Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącczerwiec 2025» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

Zapytanie ofertowe na wykonywanie podziałów geodezyjnych i innych robót geodezyjnych związanych z obrotem mieniem komunalnym w 2025 roku

Chełmża, dnia 15 stycznia 2025 r.

Nr referencyjny: GKM.271.2.4.2025

Zapytanie ofertowe

Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł, określonej na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 poz. 1320 z późn. zm.).

Burmistrz Miasta Chełmży zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonywanie podziałów geodezyjnych i innych robót geodezyjnych związanych z obrotem mieniem komunalnym
w 2025 roku

I. Zamawiający

Nazwa:            Gmina Miasta Chełmża

Adres:              ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża

NIP:                 879 258 24 81

REGON:           871118690

Strona www:   https://www.bip.chelmza.pl/

 

II. Opis Przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywaniu podziałów geodezyjnych i innych robót geodezyjnych związanych z obrotem mieniem komunalnym w 2025 roku”:

 

Przedmiot zamówienia należy opracować w sposób zgodny w szczególności z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m. in.:

·         Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. gospodarka nieruchomościami

 (Dz. U. z 2024 r. poz. 1145 ze zm.).

 kod CPV: 74275000-7- Usługi Geodezyjne

 Okres realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotowego zamówienia. do 31.12.2025 r.

 Szczegółowe uwarunkowania, w tym terminy realizacji poszczególnych czynności (zadań) określono w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

 III. Wynagrodzenie/ cena oferty

  1. Za wykonanie przedmiotu zamówienia strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe brutto.

a)    Cena oferty musi być kompletna, jednoznaczna i ostateczna. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością warunków terenowych oraz za uzyskanie informacji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wszelkich warunków oraz zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub na wykonanie robót.

b)    Skalkulowana cena musi obejmować pełny zakres robót (czynności) niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

c)    Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. Wówczas w ofercie, wykonawca ma obowiązek:

                                      I.        poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;

                                    II.        wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;

                                   III.        wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;

                                   IV.        wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

  1. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi każdorazowo po zakończeniu realizacji zadania (sporządzenie kompletu świadectw charakterystyki energetycznej)
    w oparciu o fakturę częściową.   

  V. Kryteria oceny ofert i sposób ich obliczania

Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:

  • Kryterium nr 1: cena brutto  (C= C1-5) – waga (udział % w ocenie): 100,00 %
    • W kryterium „cena brutto” (na podstawie cen jednostkowych brutto wskazanych w formularzu ofertowym) Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100,00 punktów (łączna ilość punktów w ramach danego kryterium i wyszczególnionych podkryteriów oceny ofert). 

 

1

Cena brutto

C1-5

W skład niniejszego kryterium wchodzi pięć  podkryteriów:

1 - cena (koszt) wykonania podziału geodezyjnego nieruchomości – x1= 35 %,

2 - cena (koszt) przygotowania dokumentacji przewłaszczeniowej do komunalizacji mienia – x2= 15 %,

3 - cena (koszt) rozgraniczenia nieruchomości – x3= 15 %,

4 - cena (koszt) wznowienie granic – x4= 20 %,

5 - cena (koszt) badanie księgi wieczystejwraz z jej dokumentami i sporządzeniem protokołu z badania hipotecznego tej księgi – x5= 15 %,

 

100 %

Całkowita liczba punktów przyznana badanej ofercie = punkty przyznane ofercie w kryterium cena brutto (C), liczona jako suma wartości przyznanych punktów ofercie w ramach wyodrębnionych podkryteriów oceny ofert, o których mowa w tabeli powyżej (C1-5).

Punkty za cenę (C) maksymalnie 100 pkt w ramach wszystkich podkryteriów:

cena brutto (C1-5)= CN / COB × 100 pkt (liczba punktów w danym podkryterium podlegającym ocenie) x1-5 % udział w ocenie, gdzie:

C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w poszczególnych podkryteriach

CN - najniższa zaoferowana cena dla danego podkryterium, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu

COB – cena podkryterium zaoferowana w ofercie badanej

Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała największą łączną ilość punktów w kryterium cena brutto (w ramach poszczególnych podkryteriów) obliczonych wg powyższych zasad.

Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów przyznaną wg wzoru wskazanego powyżej.

 W przypadku, gdy nie da się wyłonić oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że minimum dwie oferty mają równą liczbę punktów, Zamawiający zastosuje właściwą procedurę określoną w art. 248 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

 VI. Miejsce, termin i sposób składania i przygotowania ofert

  1. Ofertę cenową w kwocie brutto z wyszczególnieniem kwot netto oraz VAT, należy przesłać Zamawiającemu na formularzu ofertowym [stanowiącym Załącznik Nr 1] do dnia 23 stycznia 2025 roku drogą elektroniczną na adres: przetargi@um.chelmza.pl w temacie: „Wykonywania podziałów geodezyjnych i innych robót geodezyjnych związanych z obrotem mieniem komunalnym w 2025 roku”.

Kompletna oferta musi zawierać:

1.    Formularz oferty;

2.    Oświadczenie Wykonawcy (aktualne na dzień składania oferty);

sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego (ogłoszenia o zamówieniu).

3.    Pełnomocnictwo(a), jeśli dotyczy.

  1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich skutecznego przesłania na wskazany powyżej w pkt 1 adres e-mail.
  3. Oferta wraz z załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim (dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, wystarczające jest tłumaczenie Wykonawcy) i złożona w postaci:

a)    czytelnego skanu podpisanego dokumentu lub

b)     elektronicznej, podpisanej: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności.

  1. Formularz ofertowy oraz załączniki muszą być podpisane przez osobę/y składającą/ce Ofertę.
  2. Do Oferty należy dostarczyć pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą lub ogólnodostępnych baz/ rejestrów. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony.
  3. Oferty złożone po terminie oraz niezgodnie ze sposobem złożenia określonym w zapytaniu nie będą rozpatrywane.
  4. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia, w którym upływa dzień na składanie ofert.

VII. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji zamówień o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej.

 Zamawiający nie precyzuje w niniejszym postępowaniu warunków udziału w postępowaniu.

 VIII. Badanie i ocena ofert

  1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, dokumentów lub oświadczeń, w tym:

a)    jeżeli zaoferowana cena w ocenie Zamawiającego będzie rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia (w tym w przypadku gdy cena całkowita oferty jest niższa o minimum 30% od: wartości zamówienia powiększonej o VAT lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert) i budzić będzie wątpliwości co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami niniejszego zapytania lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający dopuszcza możliwość zwrócenia się do wykonawcy o udzielenie wyjaśnień.

  1. Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek i inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentacją zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.
  2. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
  3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

a)    została złożona po terminie składania ofert;

b)    w stosunku do Wykonawcy zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art.  7 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507)[1];

c)    jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;

d)    jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;

e)    nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego;

f)     zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia (w przypadku badania określonej przesłanki)

g)    zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;

h)    została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

i)      wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki polegającej na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodującej zmiany w treści oferty.

j)     wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;

IX. Dodatkowe informacje

1.    Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach Zamawiającego.

2.    Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcą żadne środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu do składania ofert. Wszelkie zmiany treści zapytania ofertowego oraz wyjaśnienia udzielone na zapytania Wykonawcy stają się integralną częścią zapytania ofertowego i są wiążące dla Wykonawców.
  2. Oferty złożone przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu mogą stanowić podstawę do udzielenia zamówienia publicznego na rzeczową realizację zadania.
  3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony pisemnie lub telefonicznie o wyborze jego oferty oraz o terminie i miejscu podpisania (zawarcia) umowy (jeśli dotyczy).
  4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert (jeśli dotyczy).
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w każdym czasie bez podania uzasadnienia, w tym także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
  6. Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Zamawiającego z tytułu otrzymania zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia oferty na to zapytanie.

9.    Zamawiający zastrzega sobie prawo (możliwość) do zamieszczenia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacji o:

a)     złożonych ofertach,

b)    wyniku postępowania.

  1. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  2. W trakcie trwania umowy oraz w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o:

a)    zmianie siedziby lub nazwy firmy,

b)    zmianie osób reprezentujących,

c)    ogłoszeniu upadłości,

d)    ogłoszeniu likwidacji,

e)    zawieszeniu działalności,

f)     wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca

X. Kontakt z zamawiającym

1.   Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej, zgodnie z warunkami/ wytycznymi określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.

2.   Wszelkie pytania dotyczące niniejszego zamówienia należy przesyłać drogą elektroniczną na adres wskazany poniżej w pkt 4.

3.   W przypadku pojawienia się jakichkolwiek pytań i wątpliwości proszę o kontakt: w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia i sprawach związanych z procedurą zamówienia z Tomaszem Szreiber oraz Magdaleną Belską, pod numerem telefonu 56 639 23 47 / 48

4.   Adres kontaktowy e-mail: przetargi@um.chelmza.pl  / belskam@um.chelmza.pl

 XI. Załączniki

Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy

Załącznik Nr 2 – Klauzula informacyjna – RODO

Załącznik Nr 3 – Wzór umowy

 

 

 

Burmistrz Miasta

/-/ Paweł Polikowski



[1] Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:

1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę  na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

drukuj (Zapytanie ofertowe na wykonywanie podziałów geodezyjnych i innych robót geodezyjnych związanych z obrotem mieniem komunalnym w 2025 roku)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Belska
    data wytworzenia: 2025-01-15
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2025-01-15 14:39

Zapytanie ofertowe na wykonywanie podziałów geodezyjnych i innych robót geodezyjnych związanych z obrotem mieniem komunalnym w 2025 roku

  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Belska
      data wytworzenia: 2025-01-15
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2025-01-15 14:41
  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Belska
      data wytworzenia: 2025-01-15
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2025-01-15 14:41
  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Belska
      data wytworzenia: 2025-01-15
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2025-01-15 14:41
  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Belska
      data wytworzenia: 2025-01-15
    • opublikował: Jarosław Smyczyński
      data publikacji: 2025-01-15 14:41

drukuj (Zapytanie ofertowe na wykonywanie podziałów geodezyjnych i innych robót geodezyjnych związanych z obrotem mieniem komunalnym w 2025 roku)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Belska
    data wytworzenia: 2025-01-15
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2025-01-15 14:40

Informacja o złożonych ofertach i wyborze oferty na Wykonywanie podziałów geodezyjnych i innych robót geodezyjnych związanych z obrotem mieniem komunalnym w 2025 roku

Chełmża, dn. 28 stycznia 2025 r.

Zamawiający:

GMINA MIASTA CHEŁMŻA

87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2

tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22

NIP 8792582481 REGON 871118690

 

INFORMACJA O ZŁOŻONYCH OFERTACH

dotyczy zadania pn.„Wykonywanie podziałów geodezyjnych i innych robót geodezyjnych związanych z obrotem mieniem komunalnym w 2025 roku.” – nr referencyjny GKM.271.2.4.2025

Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu złożono następujące oferty:

Nr oferty

Wykonawca

Cena - Dokonywanie podziałów geodezyjnych nieruchomości (brutto w PLN)

Cena -Przygotowywanie dokumentacji przewłaszczeniowej do komunalizacji mienia (sporządzanie protokołu z badania KW, dokumentacji z dochodzenia stanu prawnego itp. (brutto w PLN)

Cena - Rozgraniczenie nieruchomości (brutto w PLN)

Cena - Wznowienie granic (brutto w PLN)

Cena -Badanie ksiąg wieczystych wraz z ich dokumentami oraz sporządzenie protokołu z ich badania (brutto w PLN)

za pierwszą działkę

za każdą następną działkę

Dwóch nieruchomości

Trzech i więcej nieruchomości

Pierwszego znaku graficznego

Każdego następnego znaku graficznego

1

Wiktor Król S.C. Król Wiktor, Król Maria ul. Kasztanowa 7, 87-162 Lubicz Dolny

2 500,00 zł

500,00 zł

1 000,00 zł

2 000,00 zł

3 000,00 zł

750,00 zł

250,00 zł

700,00 zł

2

KONSTANS Monika Szpak, ul. Sczanieckiego 30/11, 87-100 Toruń

2 000,00 zł

550,00 zł

1 000,00 zł

2 500,00 zł

4 500,00 zł

1 000,00 zł

250,00 zł

500,00 zł

 

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 2, złożoną przez Wykonawcę KONSTANS Monika Szpak, ul. Szczanieckiego 30/11, 87-100 Toruń

Ranking złożonych ofert:

Nr oferty

Wykonawca

Liczba punktów -Dokonywanie podziałów geodezyjnych nieruchomości (max 35 pkt)

Liczba punktów -Przygotowywanie dokumentacji przewłaszczeniowej do komunalizacji mienia (sporządzanie protokołu z badania KW, dokumentacji z dochodzenia stanu prawnego itp. (max 15 pkt)

Liczba punktów - Rozgraniczenie nieruchomości (max 15 pkt)

Liczba punktów - Wznowienie granic (max 20 pkt)

Liczba punktów - Badanie ksiąg wieczystych wraz z ich dokumentami oraz sporządzenie protokołu z ich badania (max 15 pkt)

Suma punktów (max 100 pkt)

za pierwszą działkę

za każdą następną działkę

Dwóch nieruchomości

Trzech i więcej nieruchomości

Pierwszego znaku graficznego

Każdego następnego znaku graficznego

1

Wiktor Król S.C. Król Wiktor, Król Maria ul. Kasztanowa 7, 87-162 Lubicz Dolny

29,75

15

15

20

10,71

90,46

2

KONSTANS Monika Szpak, ul. Sczanieckiego 30/11, 87-100 Toruń

35

15

10,71

16

15

91,71

                     

 

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty: Oferta wybranego Wykonawcy spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w zapytaniu ofertowym (ogłoszeniu o zamówieniu) i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryterium oceny ofert, tj. cena oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

/-/ BURMISTRZ MIASTA
Paweł Polikowski

drukuj (Informacja o złożonych ofertach i wyborze oferty na Wykonywanie podziałów geodezyjnych i innych robót geodezyjnych związanych z obrotem mieniem komunalnym w 2025 roku)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Belska
    data wytworzenia: 2025-01-29
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2025-01-29 13:04

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Małgorzata Karpińska, Biuro Rady Miejskiej, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 43
Jarosław Smyczyński, Wydział Organizacyjny, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 34

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 2037691
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2025-06-13 07:07:39