wnioskodawca.

h/ Projekt regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków.

i/ Dowód wniesienia opłaty skarbowej.

5. Opłaty: Wydanie zezwolenia naopróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych podlega opłacie skarbowej w wysokości 616,00 zł, na podstawie części III, ust. 44, pkt 1 załącznika do ustawy z dnia 16.07.2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006r. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.).

6. Komórka i osoba odpowiedzialna za usługę:

Wydział Gospodarki Miejskiej, p. Krzysztof Kubera – specjalista ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej, tel. 56 639-23-48, pokój nr 17

7. Tryb odwoławczy: w terminie 14 dni do Samorządowego Kolegium Odwoławczego.

8. Inne informacje: Zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego termin załatwienia sprawy do 30 dni, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 60 dni.

Metryka

  • opublikował: Administrator - UM Chełmża
    data publikacji: 2012-12-19 13:03
  • zmodyfikował: Administrator - UM Chełmża
    ostatnia modyfikacja: 2013-01-28 14:01
  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Mirosław Rostkowski
      data wytworzenia: 2018-10-05
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2018-10-05 09:25

Metryka

  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2018-10-05 09:25

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 2057
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2018-10-05 09:25

Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- miejsce przeszukiwania

Menu

Intranet

Zaloguj się

Urząd Miasta

ul. Hallera 2
87-140 Chełmża

Kontakt

tel.: + 48 (56) 675-22-91/2
fax: + 48 (56) 675-21-22
e-mail: um@chelmza.pl
promocjaum@post.pl

Godziny Pracy Urzędu

Poniedziałek    7:00 - 15:00
Wtorek    8:00 - 16:00
Środa    7:00 - 15:00
Czwartek    7:00 - 15:00
Piątek    7:00 - 15:00

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 4960215
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2020-08-03 11:17

Stopka strony