Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

1. Nazwa usługi: Wypłata świadczenia pieniężnego  rekompensującego żołnierzowi rezerwy utracone przez niego dochody podczas  odbywania  ćwiczeń wojskowych.

2. Nazwa wydziału: Wydział Spraw Społecznych i Obywatelskich .

3. Podstawa prawna: art. 119a ust.1 w związku z art.119a  ust. 8 ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2004 r. 241, poz. 2416 i Nr 277, poz. 2742, z 2005 r. Nr 180, poz. 1496 oraz z 2006 r. Nr 104 poz. 708 i 711, Nr 220 poz. 1600, z 2007 r. Nr 107, poz. 732,Nr 176, poz. 1242, z 2008 r. Nr 171, poz. 1056, Nr 180, poz. 1109, Nr 206, poz. 1288, Nr 208, poz. 1308, Nr 223, poz. 1458, z 2009 r. Nr 22, poz. 120, Nr 97, poz. 801, Nr 161, poz. 1278, Nr 190, poz. 1474, Nr 219, poz. 1706), Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 lutego 2000 r. w sprawie szczegółowych zasad ustalania i wypłacania świadczenia pieniężnego żołnierzom rezerwy odbywającym ćwiczenia wojskowe( Dz. U. z 2000 r. Nr 13, poz. 155).

4. Wymagane dokumenty:

Wniosek żołnierza rezerwy o ustalenie i wypłatę świadczenia rekompensującego utracone dochody w okresie odbywania przez niego ćwiczeń wojskowych (plik do pobrania), do którego należy załączyć odpowiednio:

- zaświadczenie dowódcy jednostki o odbyciu ćwiczeń wojskowych,

- zaświadczenie dowódcy jednostki o wysokości wypłaconego żołnierzowi rezerwy uposażenia za okres odbywania ćwiczeń wojskowych,

- zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu skarbowego w sprawie kwoty dziennego utraconego dochodu z tytułu prowadzonej samodzielnie działalności gospodarczej lub
- zaświadczenie  pracodawcy o wysokości kwoty dziennego utraconego przez pracownika  wynagrodzenia za okres odbywania ćwiczeń wojskowych wraz z oświadczeniem, że nie otrzymał za ten okres wynagrodzenia lub
- zaświadczenie burmistrza o wysokości utraconych dochodów uzyskiwanych z prowadzonej działalności rolniczej.

5. Opłaty: nie podlega opłacie.

6. Komórka i osoba odpowiedzialna za usługę:

Leszek Kucharek – inspektor.
Nr pokoju: 19  ( Mały Ratusz – I piętro).
Nr telefonu: (56) 639 23 44.
Mail: zk@chelmza.pl

7. Tryb odwoławczy:

Stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania do Wojewody Kujawsko - Pomorskiego w Bydgoszczy, za pośrednictwem Burmistrza Miasta Chełmży w terminie 14 dni.

Metryka

  • opublikował: Administrator - UM Chełmża
    data publikacji: 2012-12-21 11:40
  • zmodyfikował: Administrator - UM Chełmża
    ostatnia modyfikacja: 2012-12-28 10:21

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 1788
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2012-12-28 10:21

Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- miejsce przeszukiwania

Menu

Intranet

Zaloguj się

Urząd Miasta

ul. Hallera 2
87-140 Chełmża

Kontakt

tel.: + 48 (56) 675-22-91/2
fax: + 48 (56) 675-21-22
e-mail: um@chelmza.pl
promocjaum@post.pl

Godziny Pracy Urzędu

Poniedziałek    7:00 - 15:00
Wtorek    8:00 - 16:00
Środa    7:00 - 15:00
Czwartek    7:00 - 15:00
Piątek    7:00 - 15:00

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 4751797
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2020-01-17 12:42

Stopka strony