Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.chelmza.pl
Treść strony
Prowadzenie i utrzymanie targowiska miejskiego oraz szaletów miejskich w latach 2023-2025 – GKM.271.1.24.2022
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie i utrzymanie targowiska miejskiego oraz szaletów miejskich w latach 2023-2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO CHEŁMŻA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 2
1.5.2.) Miejscowość: Chełmża
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 675 22 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.chelmza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.chelmza.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie i utrzymanie targowiska miejskiego oraz szaletów miejskich w latach 2023-2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-786ceabc-6fde-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465322/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29 13:25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004669/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Prowadzenie i utrzymanie targowiska miejskiego oraz szaletów miejskich w latach 2023 - 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.bip.chelmza.pl/1532,zamowienia-publiczne
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 – 2 niniejszej SWZ (odpowiednio: Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami i Sposób oraz termin składania ofert) oraz w rozdziale II podrozdziale 11 niniejszej SWZ (Sposób przygotowania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKM.271.1.24.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie i utrzymanie szaletów miejskich oraz targowiska miejskiego a w szczególności:
- prowadzenie i utrzymanie szaletów miejskich,
- prowadzenie i utrzymania targowiska miejskiego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in. Ocenie zostaną poddane cena oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i termin płatności
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e, zgodnie z poniższym:
d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
d1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert) minimum jedną usługę, polegającą na:
- prowadzeniu i utrzymaniu (obsłudze) targowiska miejskiego lub prowadzeniu i utrzymaniu (obsłudze) targowiska miejskiego i szaletów miejskich
- o łącznej wartości zadania (zamówienia) co najmniej 130 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy i 00/100 zł).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58–60 ustawy Pzp). W takim przypadku: - Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga -Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy obowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. -Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Powyższe oznacza, że warunki udziału w postępowaniu wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać łącznie, za wyjątkiem sytuacji wskazanych w art. 117 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym w szczególności z załącznikiem nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-07 07:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę, dalej „wniosek” za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-07 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-05
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-11-29
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-11-29 13:57
Załączniki - Prowadzenie i utrzymanie targowiska miejskiego oraz szaletów miejskich w latach 2023-2025 – GKM.271.1.24.2022
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-11-29
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-11-29 14:00
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-11-29
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-11-29 14:00
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-11-29
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-11-29 14:00
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-11-29
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-11-29 14:00
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-11-29
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-11-29 14:00
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-11-29
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-11-29 14:00
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-11-29
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-11-29 14:00
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-11-29
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-11-29 13:57
INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA: Prowadzenie i utrzymanie targowiska miejskiego oraz szaletów miejskich w latach 2023-2025 – GKM.271.1.24.2022
Chełmża, dn. 07 grudnia 2022 r.
Zamawiający:
GMINA MIASTA CHEŁMŻA
87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2
tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22
NIP 8792582481 REGON 871118690
INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
dotyczy zadania pn.: Prowadzenie i utrzymanie targowiska miejskiego oraz szaletów miejskich w latach 2023-2025 – nr referencyjny GKM.271.1.24.2022
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 1 170 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion sto siedemdziesiąt tysięcy i 00/100 zł), w tym:
· 370 000,00 zł w roku 2023,
· 390 000,00 w roku 2024,
· 410 000,00 w roku 2025.
Burmistrz Miasta
(-) Jerzy Czerwiński
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-12-07
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-12-07 08:06
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT: Prowadzenie i utrzymanie targowiska miejskiego oraz szaletów miejskich w latach 2023-2025 – GKM.271.1.24.2022
Chełmża, dn. 07 grudnia 2022 r.
Zamawiający:
GMINA MIASTA CHEŁMŻA
87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2
tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22
NIP 8792582481 REGON 871118690
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
dotyczy zadania pn.: Prowadzenie i utrzymanie targowiska miejskiego oraz szaletów miejskich w latach 2023-2025 – nr referencyjny GKM.271.1.24.2022
Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że w postępowaniu (na skrytkę ePUAP Gminy Miasta Chełmży) wpłynęły następujące oferty:
Numer oferty |
Wykonawca |
Cena/ koszt (całkowita, kwota brutto w PLN wskazana przez Wykonawcę w ofercie za realizację przedmiotu zamówienia za 2023 rok)
|
Termin płatności (ilość dni) |
1 |
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Toruńska 1, 87-140 Chełmża |
588 600,00 zł |
30 |
(-) mgr Jerzy Czerwiński
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiber
- opublikował: Paweł Zdrojewskidata publikacji: 2022-12-07 14:09
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA: Prowadzenie i utrzymanie targowiska miejskiego oraz szaletów miejskich w latach 2023-2025 – GKM.271.1.24.2022
Chełmża, dn. 04 listopada 2022 r.
Zamawiający:
GMINA MIASTA CHEŁMŻA
87-140 Chełmża, ul. Gen. J. Hallera 2
tel. (56) 675 22 91, fax (56) 675 21 22
NIP 8792582481 REGON 871118690
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dotyczy zadania pn.: Prowadzenie i utrzymanie targowiska miejskiego oraz szaletów miejskich w latach 2023-2025 – nr referencyjny GKM.271.1.24.2022
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i jednocześnie zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożono następującą ofertę:
Numer oferty |
Wykonawca |
Cena/ koszt (całkowita, kwota brutto w PLN wskazana przez Wykonawcę w ofercie za realizację przedmiotu zamówienia za 2023 rok)
|
Termin płatności (ilość dni) |
1 |
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Toruńska 1, 87-140 Chełmża |
588 600,00 zł |
30 |
Wartość nominalna złożonej oferty w całym okresie realizacji (3 lata) wynosi 1 765 800,00 zł.
Mając na względzie powyższe, Zamawiający informuję, iż cena złożonej oferty w przedmiocie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 1 170 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion sto siedemdziesiąt tysięcy i 00/100 zł) – w tym 370 000,00 zł w roku 2023, 390 000,00 w roku 2024, 410 000,00 w roku 2025.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do oferty najkorzystniejszej cenowo. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia rzeczonego postępowania na ww. podstawie prawnej.
Wobec powyższego, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
/-/ BURMISTRZ MIASTA
mgr Jerzy Czerwiński
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Tomasz Szreiberdata wytworzenia: 2022-12-12
- opublikował: Jarosław Smyczyńskidata publikacji: 2022-12-12 10:47
Opis strony
Jarosław Smyczyński, Wydział Organizacyjny, 87-140 Chełmża, ul. Hallera 2, tel. (0-56) 675-22-91 w. 34