Treść strony
1. Nazwa usługi: Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące cudzoziemca.
2. Nazwa wydziału: Wydział Spraw Społecznych i Obywatelskich
- ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
- rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 maja 2020r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego.
3. Wymagane dokumenty:
druk meldunkowy „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego” lub „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące”.
do wglądu:
- paszport,
- dokument uprawniający do pobytu na terytorium Rzeczypospolitej.
4. Opłaty:
nie podlega opłacie.
5. Komórka i osoba odpowiedzialna za usługę:
stanowisko ds. ewidencji ludności Sylwia Piątkowska – inspektor.
Nr pokoju: 13 ( Mały Ratusz – parter). Nr telefonu: 56 675 20 17.
6. Tryb odwoławczy:
nie przysługuje.
7. Inne Informacje:
obowiązek wymeldowania dotyczy cudzoziemców, którzy opuszczają miejsce zamieszkania przed upływem okresu zgłoszonego przy zameldowaniu na pobyt czasowy.
Metryka
- opublikował: Administrator - UM Chełmżadata publikacji: 2012-12-21 13:07
- zmodyfikował: Jarosław Smyczyńskiostatnia modyfikacja: 2020-05-29 10:35
Metryka strony
Urząd Miasta
ul. Hallera 2
87-140 Chełmża
Kontakt
tel.: + 48 (56) 675-22-91/2
fax: + 48 (56) 675-21-22
e-mail: um@chelmza.pl
promocjaum@post.pl
Godziny Pracy Urzędu
Poniedziałek | 7:00 - 15:00 |
Wtorek | 8:00 - 16:00 |
Środa | 7:00 - 15:00 |
Czwartek | 7:00 - 15:00 |
Piątek | 7:00 - 15:00 |