Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA CHEŁMŻY

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącmaj 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.chelmza.pl

Treść strony

Przebudowa stacji uzdatniania wody – GKM.271.1.16.2022

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa stacji uzdatniania wody

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO CHEŁMŻA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 2

1.5.2.) Miejscowość: Chełmża

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 675 22 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.chelmza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.chelmza.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa stacji uzdatniania wody

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ca27fe1-3a39-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358933/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22 08:19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004669/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa stacji uzdatniania wody

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.bip.chelmza.pl/1532,zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 – 2 niniejszej SWZ (odpowiednio: Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami i Sposób oraz termin składania ofert) oraz w rozdziale II podrozdziale 11 niniejszej SWZ (Sposób przygotowania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKM.271.1.16.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

  1. a) Przedmiot zamówienia określony w dokumentacji projektowej (przebudowa stacji uzdatniania wody, budowa budynku socjalnego z częścią garażową, budowa zbiorników retencyjnych wraz z fundamentem, rozbiórka istniejących obiektów wraz z robotami towarzyszącymi) objęty niniejszym postępowaniem obejmuje w szczególności:
    o Obowiązek rozpoznania terenu ze względu na ciągłość pracy zakładu,
    o Włączenie wybudowanych sieci dokonać do istniejącej instalacji stacji uzdatniania po dokonaniu odbioru technicznego zbiornika ZR 1,
    o Budowę zbiornika retencyjnego o poj. 450m3, w tym zakup i montaż, wykonanie fundamentu wraz z robotami towarzyszącymi: ZR 1,
    o Budowę sieci zewnętrznych wodociągowych - rurociąg wody ssawnej uzdatnionej (montaż dodatkowej zasuwy na rozgałęźniku do ZR 2),
    o Budowę rurociągu przelewowego i spustowego ze zbiorników retencyjnych do istniejącej kanalizacji wód deszczowych (w tym: zabezpieczyć podłączenie do ZR 2),
    o Budowę rurociągu wody uzdatnionej na zbiornik retencyjny (w tym: montaż dodatkowej zasuwy na rozgałęźniku do ZR 2),
    o Rozbiórkę budynku chlorowni,
    o Budowę zbiornika Wody ZR 1 ;2, obejmującego wykonanie instalacji elektrycznych, automatykę, wykonanie instalacji odgromowej dla zbiornika ZR1,
    o Montaż Rozdzielni RZS-ZH (w tym: podłączenie sterowania zbiornikami),
    o Wykonanie magistrali wodociągowa Ø 500 od stacji SUW (z wprowadzeniem do budynku) o długości 25 mb (w tym zabezpieczeniem do czasu rozbudowy w następnym etapie).
    o Odbudowę uszkodzonych ciągów komunikacyjnych po wykonanych pracach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych.
W przypadku, o którym mowa powyżej, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca może zrealizować zamówienie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu podobnych usługi/roboty budowlane, zgodnych z przedmiotem zamówienia (w tym m. in.: polegających na budowie/ rozbudowie/ przebudowie sieci, budowie zbiornika i/lub rurociągu i/lub rozdzielni) oraz całkowita wartość tego zamówienia nie przekroczy 20,00% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Ocenie zostaną poddane cena oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, okres gwarancji i rękojmi

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e, zgodnie z poniższym:
d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
d1) wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert) minimum jedną robotę budowlaną, która obejmowała swoim zakresem minimum budowę (w tym np. zakup i montaż) zbiornika retencyjnego o pojemności 400 m3.
d2) skieruje (w tym dysponuje lub będzie dysponował) do realizacji niniejszego zamówienia publicznego następujące osoby:
a. minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (obecnie uprawnienia: w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – osoba pełniącą funkcję kierownika budowy/ robót).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda złożenia z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych, w przypadku, gdy oferta obejmuje rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisywanym w dokumentacji projektowej w zakresie rozwiązań, materiałów, urządzeń, innych elementów, do oferty należy wówczas dostarczyć ich zestawienie, zgodnie z załącznikiem nr 1A do SWZ wraz z dowodami świadczącymi o ich równoważności (rozdział II podrozdział 2 niniejszej SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58–60 ustawy Pzp). W takim przypadku: - Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga -Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy obowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. -Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Powyższe oznacza, że warunki udziału w postępowaniu wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać łącznie, za wyjątkiem sytuacji wskazanych w art. 117 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym w szczególności z załącznikiem nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-07 07:15

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę, dalej „wniosek” za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-07 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-05

drukuj (Przebudowa stacji uzdatniania wody – GKM.271.1.16.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-09-22
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-09-22 10:01

Załączniki - Przebudowa stacji uzdatniania wody – GKM.271.1.16.2022

drukuj (Załączniki - Przebudowa stacji uzdatniania wody – GKM.271.1.16.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-09-22
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-09-22 10:02

Wyjaśnienia treści SWZ: Przebudowa stacji uzdatniania wody – GKM.271.1.16.2022

Chełmża, dn. 29 września 2022 r.

Zamawiający:

GMINA MIASTA CHEŁMŻA

87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2

tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22

NIP 8792582481 REGON 871118690

 

WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ

dotyczy zadania pn.: Przebudowa stacji uzdatniania wody – nr referencyjny: GKM.271.1.16.2022

Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu Wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.

W związku z powyższym, działając na podstawie art. 284 ust. 2 i ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający wyjaśnia treść Specyfikacji Warunków Zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Zestawienie pytań nr 1 z dn. 23.09.2022 r.

  1. Zgodnie z informacją zawartą w SWZ inwestycja została podzielona na etapy. Prosimy o wyjaśnienie, czy zakres etapu stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje montaż układu technologicznego Stacji Uzdatniania Wody.

 

Odpowiedź: Przedmiot postępowania na tym etapie nie dotyczy układu technologicznego stacji, jedynie instalacji umożliwiających użytkowanie nowo wybudowanego zbiornika z tymczasowym podłączeniem z istniejącym systemem uzdatniania.

 

ZMIANA SWZ

Zamawiający nie zmienia treść SWZ w związku z udzielonymi wyjaśnieniami.

ZMIANA OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU W BZP

Zamawiający nie zmienia treści ogłoszenia o zamówieniu.

/-/ BURMISTRZ

mgr Jerzy Czerwiński

drukuj (Wyjaśnienia treści SWZ: Przebudowa stacji uzdatniania wody – GKM.271.1.16.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-09-29
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-09-29 12:23

INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA: Przebudowa stacji uzdatniania wody – GKM.271.1.16.2022

Chełmża, dn. 07 października 2022 r.

Zamawiający:

GMINA MIASTA CHEŁMŻA

87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2

tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22

NIP 8792582481 REGON 871118690

 

INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

dotyczy zadania pn.: Przebudowa stacji uzdatniania wody – nr referencyjny GKM.271.1.16.2022

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 1 090 000,00 zł brutto (słownie: milion dziewięćdziesiąt tysięcy i 00/100 zł).

 

Burmistrz Miasta

(-) Jerzy Czerwiński

drukuj (INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA: Przebudowa stacji uzdatniania wody – GKM.271.1.16.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-10-07
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-10-07 07:55

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA: Przebudowa stacji uzdatniania wody – GKM.271.1.16.2022

Chełmża, dn. 07 października 2022 r.

Zamawiający:

GMINA MIASTA CHEŁMŻA

87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2

tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22

NIP 8792582481 REGON 871118690

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

dotyczy zadania pn.: Przebudowa stacji uzdatniania wody – nr referencyjny GKM.271.1.16.2022

Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie prawne:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego do godziny 07:15 dnia 07 października 2022 r. nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego, na podstawie powyżej wskazanej podstawie prawnej, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

 

Burmistrz Miasta

(-) Jerzy Czerwiński

drukuj (ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA: Przebudowa stacji uzdatniania wody – GKM.271.1.16.2022)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
    data wytworzenia: 2022-10-07
  • opublikował: Jarosław Smyczyński
    data publikacji: 2022-10-07 10:05

« wstecz

Opis strony

Redaguje: Małgorzata Karpińska, Biuro Rady Miejskiej, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 43
Jarosław Smyczyński, Wydział Organizacyjny, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 34

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 1738242
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-04-26 14:43:22