Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.chelmza.pl
Treść strony
Budowa dróg w ul. Słonecznej, Turystycznej, Letniskowej, Spacerowej, Wczasowej, Widokowej, Pensjonatowej, Rekreacyjnej i Wypoczynkowej – GKM.271.1.9.2022
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa dróg w ul. Słonecznej, Turystycznej, Letniskowej, Spacerowej, Wczasowej, Widokowej, Pensjonatowej, Rekreacyjnej i Wypoczynkowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO CHEŁMŻA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 2
1.5.2.) Miejscowość: Chełmża
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 675 22 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.chelmza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.chelmza.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg w ul. Słonecznej, Turystycznej, Letniskowej, Spacerowej, Wczasowej, Widokowej, Pensjonatowej, Rekreacyjnej i Wypoczynkowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02037606-e63c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197059/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07 11:09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004669/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa dróg w ul. Słonecznej, Turystycznej, Letniskowej, Spacerowej, Wczasowej, Widokowej, Pensjonatowej, Rekreacyjnej i Wypoczynkowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.bip.chelmza.pl/1532,zamowienia-publiczne
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 – 2 niniejszej SWZ (odpowiednio: Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami i Sposób oraz termin składania ofert) oraz w rozdziale II podrozdziale 11 niniejszej SWZ (Sposób przygotowania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKM.271.1.9.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- a) Przedmiot zamówienia stanowi realizacja robót budowlanych, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową zw. z realizacją zadania „Budowa dróg w ul. Słonecznej, Turystycznej, Letniskowej, Spacerowej, Wczasowej, Widokowej, Pensjonatowej, Rekreacyjnej i Wypoczynkowej”.
Zakres rzeczowy realizacji niniejszego zadania obejmuje w szczególności:
- budowę ulic o nawierzchni utwardzonej w większości po istniejących śladach ulic o nawierzchni gruntowej, w tym nawierzchni jezdni, chodników, ścieżki rowerowej oraz pozostałej nawierzchni w obrębie pasa drogowego z kostki betonowej,
-budowę oświetlenia ulicznego wzdłuż dróg gminnych,
- usunięcie kolizji energetycznych,
- budowę sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami wpustów drogowych,
- zabezpieczenie i przebudowę sieci kablowej – telekomunikacyjnej,
- zagospodarowanie terenów zielonych (w tym m. in. urządzenie pasów zieleni w obrębie dróg, elementy małej architektury, nasadzenia zieleni),
- wprowadzenie stałej organizacji ruchu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45112500-0 - Usuwanie gleby
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
34992200-9 - Znaki drogowe
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45000000-7 - Roboty budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający może udzielić zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych.
W przypadku, o którym mowa powyżej, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca może zrealizować zamówienie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu podobnych usługi/roboty budowlane, zgodnych z przedmiotem zamówienia (w tym m. in.: budowie/ modernizacja/ przebudowie ulic (np. nawierzchni jezdni, chodników, ścieżki rowerowej) wraz z infrastrukturą i robotami towarzyszącymi, z uwzględnieniem prac z wszystkich branż, zagospodarowaniu przestrzeni (w tym terenów zielonych) oraz całkowita wartość tego zamówienia nie przekroczy 15,00% wartości zamówienia podstawowego.
Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Ocenie zostaną poddane cena oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, okres gwarancji i rękojmi.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e, zgodnie z poniższym: d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
d1) wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert) minimum jedno zadanie (zamówienie/umowę), maksymalnie pięć zadań (zamówień/umów) – polegające/ polegających na budowie, lub/i rozbudowie, lub/i przebudowie, lub/i remoncie lub obejmujące/ obejmujących budowę, lub/i rozbudowę, lub/i przebudowę, lub/i remont drogi lub ulicy o nawierzchni utwardzonej o łącznej wartości zadania/zadań (mających na celu wykazanie spełnienia niniejszego warunku) nie mniejszej niż 8 000 000,00 zł brutto (słownie: osiem milionów i 00/100 zł).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
- a) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy i 00/100 zł) – tj. w wysokości nie większej niż 1,5% wartości zamówienia.
b) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofert, liczony zgodnie z ustawą Pzp i określony w niniejszej SWZ.
c) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy P
d) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Nicolaus Bank Spółdzielczy w Toruniu, numer rachunku 50 9486 0005 0000 2828 2000 0022 Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
e) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, adresu e-mail do korespondencji, w tym zwrotu oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Miasto Chełmża.
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
f) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. Więcej informacji w SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58–60 ustawy Pzp). W takim przypadku: - Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga -Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy obowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. -Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Powyższe oznacza, że warunki udziału w postępowaniu wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać łącznie, za wyjątkiem sytuacji wskazanych w art. 117 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający przewiduje udzielenie jednej zaliczki na poczet wykonania zamówienia, na warunkach i zasadach określonych w niniejszej SWZ i projekcie umowy, zgodnie z warunkami określonymi w Programie Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. W tym m. in. zgodnie z rozdziałem III podrozdziałem 6 SWZ: Płatność zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład oraz regulaminem Programu realizowana będzie: w formie zaliczki nie mniejszej niż 5% (zgodnie z wnioskiem o dofinasowanie – 5,8(3)%) wynagrodzenia brutto i wysokości nie większej, wynikającej z wkładu własnego Gminy Miasta Chełmży w realizację przedmiotowej inwestycji.
• Ostateczna wartość płatności zaliczkowej będzie uzależniona od oferty cenowej złożonej przez Wykonawcę i zostanie doprecyzowana na etapie zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. o Wartość zaliczki nie może być większa od wartości wkładu własnego Gminy Miasta Chełmży w związku z dofinansowaniem inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych • Wykonawca - przed podpisaniem umowy - zobowiązany jest do wskazania zamawiającemu nr rachunku bankowego, na który dokonany zostanie przelew z tytułu udzielanej zaliczki. • Wypłata zaliczki nastąpi w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy na rachunek bankowy wykonawcy. • Z tytułu otrzymania zaliczki Wykonawca wystawi fakturę zaliczkową zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. • Zamawiający zażąda wniesienia zabezpieczenia zaliczki w przypadku, gdy wartość zaliczki przekroczy 20 % wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie w wysokości równej 100 % wartości udzielanej zaliczki w jednej z form określonych w art. 442 ust. 3 PZP. Udzielenie zaliczki nastąpi po uprzednim wniesieniu przez Wykonawcę zabezpieczenia zwrotu zaliczki, o którym wyżej mowa. • Okres obowiązywania zabezpieczenia zaliczki obejmuje termin liczony od dnia złożenia go w siedzibie Zamawiającego do dnia wykonania umowy określonego w projekcie umowy, zwiększonego o 30 dni od w/w terminu wykonania umowy
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym w szczególności z załącznikiem nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-23 07:45
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę, dalej „wniosek” za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-23 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-22
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-06-07
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-06-07 12:12
Załączniki - Budowa dróg w ul. Słonecznej, Turystycznej, Letniskowej, Spacerowej, Wczasowej, Widokowej, Pensjonatowej, Rekreacyjnej i Wypoczynkowej – GKM.271.1.9.2022
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-06-07
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-06-07 12:23
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-06-07
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-06-07 12:23
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-06-07
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-06-07 12:23
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-06-07
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-06-07 12:23
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-06-07
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-06-07 12:23
- Załącznik nr 9 do SWZ - GKM.271.1.5.2022 (ZIP) 122597.89kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-06-07
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-06-07 12:23
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-06-07
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-06-07 12:23
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-06-07
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-06-07 12:23
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-06-07
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-06-07 12:23
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-06-07
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-06-07 12:23
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-06-07
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-06-07 12:23
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-06-07
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-06-07 12:13
WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ: Budowa dróg w ul. Słonecznej, Turystycznej, Letniskowej, Spacerowej, Wczasowej, Widokowej, Pensjonatowej, Rekreacyjnej i Wypoczynkowej – GKM.271.1.9.2022
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2022-06-15 10:41
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2022-06-15 10:31
INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA: Budowa dróg w ul. Słonecznej, Turystycznej, Letniskowej, Spacerowej, Wczasowej, Widokowej, Pensjonatowej, Rekreacyjnej i Wypoczynkowej – GKM.271.1.9.2022
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2022-06-23 08:38
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2022-06-23 08:37
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT: Budowa dróg w ul. Słonecznej, Turystycznej, Letniskowej, Spacerowej, Wczasowej, Widokowej, Pensjonatowej, Rekreacyjnej i Wypoczynkowej – GKM.271.1.9.2022
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2022-06-23 11:30
Metryka
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2022-06-23 11:29
- zmodyfikował: Paweł Zdrojewskiostatnia modyfikacja: 2022-06-23 11:29
INFORMACJA OO WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ: Budowa dróg w ul. Słonecznej, Turystycznej, Letniskowej, Spacerowej, Wczasowej, Widokowej, Pensjonatowej, Rekreacyjnej i Wypoczynkowej – GKM.271.1.9.2022
Chełmża, dn. 30 czerwca 2022 r.
Zamawiający:
GMINA MIASTA CHEŁMŻA
87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2
tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22
NIP 8792582481 REGON 871118690
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
dotyczy: Budowa dróg w ul. Słonecznej, Turystycznej, Letniskowej, Spacerowej, Wczasowej, Widokowej, Pensjonatowej, Rekreacyjnej i Wypoczynkowej – nr referencyjny: GKM.271.1.9.2022
Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 2, złożoną przez Wykonawcę Bogmar Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością, ul. Kasztanowa 9, 86-070 Ostromecko.
Ranking złożonych ofert:
Numer oferty |
Wykonawca |
Kryterium 1 Cena brutto Wartość z oferty |
Kryterium 1 Cena oferty – waga 60,00 % przyznana punktacja |
Kryterium 2 Okres gwarancji i rękojmi Wartość z oferty |
Kryterium 2 Okres gwarancji i rękojmi – waga 40,00 % przyznana punktacja |
Łączna punktacja |
1 |
BETPOL Spółka Akcyjna, ul. Inwalidów 49, 85-749 Bydgoszcz |
16 319 754,00 zł |
57,88 |
36 |
40,00 |
97,88 |
2 |
Bogmar Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością, ul. Kasztanowa 9, 86-070 Ostromecko |
15 744 000,00 zł[1] |
60,00 |
36 |
40,00 |
100,00 |
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty: Oferta wybranego Wykonawcy spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. cena oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX PZP.
/-/ BURMISTRZ MIASTA
mgr Jerzy Czerwiński
[1] W informacji z otwarcia ofert omyłkowo pierwotnie wskazano kwotę 15 774 000,00 zł
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-06-30
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-06-30 14:08
Opis strony
Jarosław Smyczyński, Wydział Organizacyjny, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 34