BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Odnośniki

Wyszukiwarka

Odnośniki

Nawigacja

Treść strony

1. Nazwa usługi: Wydanie zaświadczenia o utracie dowodu osobistego.

2. Nazwa wydziału: Wydział Spraw Społecznych i Obywatelskich.

3. Podstawa prawna:

- Ustawa z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z 2017r., poz.1464 z póź. zm.)

- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 29 stycznia 2015 r. w sprawie wzoru dowodu osobistego oraz sposobu i trybu postępowania w sprawach wydawania dowodów osobistych, ich utraty, uszkodzenia, unieważnienia i zwrotu (Dz.U. z 2015 r., poz. 212 z póź. zm.)

 

4.  Wymagane dokumenty:                       

Złożenie wypełnionego osobiście formularza zgłoszenia utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego.

5. Opłaty:

nie podlega opłacie.

6. Komórka i osoba odpowiedzialna za usługę:

stanowisko ds. dowodów osobistych Małgorzata Jaworska  - podinspektor.
Nr pokoju: 13 ( Mały Ratusz - parter). Nr telefonu: 56 639 23 46.

7. Tryb odwoławczy:

nie przysługuje.

8. Informacje:

Osoba ubiegająca się o wydanie zaświadczenia, swoją tożsamość winna potwierdzić przedkładając inny dokument  potwierdzający tożsamość.

  • opublikował: Administrator - UM Chełmża
    data publikacji: 2012-12-21 11:23
  • zmodyfikował: Jarosław Smyczyński
    ostatnia modyfikacja: 2018-06-21 11:07

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.