Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.chelmza.pl
Treść strony
Przetarg na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/warsztatów w związku z realizacją przez MOPS w Chełmży Projektu pod nazwą „Aktywacja społeczna – zawodowa szansa na niezależność”
Chełmża: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/warsztatów w związku z realizacją przez MOPS w Chełmży Projektu pod nazwą Aktywacja społeczna - zawodowa szansa na niezależność
Numer ogłoszenia: 206494 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Hallera 19, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6752469, faks 56 6753018.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.chelmza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/warsztatów w związku z realizacją przez MOPS w Chełmży Projektu pod nazwą Aktywacja społeczna - zawodowa szansa na niezależność.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/warsztatów w związku z realizacją przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmży Projektu pod nazwą Aktywacja społeczna - zawodowa szansa na niezależność, realizowanego na podstawie umowy zawartej z Regionalnym Ośrodkiem Polityki Społecznej w Toruniu o dofinansowanie ww. Projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez Ośrodek Pomocy Społecznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. szczegółowo opisanych w SIWZ wraz z załącznikami, a w szczególności w załączniku nr 3 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.56.20.00-1, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, o których mowa w rozdziale V niniejszej SIWZ oraz jest jednostką szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn.zm.) tj posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Ocena spełnienia ww warunków dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację czy instytucja szkoleniowa figuruje jako aktywna w 2012 r. w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez urząd pracy właściwy siedzibie instytucji szkoleniowej. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie należycie wykonała co najmniej 2 usługi polegające na przeprowadzeniu kursów z każdej tematyki wskazanej w załączniku nr 3 do SIWZ dla minimum 6 osób. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. posiadają lokal, wyposażenie, stanowiska do zajęć praktycznych dla kursów/warsztatów tj. cukiernik oraz opiekun osób starszych i przewlekle chorych; lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: posiadają min 1 wykładowcę/trenera posiadającego wykształcenie kierunkowe związane z tematyką szkolenia, posiadającego przygotowanie pedagogiczne i doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzenia w okresie ostatnich 3 lat min. 3 szkoleń grupowych z zakresu tematyki szkolenia jaka będzie wykładana na kursie/warsztacie; lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zwierający cenę ofertową oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa; zaparafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ; program szkolenia załącznik nr 9 do SIWZ; kalkulacja ceny szkolenia - załącznik nr 8 do SIWZ; wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu/warsztatów i nabycia kwalifikacji; wzory ankiet które zostaną przeprowadzone (ewaluacyjne na początku i na końcu szkolenia, oceniające szkolenie);
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: a) terminu realizacji zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, w szczególności gdy przedłużeniu ulegnie procedura przetargowa. b) sposobu płatności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, w szczególności od zmiany terminów realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmży ul. Gen. Hallera 19, 87-140 Chełmża, pok. Nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmży ul. Gen. Hallera 19, 87-140 Chełmża, pok. Nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu pod nazwą Aktywacja społeczna - zawodowa szansa na niezależność, realizowanego na podstawie umowy zawartej z Regionalnym Ośrodkiem Polityki Społecznej w Toruniu o dofinansowanie ww. Projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez Ośrodek Pomocy Społecznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Metryka
- opublikował: Administrator - UM Chełmżadata publikacji: 2012-06-18 10:56
- zmodyfikował: Administrator - UM Chełmżaostatnia modyfikacja: 2012-06-20 14:42
Metryka
- opublikował: Administrator - UM Chełmżadata publikacji: 2012-06-22 14:02
- Zmiana w SIWZ (PDF) 135.4kB
Metryka
- opublikował: Administrator - UM Chełmżadata publikacji: 2012-06-22 14:07
Metryka
- opublikował: Administrator - UM Chełmżadata publikacji: 2012-06-18 11:00
- Oświdczenia zał. 1A i 1B (PDF) 71.84kB
Metryka
- opublikował: Administrator - UM Chełmżadata publikacji: 2012-06-18 11:00
- Formularz ofertowy zał. 2 (PDF) 72.48kB
Metryka
- opublikował: Administrator - UM Chełmżadata publikacji: 2012-06-18 11:00
Metryka
- opublikował: Administrator - UM Chełmżadata publikacji: 2012-06-18 11:00
- Wykaz usług zał. 4 (PDF) 49.7kB
Metryka
- opublikował: Administrator - UM Chełmżadata publikacji: 2012-06-18 11:00
- Wykaz sprzetu zał. 5 (PDF) 50.51kB
Metryka
- opublikował: Administrator - UM Chełmżadata publikacji: 2012-06-18 11:00
- Wykaz osób zał. 6 (PDF) 55.65kB
Metryka
- opublikował: Administrator - UM Chełmżadata publikacji: 2012-06-18 11:00
- Oświadzcenie zał. 7 (PDF) 59.11kB
Metryka
- opublikował: Administrator - UM Chełmżadata publikacji: 2012-06-18 11:00
- Kalkulacja ceny zał. 8 (PDF) 57.43kB
Metryka
- opublikował: Administrator - UM Chełmżadata publikacji: 2012-06-18 11:00
- Program szkolenia zał. 9 (PDF) 59.72kB
Metryka
- opublikował: Administrator - UM Chełmżadata publikacji: 2012-06-18 11:00
- Wzór umowy zał. 10 (PDF) 69.25kB
Metryka
- opublikował: Administrator - UM Chełmżadata publikacji: 2012-06-18 11:01
Metryka
- opublikował: Administrator - UM Chełmżadata publikacji: 2012-06-18 10:57
- zmodyfikował: Administrator - UM Chełmżaostatnia modyfikacja: 2012-06-22 14:02