Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2025» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego

 Jednostka prowadząca sprawę:

Wydział Spraw Społecznych i Obywatelskich
adres: ul. Gen. Józefa Hallera 2, 
telefony: 56/675 20 17,  56/639 23 55;
e-mail: ewidencjaludnosci@chelmza.pl      

Podstawa prawna
- art. 24 i art. 33 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2024 r., poz. 736),
- ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r., poz. 1557),
- rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 2070).

I. Dokumenty od wnioskodawcy
1. Wypełniony druk „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego” (druk odrębny dla każdej osoby dokonującej wymeldowania, również dla dziecka) – wzór w załączniku.
2. Dowód osobisty lub paszport – do wglądu.
3. Zgłoszenia wymeldowania z pobytu czasowego dopełnia się:
- osobiście;
- w formie dokumentu elektronicznego przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, na zasadach określonych w ustawie z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,

- przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym na piśmie (art. 33 § 2 ustawy  z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego) - druk do pobrania, po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego lub paszportu.

II. Wymagane opłaty
Nieodpłatnie.

III. Termin i tryb realizacji
Bez zbędnej zwłoki.
Jeżeli dane zgłoszone do wymeldowania budzą wątpliwości o wymeldowaniu rozstrzyga organ gminy w drodze decyzji administracyjnej. 
Informacje dotyczące wymeldowania na podstawie decyzji administracyjnej zostały opisane w karcie informacyjnej „Wymeldowanie na podstawie decyzji administracyjnej”.

IV. Jednostka odpowiedzialna

Ewidencji Ludności
pok. 13,
telefony: 56/675 20 17, 56/639 23 55

V. Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.

VI. Uwagi
Za osobę nieposiadającą zdolności do czynności prawnych lub posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy, opiekun prawny lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu. 

Klauzula informacyjna dotycząca ewidencji ludności

drukuj (Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sylwia Piątkowska
    data wytworzenia: 2025-01-16
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2025-01-16 10:33

Załaczniki - Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sylwia Piątkowska
    data wytworzenia: 2025-01-16
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2025-01-16 10:33

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 947
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2025-01-16 10:34:35